Maand Round Robin mei 2021

De kaarten zijn vandaag op de post gedaan.

1 Like

#2 @Marleen1979
#5 @yoga
#6 @Mamiielariie
#10 @J9D

Thank you all for the beautiful cards

3 Likes

Ik #8 heb ontvangen van #5 @Annerie een leuke inkognito, zo grappig want Peter fotografeert graag op het strand en foto’s hebben de neiging op elkaar te lijken😊. Ook ik hou niet van hitte, afgelopen zomer veel binnen gezeten. Maar al die regen vind ik ook niks hoor. Graadje of 22/24 vind ik prima. We gaan wel merken wat de zomer in petto heeft. Hopelijk voor elk wat wils (lekker politiek correct).
Bedankt voor de leuke kaart!

En ontvangen van #11 @Corriewest een meetingkaart.
Zo’n meeting lijkt me een hele uitdaging. Een echte is natuurlijk veel leuker. Hoe kom je dan aan al die stickers? Hebben jullie elkaar een (flink) aantal toegestuurd? Wel handig geplakt zo, nu heb je ook nog wat schrijf ruimte.

1 Like

#7 @Jess18877

Ik heb vandaag twee kaarten ontvangen. Van @Annerie #5 en van @Corriewest 11

Dank jullie wel.
Ik mis voor deze maand nog de kaart van @veke250 en van @anon32797536

Als er in juni ook weer een RR is doe ik graag mee

1 Like

en ook hier is de meeting kaart van #11 @Corriewest aangekomen, dank je wel…! Ik vind online meetings juist minder vermoeiend dan echte meetings: je hoeft niet te reizen, je bent niet druk aan het werk met kaartjes en boekjes schrijven… Neemt niet weg dat ik de normale meetings ook wel weer fijn zal vinden. Maar een combi zou ook leuk zijn. Ik ben nu ook met enige regelmaat bij internationale meetings aanwezig en die zijn er niet zo snel…

voor de liefhebber heb ik zojuist het topic voor juni geopend. Zouden jullie in het topic aan willen geven of je mee wil doen komende maand (ook als je dat hierboven al hebt aangeven? Dat werkt voor mij namelijk net even wat makkelijker :blush:

Bijgewerkt :slight_smile:

Is deze kaart wel voor deze maand / dit topic? Je had op 5 mei ook al een ontvangen kaart van Marleen gemeld… :thinking:

Ik #10 heb 3 mooie kaarten gekregen:

#11 @Corriewest; Wat een leuke postcrossingkaartje. Hoe was het gegaan tijdens online. Wat deden jullie allemaal? Hoe heb je andere stickers van deelnemers gekregen? p.s. drents kiepertje is heeeeeeerlijk (postzegel) :wink:

#1 @yoga; Ook leuke papersisiterkaartje… Oohja zonerama; daar ben ik nog niet aan toe. Moet nog uitzoeken. Heeft zonerama ook een limiet?

#5 @Annerie; 2 kaarten (ene voor RR en ene voor WOTM ( Winner of the Month May 2021 :wink: ) Echt leuke kaarten, straks moet ik aantal kaarten van WOTM bijhouden en samenvatten. En nog ook eentje uitpikken. Oeff… Dat gaat goed komen. Succes met het nieuwe werk! :wink:

#4 meidans

Sorry voor de late melding.

Ik heb kaarten ontvangen van
#5 @annerie Een kaart van Papersisters, met weer geweldige stempels.
He gaat heel langzaam beter, stapje voor stapje. Vandaag naar Artis geweest en met rolstoel door de dierentuin laten rijden. Nu ben ik wel héél moe. De dagen ervoor niets gedaan om dit mogelijk te maken. Het was heel fijn dat het ging, en nu afwachten hoe lang ik nodig heb om weer te herstellen hiervan.
Volgens mijn arts kán het echt heel lang duren voordat ik weer terug ben op mijn energieniveau van vóór de corona infectie. Ik wacht het af en hoop dat de medicatie van mijn chinese arts mij ook dit keer goed gaat helpen.
Bedankt ook voor de extra virtual meetingkaart.

#11 @Corriewest voor jouw online meetingkaart. Ja het zou inderdaad fijn zijn om iedereen weer life te zien.

Bedankt voor jullie kaarten

1 Like

Ik#8 ontvangen van #3 @veke250, een mooie aanval voor de keep calm collectie, en ook weer op ze Veerle’s lekker vol geschreven :blush:.
Heb je mijn post nog niet gehad? Jemig,dat duurt lang! Ik hoop dat het goed komt. Ik schrijf je weer terug (met een beetje geluk in juni).
Bedankt Veerle!

1 Like

#2 ontvangen

#5 @Annerie dank voor jouw mooie Molly brett. Gelukkig is nu de zon voorspeld voor komende dagen

#11 @Corriewest dank voor jouw leuke postzegel kaart.
Online meetings is inderdaad hele andere manier van vergaderen.

