Maand round robin april 2021 -alle kaarten zijn ontvangen

bijgewerkt!
ik heb mijn kaarten gister op de bus gedaan

tuurlijk mag dat, leuk!

zeker, goede instelling ook!

dank je wel, voor mij geldt in deze baan dat ik niet beter weet…

1 Like

#5, @Annerie, dank je wel voor deze leuke fiep kaart. Wat goed dat je een nieuwe baan hebt! Ik vind vanuit huis werken wel prettig, maar als iedereen thuis is en ook thuis wil werken is het wat minder, dan zijn we constant aan het schakelen, wie een online vergadering heeft en in beeld moet en wie waar kan bellen zonder de andere te storen. Een soort kamertje wisselen doen we dan.

1 Like

#9 heeft #3 @veke250 en #7 @Mamiielariie
Gepost

3 Likes

#2 ontvangen #5 @Annerie
Gefeliciteerd met je nieuwe baan! Fijn voor je. Dank voor jouw mooie Fiep

1 Like

#7 heb een leuke Parijs kaart ontvangen van @Annerie #5
Ik ben ook vaak in Parijs geweest en toen heb ik ook heel veel kaarten gekocht!

1 Like

voor de liefhebber: maand RR mei is ook geopend :slight_smile:

#9 ontving #2

@Marleen1979 Leuk, ja het is idd lekker druk, helemaal in deze tijd. Die van mij zijn iets ouder. Mijn jongste is 13. Dank je voor de leuke selfie :wink:

2 Likes

Count me in :innocent:

1 Like

@veke250 dank je wel voor deze leuke pippi langkous kaart.

Ik heb net vanmorgen mijn vaccinatie gekregen en hoef geen tweede keer omdat ik al een covid19 infectie heb gehad.

3 Likes

Wat bizar geen tweede meer, heb je dan misschien voldoende antilichamen met eentje? Of wat is de reden?

Ik #6 heb ontvangen van

#3 @veke250 Ooh Veerle, wat erg, is er al reslultaat van de biopsies van je mama? Je moet schrijven over wat je voelt, dat is het mooie aan postcrossingvienden, je kan ze schrijven over de mooie en moeilijke momenten in je even. Dat doe ik ook hoor!
Bedankt voor dit mooie kaartje van de Mol.

#2 @Marleen1979 wat een leuke covid gerelateerde kaart, heb deze nog neit gezien. Bij ons kwamen ze vandaag ook samen, mijn collega stuurde net we kunnen terug iets gaan eten met ons vieren vanaf 8/5. Maar de rest moet ik nog bekijken.

3 Likes

leuk @anon32797536, maar op zich is het handiger voor mij als je dat ook in dat topic aangeeft :innocent:

Ben ik dat vergeten🤦🏻‍♀️
Ben soms e ht een warhoofd sorry :blush:

#9 ontving van #3

@veke250 Dank je voor je mooie kaart. Ja hoor vind hem geweldig. Ze hebben misschien niet hetzelfde knuffelgehalte maar het zijn geweldige beesten. En een kaart zonder bijbehorend washitapeje kan echt niet hoor, dat is zo 2020 :wink::joy:

@Annerie Ben er echt niet bij, had bij de kaart van #2 Marleen1979 het verkeerde nummer gezet maar heb dat inmiddels gewijzigd. En als het goed ben ik vol. :partying_face:

3 Likes

Ik heb een covid19 infectie gehad en de natuurlijke afweerstoffen zijn sowieso beter dan die je door een vaccinatie krijgt heb ik begrepen. Maar het wordt uiteraardniet aangeraden om bewust geinfecteerd te raken.
Eerst dacht ik dat de vaccinatiebijwerkingen meevielen. Maar gisteravon lag ik klappertanden en shakend im bed met een extra trui aan, sjaal om en extra dekens. Normaal heb ik aan een dun dekbed genoeg. Toen nog geen koorts maar die kwam in de nacht opzetten, 39,3. Dus ben ik wel blij dat ik niet nog een keer hoef. Pfff ik zal blij zijn als alles achter de rug is, zoals de meeste mensen.
Ik kijk met een ongerust hart naar de versoepelingen en denk steeds ach die arme artsen, verpleegkundigen en andere werkers op de IC’s en Covid19 afdelingen.
Mijn bijwerkingen gaan wel weer over :thinking: :grin:

1 Like

#3, @veke250, dank je wel voor de mooie uilenkaart, Beterschap met je moeder. En ik hoop dat mijn kaart er al is want die heb ik begin deze maand al verstuurd, niet dat die nog moet komen.

