Maand round robin juni 2021

IK #6 heb de kaart van #9 @Carolien25 ontvangen

Wat een leuke keep calm kaart heb je uitgekozen voor me!

2 Likes

Mijn (#8) kaarten voor #2, #3, #5 en #6 zijn geschreven en gaan vandaag op de post.

1 Like

#8 Ontvangen van #1 , #2 en # 7
@yoga:
Prachtige vlinders, de kaart voor juli, voor jou, ligt ook al klaar​:relieved: iets anders dan vlinders is uiteraard van harte welkom. En wat een prachtige stickers heb je erop geplakt :heart_eyes:. Vind je het erg dat de postzegel dan ongestempeld is? Ik heb geen verstand van postzegels sparen, ik kan me voorstellen dat een gestempelde wel leuk is.


@Marleen1979:
Wat een leuke kaarten! Woeste Willem ken ik zeker. Wij zijn dol op de tekening van ingrid en Dieter Schubert. Daardoor alleen al :blush: en die koffie kaart vind ik geweldig. Ga ik op kantoor ophangen.
Wat een leuk tape op de te leuke envelop! Helaas lukte het niet het eraf te krijgen voor in mijn bulletjournal.

@Jess18877
Zo fijn om weer een Mingface te ontvangen, heel erg leuk! Ik antwoord op mijn kaart naar jou, die moet namelijk nog worden geschreven.

Lady’s super bedankt voor de weer erg leuke en mooie kaarten

3 Likes

Mijn kaarten #2 voor juni zijn afgelopen weekend geschreven en verstuurd

1 Like

Ik vind een ongestempelde helemaal niet erg, wat ik wel erg vind is een pennestreep van de postbode erdoorheen en dan zo hard, dat hij door de envelop heen gaat en nog op de kaart doordrukt

1 Like

#2 @Marleen1979, dank je wel voor prachtige kaart. Ik heb alweer terug zitten schrijven. Snel naar de brievenbus

#7 @Jess18877 dank je wel voor deze Inge Look kaart, maar ik zie een nieuwe collectie! Klaprozen!

4 Likes

#9 Carolien25 ontvangen van:

#1 @yoga , Inderdaad eventjes geleden. Deze kaart heb ik inderdaad nog niet! Super mooi!

#2 @Marleen1979
Een prachtige Studio Draak kaart. Ik ben aan de betere hand, heb behoorlijk lang met gezondheidsklachten gelopen. Het weer is heerlijk, maar blijft toch niet te lang in de zon. :wink:

Dank je wel dames!

2 Likes

Bij mij zijn ook kaarten aangekomen, maar het gaat even niet zo goed met mij. En vandaag wilde ik dan eindelijk alle kaarten melden en heb de kaarten gescand met mijn telefoon. Helaas is die kort erna gecrashed. Nu typ ik op een oud laptopje die geen verbinding kan maken met mijn printer-scanner en waarvan de cursor steeds verspringt of teksten wist.
Erg vervelend. Morgen ga ik kijken of er nog iets aan de telefoon gedaan kan worden. Ik ben alles kwijt, telefoonnummers, foto’s etc. De telefoon is nog geen jaar oud en ik had hier helemaal niet op gerekend.
Ik ben nu te moe, maar probeer de komende dagen alle mooie kaarten te melden.

#7 @Jess18877 heeft een prachtige kaart ontvangen van @yoga
Dank je wel Nanda! Ik moet er ook helemaal aan wennen dat ik weer een volle agenda heb
image

1 Like

Zo even tijd om kaarten te melden voordat bezoek komt.

Van #1 @yoga ontving ik Floddertje en Smeerkees van Fiep Westendorp. Ik ben inderdaad bezig om kaarten te scannen en dan nieuwe collecties op zonerama te plaatsen.
Ik wist niet dat morgen buitenbreidag is.

Van #2 @Marleen1979 ontving ik de volgende maandkaart voor mijn collectie en heel passend nu juni. Waar vinden jullie toch jullie kaarten. Ik was maandag nog in Amsterdam maar daar verkopen ze geen maandkaarten of andere uit collecties die vaak gevraagd worden.

#7 @Jess18877 een leuke kaart voor mijn verjaardag van studio Draak

#8 @Winkey had ik al eerder gemeld die mij verraste met een mooie Totoro kaart en een verjaardagskaart in een geweldige envelop van Fiep Westendorp.

Op foto’s moeten jullie nog even wachten. Mijn telefoon wordt vanmorgen opgehaald en hopenlijk kunnen ze hem nog repareren.