1 Like

Hoi Annerie, Marleen had later gezegd dat de eerste kaart niet voor deze RR was bedoeld, maar een Ras kaart. Dus de tweede kaart was voor deze RR :wink:

Volgens mij zit er geel limiet aan Zonerama, maar na 130 foto’s binnen een album kan ik ze niet meer goed ordenen, dus ik probeer nu albums te maken van rond de 130 foto’s, maar dat is een luxe probleem toch?

Ik heb nog 2 kaarten van mij ontvangen. Ik zou graag in juni weer mee willen meedoen. @Annerie, heb ik jouw kaart al gemeld? Heb ik die over het hoofd gezien? Weet je wat je me gestuurd hebt? Ik heb net m’n stapel kaarten doorgekeken van afgelopen maand en kon het niet vinden, terwijl ik dacht dat ik zo goed bij was, maar misschien heb ik me wel gescand.

#3 @veke250, dank je wel voor deze COVID kaart, dit is de eerste voor mij. Ik had ook een flinke blauwe plek van de vaccinatie. Ik krijg momenteel wel heel veel vragen uit m’n omgeving over vaccinaties. Heel veel mensen die ik ken zijn ongeveer nu aan de beurt hier.
Dank je wel ook voor alle postzegels van de 3 verschillende Belgische koningen. Hier zijn de postzegels van voor de euro niet meer geldig, helaas

#11 @Corriewest, dankjewel wel voor deze prachtige yoga kaart.
Ik vind de bijscholingen voor m’n werk online wel ideaal, maar voor postcrossing vind ik in het echt toch veel leuker :wink:

2 Likes

#6 heeft ontvangen van #11 @Corriewest

Wat een leuke meetingkaart! Ik herken inderdaad veel namen.

Ik mis nog enkel die van veerle, maar die komt vast en zeker aan.

1 Like

#7 @Jess18877

Dank je wel @veke250 voor je mooie kaart
Ik ben rond voor de maand mei

2 Likes

Ik denk dat ik nu alle kaarten ontvangen heb :slight_smile:

#01 Van Nanda nog een winterse fiets. Gelukkig is het nu een stuk beter weer. Ik geniet volop van het zonnetje. Dank je voor de mooie kaart.

#02 van Marleen heb ik een mooie verenkaart voor mijn verzameling ontvangen voor mijn verzameling. Ik loop enorm achter met het bijhouden van mijn collecties. Maar deze heb ik nog niet. Mijn zoon vond het ook erg leuk om naar veren te zoeken. Hij is nu inmiddels 30 dus ik ga ervan uit dat hij dat niet meer doet :wink: Bedankt voor je mooie kaart.

#03 ook van veerle heb ik een fiets voor mijn fietsen verzameling ontvangen. Ik ben bang dat je de moeite om naar de Hema te gaan beter niet kunt nemen. De Hema is gestopt met het uitgeven van dit soort kaartjes. Wat er nog te koop is, zijn de laatste. Heel erg jammer. Maar bedankt voor deze.

#05 van Annerie een stapel boeken. Doet mij denken aan het aantal boeken wat ik nog ongelezen heb liggen. Ik heb tegen een burn-out aangezeten en kon me daardoor niet concentreren op het lezen van boeken. gelukkig ga ik de goede kant uit en ben ik weer gestart met oa lezen. dank je voor deze leuke kaart.

#10 van joep. Ik ben bang dat deze kaart te lang is blijven liggen. Ik had hem al eerder ontvangen, maar vergeten te melden. Leuke zo`n egeltje. :slight_smile: dank je.

2 Likes

#6 heeft ontvangen van #3 @veke250

Bedankt voor het hondje, past inderdaad mooi in mijn collecties.

Met deze kaart erbij, ben ik compleet :slight_smile: :slight_smile:

2 Likes

bijgewerkt :slight_smile:

Ik heb dat ook wel meer gehoord dat het herstel heel lang kan duren, bij een collega van mijn man is dat ook het geval. Inderdaad stapje voor stapje, je kan eigenlijk ook niet anders. Wel fijn dat je toch naar Artis bent geweest, gelukkig hebben ze er rolstoelen anders was het vast niet gelukt… Hopelijk blijft het met (kleine) stapjes vooruit gaan.

Dat is dan compleet langs me heen gegaan…

Volgens mij niet… Ik heb je een Fiepje (Floddertje) gestuurd. Ik heb 'm 24 mei op de bus gedaan…Theoretisch gezien zou je 'm wel moeten hebben ontvangen…

Ik heb inderdaad geen Floddertje ontvangen deze maand… oh oh rare postmaand. Enveloppen die kapot gaan enzo. Deze week maar nog maar even afwachten.