3 Likes

Wat een prachtige kaart!

1 Like

#8 gekregen van#3 een super toffe Jehanne Weyman. Bedankt Veerle, erg blij mee. Genoeg om terug te schrijven :slight_smile: Ik doe volgende maand maar weer mee. En wat een prachtige sticker :heart_eyes: en je notitie “kaart” vlinder is ook super mooi.
Sterkte met mams.

2 Likes

Zo hier is spuit #3 ook wr eens. Sorry, sorry, sorry vr de late meldingen!!! De meesten weten al wel een beetje hoe het komt en dat het leven hier nt bepaald over rozen gaat de laatste tijd…

De kaart vr Lara was al op de bus en afgelopen donderdag zijn alle kaarten vr NL er uit gegaan en die zijn lekker snel aan het aankomen; super! :smiley:

Ik heb ondertussen ook leuke post gekregen en daar waren we wel aan toe dus bedankt allemaal! Hij wordt hieronder netjes gemeld met excuses vr de vertraging. Ik ontving van :

#1 @yoga : Bedankt Nanda voor de Postcrossing kaarten. Wat fijn dat je ze lekker vol hebt geschreven! Dat ben ik nt van jou gewoon maar is zo fijn! De jouwe was al geschreven en er zat al een postzegel op of ik had er ng wat bijgedaan om te reageren. Hopelijk gaat het met je ouders ook wr de goede kant op!? Wens ze het beste van mij! :heart:
Wij hebben met de Paasdagen niks speciaal gedaan hr.


#2 @Marleen1979 : Bedankt Marleen vr deze leukerd! + vr de stickertjes :slight_smile: Die was er rap seg! Wij hebben ook wr een persconferentie gehad en er komen ook wr versoepelingen aan maar verstandig kan ik het nt vinden… (de cijfers zijn slechter dan daarvoor :roll_eyes:) Vr jullie is het idd jammer dat Koningsdag wr in het water valt. Ik heb er ng nooit één meegemaakt in NL en in België wordt het nt gevierd. Hopelijk lukt Engeland ng deze zomer. Ik duim mee :+1: :crossed_fingers:


#4 @meidans : Lieve Maria, bedankt vr je leuk gevulde envelopje! Een tof kaartje waar ik zelf ook fan van ben want had hem hier ng blanco vr mezelf liggen :wink: en dan ook ng een beterschapskaart vr mij en één vr mama en wat een leuke zegels op de envelop. Die lange dierenstrip is helemaal geweldig en stuur ik je volgende keer mee terug op want hij is nt afgestempeld. Ik krijg em wel graag terug want vind em wauw! :star_struck: Leuk dat we postzegels kunnen recyclen :smiley: Thx :kissing_heart: en fijn te horen/lezen dat je wr uit quarantaine mocht! :+1: Hopelijk voel je je snel wr beter na je vaccinatie nu!



Ik moet nu ff een break pakken want ben KO van al veel te scannen en registreren. Ik probeer straks ng online te komen maar zie net dat het al na 22u is dus als het vandaag nt meer lukt, is de rest vr morgen. Niemand moet ongerust zijn want ik heb van iedereen wat gehad ondertussen. Het is alleen wel zo netjes dat ik vr iedereen de tijd neem om een uitgebreider bedankje te doen en nu nt de rest af te haspelen met alleen maar te zeggen bedankt nr. x, x en x dus graag tot later of morgen! Fijne avond allemaal!

3 Likes

@Jess18877 #7 heeft een hele mooie kaart ontvangen van @veke250 #3
Dank je wel Veerle
Ik ben compleet voor april
image

2 Likes