Bedankt voor alle geweldige kaarten en felicitaties. Ik krijg zo meteen al een vriendin op bezoek en morgen komt een vriendin met haar dochter.

3 Likes

#6 Mamiielariie heeft alle kaartjes verzonden

1 Like

Gisteren is ook post aangekomen, maar toen was er niet veel tijd om te melden maar wel om te genieten vd post.
Mijn telefoon die stuk was is heel snel gerepareerd bij mij teruggekomen. Wel helaas alles gewist, maar wel blij dat ik weer kan internetten met mijn telefoon. Ik moet alleen wennen aan de geüpdate versies en allerlei instellingen weer veranderen.

Maar goed, ik mag me vandaag bedanken bij:

#5 @Annerie voor een leuke Jip en Jannekekaart , die inderdaad niet echt blij kijken aan de feestelijk gedekte tafel. Ik kan dit verhaaltje niet vinden in mijn Jip en Jannekeboek.


Daarnaast zat er in de envelop met weer zo’n fantastische stempel een kaart van The medici Society, the birthdayparty.

En van #09 @Carolien25 een verjaardagskaart die al ongeveer een week aan m8jn kaartenmobiel hing maar pas gisteren geopend mocht worden. Een verjaardagskaart, zie hier:

Bedankt alletwee voor deze leuke kaarten.
Ik had gisteren een hele fijne dag.

3 Likes

Bij #8 viel dit weekend het kaartje van #4 @meidans in de brievenbus. Een mooie koninginnepage vlinderkaart.
Aha, ik had dus op je kaart moeten schrijven dat je ‘m pas op je verjaardag mocht openen :blush: Het is nog steeds warm weer, ik hoop dat je nog steeds geniet onder de parasol (ik zit de meeste tijd binnen als het warm is, ik ga juist vanavond pas weer buiten zitten :sunglasses:). Bedankt voor de mooie vlinderkaart :butterfly:

1 Like

#2 ontvangen

#1 @yoga dank voor jouw mooie kaarten, we zullen zeker nog een tijdje schrijven😉

#7 @Jess18877 wat een leuke kaart dank je wel. Hopelijk weer tot snel :relaxed:

#8 @Winkey oh nee toch, wat een dure grap! Verschrikkelijk om je auto zo aan te treffen! Goed dat jullie een nieuwe auto gekocht hebben, balen dat zoiets net gebeurt voordat je je auto ingeruild hebt! Wat een heerlijk vooruitzicht; Frankrijk
Dank voor jouw mooie kaarten

2 Likes

#7 @Jess18877 heeft ontvangen van #2 @Marleen1979 een hele leuke post-kaart!
Dank je wel Marleen, wat een mooie verjaardag had Maximus
image

2 Likes

#9 Carolien25
Vandaag heb ik ontvangen #7 @Jess18877 een hele leuke Nijntje kaart. Al verschillende dagen stond hij vorige week al in de app, vandaag lag hij pas in de brievenbus. Dank je wel voor de leuke kaart. Ik ga vooruit, maar nog wel een weg te gaan. Komt goed! Leuk om je hier weer tegen te komen!

1 Like

Mijn (#8) kaartjes voor #7 en #9 (@Jess18877 & @Carolien25 ) gaan straks op de post. Dan zijn al mijn kaarten voor deze maand verstuurd.

1 Like

dank je wel #2 @Marleen1979 voor deze leuke koffie kaart! Mijn nieuwe baan bevalt zeker goed. In het begin was het absoluut wennen, ook het thuiswerken. Maar ik kom er steeds beter in en ik vind dat thuis werken eigenlijk helemaal zo gek nog niet…

dank je wel #1 @yoga voor deze mooie Audrey Hepburn kaart! Mooie aanvulling op mijn verzameling. Ik kan totaal niet langdurig op slippers lopen, en al helemaal niet op teenslippers, ik heb dus ook gewoon met dit weer schoenen aan… Ik heb het interview met de kleindochter van Audrey Hepburn met Ivo Niehe niet gezien, maar ik kijk eigenlijk nooit naar dat programma… :see_no_evil:

dank je wel #7 @Jess18877 voor dit zomerse Jip & Janneke kaartje… Als de zon veel schijnt zit ik het liefst binnen (ik kan er niet zo goed tegen). Ik loop nog wel elke dag een rondje, maar dat doe ik nu voor 7 uur… dan is het nog niet zo warm :wink: