Maand Round Robin mei 2021

Hoe werkt deze round robin?

  1. geef hieronder aan dat je mee wilt doen (en geef als je voor de eerste keer mee doet bij de aanmelding aan dat het je duidelijk is dat je naar iedereen een kaart moet sturen dat voldoet aan de voorkeuren zoals staat beschreven in ieders postcrossing profiel). Voor deze Round Robin is het de bedoeling om een kaart te sturen gebaseerd op je postcrossing profiel, probeer je hier aan te houden. Mocht het om wat voor reden niet lukken om een kaart te vinden die past binnen de verzameling van iemand, stuur diegene dan eerst een prive bericht via het forum en neem mij hierin mee.
  2. als je nog niet eerder hebt meegedaan op dit nieuwe forum ontvang ik graag je adres via een privƩ bericht, stuur je adres ook opnieuw als je lange tijd niet mee hebt gedaan, ik bewaar nl. niet altijd alle adressen. Ik ga hier niet achteraan.
  3. opgeven voor mei 2021 kan tot en met 1 december (of tot aantal van 15 deelnemers is bereikt), adressen worden uiterlijk 2 mei verstuurd.
  4. als je mee doet is het de bedoeling dat je iedereen die meedoet Ć©Ć©n kaartje stuurt, hier heb je tot 5 dagen voor het eind van de maand de tijd voor, de kaarten moeten wel uiterlijk voor de nieuwe maand begint bij iedereen zijn aangekomen.
  5. de bedoeling is om iedereen een volgeschreven kaart te sturen!
  6. gratis kaarten (zoals bijvoorbeeld idrukker of boomerang), free ad cards en handmade kaarten zijn niet toegestaan binnen deze ronde. Ook is het niet de bedoeling om een dubbele kaart te sturen.
  7. kaarten moeten ā€œwritten and stampedā€ verstuurd worden, tenzij anders aangegeven, het gaat in deze round robin om ansichtkaarten, geen wenskaarten. Het gaat in deze round robin altijd om beschreven kaarten en niet om blanco
  8. deelname is alleen mogelijk als je kaarten van eerdere rondes zijn verstuurd en aangekomen. (dit is natuurlijk niet van toepassing als je voor het eerst meedoet)
  9. geef hier in het topic aan als je een kaart hebt ontvangen ovv nummer + forumnaam, heb je meerdere kaarten ontvangen? meldt ze dan in oplopende volgorde van de nummers
  10. kaarten dienen zo snel mogelijk gemeld te worden, het liefst dezelfde dag of anders de volgende dag, maar wacht er geen dagen tot een week meeā€¦
  11. een uitgebreider bedankje is altijd meer welkom dan #5 heeft ontvangen van #1.
  12. mocht je voor deze RR een kaartje ontvangen hebben ontvangen die je al had, dan zeggen we dat nietā€¦ helaas is het ontvangen van dubbele kaarten niet te voorkomen.
  13. In deze round robin kan je alleen voor je zelf mee doen. Het is niet de bedoeling dat je iemand anders opgeeft waar de kaarten naar toe moeten en dat jij dan kaarten naar de andere deelnemers stuurt.

Iedereen die mee doet aan de maand round robin krijgt een nummer, hiermee is het makkelijker bij te houden wie van wie een kaart heeft ontvangen. Mensen die vaker mee doen hebben een ā€˜eigenā€™ nummer. Heb je een of een aantal maanden niet mee gedaan of doe je voor het eerst mee dan krijg je als de inschrijving gesloten is van mij een nummer.

deelnemers

  1. yoga :mailbox_with_mail: | :inbox_tray: rec: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11
  2. Marleen1979 :mailbox_with_mail: sent 14-5 | :inbox_tray: rec: 1, 2, 4, 5, 6, 7, 8, 10, 11
  3. veke250 :mailbox_with_mail: | :inbox_tray: rec: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 10, 11
  4. meidans :mailbox_with_mail:sent 4-5 | :inbox_tray: rec: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 10, 11
  5. Annerie :mailbox_with_mail: sent 24-5 | :inbox_tray: rec: 1, 2, 3, 4, 6, 7, 8, 10, 11
  6. Mamiielariie :mailbox_with_mail: sent 12-5 | :inbox_tray: rec: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 10, 11
  7. Jess18877 :mailbox_with_mail: | :inbox_tray: rec: 1, 2, 3, 4, 5, 7, 6, 8, 10, 11
  8. Winkey :mailbox_with_mail: 10-5 | :inbox_tray: rec: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 10
  9. -Corinne- :mailbox_with_mail: | :inbox_tray: rec: 1, 2, 4, 6, 7, 8, 9, 10
  10. J9D :mailbox_with_mail: sent 16-5 | :inbox_tray: rec 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 10, 11
  11. Corriewest :mailbox_with_mail: sent 24-5 | :inbox_tray: rec: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 10, 11

