Maand Round Robin mei 2021

#4 meidans

Dank je wel @Jess18877 voor de mooie kaart van Anne Frank. Ja die paste goed bij gisteren.
Het is wel bijzonder dat ik mijn verjaardag met haar deel. Alleen ben ik 27 jaar jonger en heb ik gelukkig de oorlog niet meegemaakt.

3 Likes

Mijn vader deelt ook zijn verjaardag met haar, 12 juni

4 Likes

Ik #8 heb ontvangen van:
#1 @yoga, een EDC vlinderkaart ontvangen.
Jammer dat je papier nu op is van Gorjuss. Ik heb ook een stempel van Gorjuss maar op de een of andere manier gebruik ik die niet. Toch maar eens gaan doen.
Bedankt voor de mooie kaart!

#4 @meidans, een toffe mingface. Super leuk! Ik ben benieuwd of het niet te druk was. Gezien de vakanties overal… en wat kan en niet kan, een eeuwig gevecht voor mij, al jaren. Balans vind ik moeilijk, ik wil erg veel maar je beperking weten is al een goede start. Ik hoop dat je snel weer je oude energie niveau hebt. Bedankt voor deze leuke kaart van het Amsterdamse bos.

#7 @Jess18877 een studio draak! Altijd goed! Gevulde koeken, jammie! Bak je ze vaker? Ik ben dol op het knapperige randje en dan het zachte van de vulling en in de winter de speculaas variant. Dat filmpje van Holtkamp ken ik wel ja. Maar ja, ik eet geen suiker meer, dat maakt bakken wel weer een uitdaging moet ik zeggen. Bedankt voor de snoezige kaart!

3 Likes

Amsterdam was niet te druk, ik ben alleen naar mijn afspraak gegaan en daarna weer terug. De trein was vrij rustig, dus dat was fijn. Even nog niet kaarten shoppen of vrienden ontmoeten. Maar heel toevallig kwam ik een van onze gemeenschapsleden tegen. Even niet digitaal kletsen maar een kort persoonlijk contact met afstand uiteraard. Maar was wel weer fijn. Daarna thuis op de bank uitrusten.

2 Likes

#7 @Jess18877
Ik heb een kaart ontvangen van @meidans #04
Dank je wel Maria, dit is echt van mijn all time favorite cards!
Jammer he dat het weer zo wisselvallig is, hopelijk snel wat meer zon! Ik loop nog in mijn winterjas

2 Likes

Ik #2 ontvangen afgelopen week

#4 @meidans
Dank voor jouw kaartje van Alexander en Maxima op Koningsdag in Graft-de Rijp.

#7 @Jess18877 wat een schattige Bijdehansje, dank je wel. Heerlijk strand, erg veel zin in de zomer . Dank voor jouw extra postzegels

5 Likes

dank je wel @meidans (nr. 4) voor deze leuke kaart van Koningsdag 2014, toen het allemaal nog normaal was… Ondertussen kan er al wel wat meer… de winkels zijn weer ‘gewoon’ open en de terassen 's middags, maar zelf zoek ik het nog niet echt op hoor, alleen als het niet anders kan… Ik winkel dus alleen maar doelgericht… Weer eens funshoppen (voor kaartjes ofzo) zou wel weer eens leuk zijn…

1 Like

en dank je wel @Jess18877 (nr. 7) voor deze leuke Edition Tausendschön kaart uit mijn wishlist! Mijn nieuwe baan bevalt goed… al is het nog wel even zoeken naar de juiste balans tussen werk - hobby - en even helemaal niks (lees ontspanning)… Ook omdat alles nu thuis is, ook het werk… maar dat komt vast helemaal goed (uiteindelijk)

1 Like

Afgelopen weekend geschreven en vandaag gepost

@veke250, @meidans, @Annerie, @Mamiielariie, @Jess18877, @Winkey

6 Likes

Mijn kaarten voor # 11 t/m 3 zijn reeds op de post gegaan vanmorgen ( sorry voor evt waterschade :grimacing:) ik hoop de kaarten voor #1 en #2 vandaag ook nog voor de lichting te posten.
dan zijn alle kaarten onderweg

3 Likes

#4 Meidans

En de kaarten van @Marleen1979 en @Winkey zijn aangekomen.

Van #8 Winkey kreeg ik een prachtige envelop van een van Goghkalender. Ik durfde die bijna nietvte openen, bang dat ik hem zou beschadigen…Maar het is heel goed gegaan. Deze afbeelding kende ik nog niet, dus dat is super. Allemaal mooie ongestempelde postzegels op de envelop. Maar die last ik nog wel even zitten.
In de envelop


In de envelop een grappige drie koningenkaart. Ja hoor ook rattenkoningen passen in mijn verzameling.
Ik hoop ook voor jullie dat jullie naar Frankrijk op vakantie kunnen gaan.

