Maand round robin juni 2021

Hoe werkt deze round robin?

  1. geef hieronder aan dat je mee wilt doen (en geef als je voor de eerste keer mee doet bij de aanmelding aan dat het je duidelijk is dat je naar iedereen een kaart moet sturen dat voldoet aan de voorkeuren zoals staat beschreven in ieders postcrossing profiel). Voor deze Round Robin is het de bedoeling om een kaart te sturen gebaseerd op je postcrossing profiel, probeer je hier aan te houden. Mocht het om wat voor reden niet lukken om een kaart te vinden die past binnen de verzameling van iemand, stuur diegene dan eerst een prive bericht via het forum en neem mij hierin mee.
  2. als je nog niet eerder hebt meegedaan op dit nieuwe forum ontvang ik graag je adres via een privé bericht, stuur je adres ook opnieuw als je lange tijd niet mee hebt gedaan, ik bewaar nl. niet altijd alle adressen. Ik ga hier niet achteraan. Indien ik je adres nog niet bij het versturen van de adressen kan je pas de maand er op mee doen.
  3. opgeven voor juni 2021 kan tot en met 31 mei 18:00 (of tot aantal van 15 deelnemers is bereikt), adressen worden uiterlijk 1 juni verstuurd (maar ik probeer in de avond van 31 mei).
  4. als je mee doet is het de bedoeling dat je iedereen die meedoet Ă©Ă©n kaartje stuurt, hier heb je tot 5 dagen voor het eind van de maand de tijd voor, de kaarten moeten wel uiterlijk voor de nieuwe maand begint bij iedereen zijn aangekomen.
  5. de bedoeling is om iedereen een volgeschreven kaart te sturen!
  6. gratis kaarten (zoals bijvoorbeeld idrukker of boomerang), free ad cards en handmade kaarten zijn niet toegestaan binnen deze ronde. Ook is het niet de bedoeling om een dubbele kaart te sturen.
  7. kaarten moeten “written and stamped” verstuurd worden, tenzij anders aangegeven, het gaat in deze round robin om ansichtkaarten, geen wenskaarten. Het gaat in deze round robin altijd om beschreven kaarten en niet om blanco
  8. deelname is alleen mogelijk als je kaarten van eerdere rondes zijn verstuurd en aangekomen. (dit is natuurlijk niet van toepassing als je voor het eerst meedoet)
  9. geef hier in het topic aan als je een kaart hebt ontvangen ovv nummer + forumnaam, heb je meerdere kaarten ontvangen? meldt ze dan in oplopende volgorde van de nummers
  10. kaarten dienen zo snel mogelijk gemeld te worden, het liefst dezelfde dag of anders de volgende dag, maar wacht er geen dagen tot een week mee

  11. een uitgebreider bedankje is altijd meer welkom dan #5 heeft ontvangen van #1.
  12. mocht je voor deze RR een kaartje ontvangen hebben ontvangen die je al had, dan zeggen we dat niet
 helaas is het ontvangen van dubbele kaarten niet te voorkomen.
  13. In deze round robin kan je alleen voor je zelf mee doen. Het is niet de bedoeling dat je iemand anders opgeeft waar de kaarten naar toe moeten en dat jij dan kaarten naar de andere deelnemers stuurt.

Iedereen die mee doet aan de maand round robin krijgt een nummer, hiermee is het makkelijker bij te houden wie van wie een kaart heeft ontvangen. Mensen die vaker mee doen hebben een ‘eigen’ nummer. Heb je een of een aantal maanden niet mee gedaan of doe je voor het eerst mee dan krijg je als de inschrijving gesloten is van mij een nummer.

1 Like

deelnemers:

  1. yoga :mailbox_with_mail: sent | :inbox_tray: rec: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 :purple_heart:
  2. Marleen1979 :mailbox_with_mail: sent 8-6 | :inbox_tray: rec: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 :purple_heart:
  3. Corriewest :mailbox_with_mail: sent | :inbox_tray: rec: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 :purple_heart:
  4. meidans :mailbox_with_mail: sent 23-6 | :inbox_tray: rec: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 :purple_heart:
  5. Annerie :mailbox_with_mail: sent | :inbox_tray: rec: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 :purple_heart:
  6. Mammiielariie :mailbox_with_mail: sent 13-6 | :inbox_tray: rec: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 :purple_heart:
  7. Jess18877 :mailbox_with_mail: sent 5-6 | :inbox_tray: rec: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 :purple_heart:
  8. Winkey :mailbox_with_mail: all sent 15-6 | :inbox_tray: rec: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 :purple_heart:
  9. Carolien25 :mailbox_with_mail: sent 2-6 | :inbox_tray: rec: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 :purple_heart:

Ik doe weer graag mee en zou het leuk vinden om in de week van 9 juni verjaardagskaarten te krijgen (12e ben ik jarig). Ik had dit jaar graag een feest willen geven omdat ik 65 wordt en 5 jaar kankervrij ben. Mijn 60e kon ik ook niet vieren omdat ik toen net een zware chemokuur kreeg. Nu kan het niet door corona maar ook door mijn gebrek aan energie na mijn covid19 infectie. Dus kaarten zijn dan meer dan welkom :grinning:

3 Likes

Ik doe ook graag mee

@veke250 doe je ook weer mee?

2 Likes

Ik doe ook graag mee :grin:

1 Like

Ik doe graag weer mee

1 Like

Ik doe ook weer graag mee

1 Like

Ik doe graag mee.

1 Like

Ik doe graag weer mee.

1 Like

Ik vind het leuk om ook weer keer mee te doen!

1 Like

bijgewerkt en de adressen voor juni heb ik zojuist verstuurd! Veel plezier weer allemaal deze maand met het versturen en ontvangen van de kaartjes!

Ik had er zin in! :grinning: Kaartjes zijn allemaal geschreven!

Morgen gaan ze op de bus (mijn vriend post ze voor mij)

2 Likes

Ik #8 heb mijn kaartje voor #1 en #4 gisteren gepost.

1 Like

#8 @Winkey, super bedankt voor deze sneeuwman kaart met extra’s

3 Likes

#4 meidans

Super bedankt #8 @Winkey voor deze geweldige Totorokaart. Leuk om die een keer uit Nederland te krijgen. O ja, zolderkamers kunnen héél heet zijn. Als 13-14 jarige had ik een zolderkamer en later ook tijdens de verpleegkundige opleiding en toen ik in Den Haag ih ziekenhuis werkte. Vreselijk om dan in de nachtdienst overdag proberen te slapen als het buiten 27-30° of nog warmer is :sweat: .
Bedankt ook voor de extra verjaardagskaart. Mijn eerste dit jaar. Ik voelde me vandaag een beetje down dus jouw kaarten in die prachtige envelop fleurden mij helemaal op.
Morgen zal ik alles scannen.

1 Like

dank je wel #9 @Carolien25 voor dit lieve egeltje die ik vandaag mocht ontvangen! Dit weer is niet helemaal mijn soort weer
 ik vind het al snel te warm en zit dan liever binnen dan dat ik buiten ben :wink:

1 Like

#2 ontvangen

#9 @Carolien25 wat leuk Carolien om weer een kaart van jou te ontvangen. Heerlijk weer inderdaad :grinning:

2 Likes

Ik #8 heb ontvangen van #9 een keep calm kaart.
Een zeer toepasselijk, zeker omdat jij ze allemaal al hebt geschreven😁
Bedankt Carolien, en, leuke envelop!

2 Likes

#9 @Carolien25, dank je wel voor deze Fiep, leuk om weer een kaart van je te krijgen. Ik zit ook lekker binnen met dit warme weer.

3 Likes

@Jess18877 #7
Ik heb een kaart ontvangen van @Carolien25, leuk je hier weer tegen te komen
image

Mijn kaarten voor deze maand gaan dit weekend met de post mee

1 Like