:mailbox_with_mail:

1 Like

Ik doe graag weer mee :wink:

2 Likes

Ik doe graag weer me. :grin::wink:

2 Likes

Ik doe graag mee!

2 Likes

In mei ben ik er ook wr graag bij :slight_smile: (Variatie op ā€˜In mei legt elke vogel een eiā€™ :stuck_out_tongue_winking_eye: )

Edit : Ik beloof om het beter bij te houden/te melden deze keer want ik weet dat ik het nt netjes heb bijgehouden de afgelopen periode. (wel netjes heb bijgehouden maar te laat heb gemeld) Groetjes van een :snail:

3 Likes

Ik doe ook weer mee in mei :smile:

3 Likes

Ik doe ook mee! :wink:

3 Likes

Ik doe ook graag weer mee :smiley:

2 Likes

Hoi, ik zou ook graag mee willen doen.

2 Likes

Ik doe ook weer mee deze maand

3 Likes

Ha, gevonden, ik doe ook graag mee

3 Likes

Leuk zoā€™n grote groep. Ik was heel snel en heb de meeste kaarten al klaar liggen om (verder) te schrijven en te versturen. Maar ik wacht natuurlijk netjes de adreslijst met nummers van Annerie af.
Fijne zondag allemaal.

4 Likes

Ben ik te laat of kan ik nog meedoen in mei?

1 Like

Adressen voor de maand mei heb ik zojuist verstuurd. Excuses voor de vertraging, het is weer even zoeken naar een juiste balans tussen werk en hobby, maar dat komt vanzelf goed.

Ik heb nu trouwens in het berichtje met de deelnemers alleen jullie namen gelinkt naar jullie profiel op postcrossing. Eventuele online verzamelingen heb ik achterwege gelaten, omdat niet iedereen deze heeft en jullie als het goed is toch alle profielen lezen en dan kom je vanzelf ook uit bij een eventuele online verzameling :blush: .

Ik heb helaas je adres niet mogen ontvangen (zie punt 2 uit het eerste bericht van dit topic) en heb je het eerste punt uit het berichtje van ā€œhoe werkt deze round robinā€ ook goed gelezen?

1 Like

Excuses, vergeten.
En ja, punt 1 heb ik gelezen natuurlijk. Bij alle RRā€™s is dat hetzelfde.

Mijn ergotherapeute heeft alle kaarten meegenomen. Als het goed is gaan ze zo meteen in de brievenbus.

2 Likes

#2 @Marleen1979, dankjewel wel voor je yogakaart
#7 @Jess18877, dank wel voor de studio draak kaarten, bij mij is ook een keer gezellig als alles weer een beetje rustig is.

2 Likes

Druk, drukā€¦ Veel kaarten binnen vandaag; was verrast met WOTM (winner of the month MAY). Niet verwacht en moest wel even sorteren welke kaarten bij elkaar horen. :slight_smile:

Ik #10 heb kaarten gekregen van:
#4 @meidans Fijn dat het langzaam beter gaat. Het is best vervelend wat de gevolgen zijn met corona. Maar je blijft positief, dat helpt veel! Zelf ben ik ook positief ingesteld. Bedankt voor je uilkaart. :wink:

#7 @Jess18877 Dank je wel, vandaag regent het weer. Gelukkig ben ik lekker druk met aantal kaarten ;). Gevulde koek gebakken, mjammie. Is het lekkerder dan bij de bakker? :wink: Bedankt voor je vrolijke kaart, p.s. de postzegel met egel erop is geweldig. Wij zijn dol op egels. :wink:

2 Likes