Ook Marleen stuurde een prachtig gedocoreerde envelop. De stickers zitten al in mijn stickeralbum. De washitape lukte niet om over te zetten.


In de envelop een maandkaart voor deze maand mei :slight_smile:
Ik ben zaterdag nog bij de kringloop in Wormer geweest, niet om te shoppen maar om spullen weg te brengen.

Dank jullie voor deze geweldige kaarten.

2 Likes

Ik #8 heb ontvangen van #2 @Marleen1979 een leuke vogel van Inkognito. Het werd inderdaad beter weer dit weekend maar ook wel erg wisselvallig. Toevallig ben ik ook naar de kringloop geweest, niet gevonden wat ik zocht helaas (letters voor een tekstbord).
Een poffert bakken, lekker ouderwets :grin: eet je die met lemoncurd? Dat lijkt me namelijk lekker.
Bedankt voor de leuke kaart!

2 Likes

#4 @meidans, dank je wel voor de Koningsdag kaart, sorry voor het late melden, maar ik had een technische storing met de apparatuur hier. Wat leuk dat je nog een kaart voor me had.

#8 @Winkey, dank je wel voor deze golden Maxima kaart in Diana envelop :slight_smile: Ik vind het ook erg leuk om naar de kleding te kijken, nog een tic uit de tijd dat ik de coupeuse opleiding deed.
De stickers die ik had gebruikt waren inderdaad van Marjolein Bastin,

2 Likes

Ik #6 heb de kaart van #7 van @Jess18877 ontvangen
Wat een leuke illustratie is dit!

2 Likes

Ik #6 heb ontvangen van #4 @meidans

IK spaar inderdaad ook zoo kaarten, en illustraties ook trouwens. OOh nog steeds last van je covid besmetting? Het kan lang in je lichaam blijven zitten zeggen ze.

2 Likes

Dank je wel @Marleen1979 (#2) voor deze leuke Peter Rabbit kaart! Het is best gek inderdaad een nieuwe baan in deze tijd, maar het is gelukt en ondanks het op afstand werken is het allemaal goed gegaan, ook de inwerk periode!
Ik vind het ook leuk om elke maand deze RR te doen… al is het (zoals ik al eerder heb aangegeven) nu wel even zoeken naar de juiste balans, maar dat komt uit eindelijk ook wel weer goed!

1 Like

dank je wel @Winkey (#8) voor deze leuke Edition Tausendschön kaart uit mijn wishlist. Ja deze past inderdaad bij Alkmaar, kaasstad :slight_smile: Zou inderdaad leuk zijn als er deze zomer weer een paar kaasmarkten plaats kunnen vinden…

bijgewerkt :slight_smile:

dat is niet altijd voor iedereen een vanzelfsprekendheid, vandaar ook de vraag om het aan te geven bij de eerste aanmelding ;). Inmiddels heb ik je adres ontvangen… maar dat was wel nadat ik de adressen voor deze maand heb verstuurd. Als het je volgende maand nog steeds leuk lijkt om mee te doen ben je dan uiteraard van harte welkom.

#7 @Jess18877
Ik heb vandaag een hele mooie kleurrijke kaart ontvangen van #2 @Marleen1979
Ik had ook heel erg veel zin in mijn vaccinatie en voel mij happy dat ik de eerste achter de kiezen heb, nog een week of 6 te gaan voor volledige bescherming. Ik ben ook heel erg benieuwd naar de uiteindelijke vaccinatie-graad en of de cruciale 80-85% gaan halen…
Dat gaat een belangrijk getal worden; de vaccinatie-graag en natuurlijk hoe lang de anti-stoffen aan houden.
30.000 stappen in en om het huis! Dat zijn er veel!!

En een mooie Limoon kaart van @Winkey #8
Zeker bijzonder dat Moederdag en de verjaardag van jouw schoonmoeder tegelijk viel met het uitstrooien van de as.

image

3 Likes

@Winkey, @meidans, @Jess18877

Bedankt voor de mooie kaarten.
Heb mijn wens gedaan Jessica. :wink:
Je hebt wel iets met kou en nat weer Monique. :joy: Maar het levert geweldige plaatjes op.
Niet gewonnen maar toch ontvangen. :partying_face: Deed een kein mei dansje.

2 Likes