Maand Round Robin mei 2021

Kaartjes worden seffes gepost.

1 Like

#2 ontvangen

#8 @Winkey
Wat een geweldige kaart Monique, dank je wel. Jazeker dat wij deze Lotje boeken kennen, mijn oudste zoon vindt deze erg leuk! Toevallig deze voorstelling op de kaart, daarvan hebben wij het boek ! Ik wist niet dat hier kaarten van zijn, wat leuk! Wat jammer om te horen dat de schrijfster niet meer leeft.

3 Likes

Vergeet te melden dat ik alle kaarten van de RR verstuurd heb

1 Like

#4 meidans
Zojuist kwam de kaart aan van #6 @Mamiielariie. Een kaart voor mijn collectie 150 jaar postkaarten.

Bedankt Lara. Hoe beviel de nachtdienst? Zelf kon ik daar nooit zo goed tegen omdat ik overdag niet goed slapen kon.

2 Likes

Hey Maria,

IK ben nu bezig met de nacht, net wakker na de eerste nacht, deze avond terug eentje op. Voel me wel beetje moe nog, maar zal wel lukken deze nacht opnieuw. IK ben druk bezig in de nacht met schrijven van kaartjes. :wink:

2 Likes

#6 Mamiielariie heeft kaartjes ontvangen van

#2 @Marleen1979: Ik vind ze ook wel enorm mooi die qoutes van loesje!

#8 @Winkey Ik heb geen idee hoe ze deze bij ons noemen, die helpers om over te steken op scholen. Vorige week heb ik gewerkt met moederdag, en dit weekend ben ik bezig met nachten. Dus niet echt iets gedaan voor mijn mama.

3 Likes

#8 ontvangen van #6@mamiielariie een lekker kaartje met chocolade😊
Bedankt Lara voor deze heerlijke zoete afbeelding! Helaas was het museum gesloten toen wij in Brugge waren.

2 Likes

@Mamiielariie dank je wel voor je kaart Lara

2 Likes

#6, @Mamiielariie, dank je wel voor je kaart

1 Like

ik #10 heb 3 kaarten gekregen:
#6 @Mamiielariie; laatdienst en nog inspringen voor een zieke collega. Hoe houd je het vol. Doe je naast werk ook leuke dingen?
Bedankt voor je het kaartje.

#2 @Marleen1979; Mijn schoonouders hebben een grote vijver, daar komen weleens meerkoeten. Dan bouwen zij een nestje middenin de vijver. Wel leuk om te zien. Is dit kaartje een maxicard? Zoja, dan leer ik wat nieuws! :wink: Bedankt voor het kaartje.

#8 @Winkey; Ik kan niet zoveel zeggen want ik heb wat op je kaart geschreven. Als het goed is heb je deze week een kaartje! :wink: Maar erg bedankt voor het leuke kaart.

Ik heb vandaag alle kaarten geschreven, die gaan morgen op de post! :wink: :postcard:

2 Likes

Ontvangen
@Mamiielariie dank voor jouw leuke thee kaart. Ik begin de dag met koffie en in de loop van de dag ga ik over op thee :wink:

2 Likes

Ik heb de afgelopen tijd prachtige kaarten mogen ontvangen. Ik ga mijn best doen om deze week mijn kaarten uit te zoeken, te beschrijven en op de post te doen.

#04 Van Maria heb ik een mooie kikkerkaart ontvangen. Dank je :slight_smile: Ik hoor idd vaak dat je lange tijd nodig heb om te herstellen van Corona. Heel veel sterkte er mee.

#06 van Lara een schattige egel. Dank je :slight_smile: Ik heb geen nieuwe baan, wel extra uren erbij. Ik ben nog steeds begeleider bij mensen met een verstandelijke beperking en/of autisme. Werk inmiddels 40 jaar in de gehandicapenzorg en zou niet anders willen. Top baan :smile:

#07 van Jessica een mooie aanvulling op mijn fietsencollectie. Dank je :slight_smile: Op dit moment heb ik 3 geocaches liggen, 2 multi`s en 1 mystery. Met mijn ex had ik al eerder caches gemaakt. Het is nog steeds leuk om te doen.

#08 van Monique een prachtige orchidee. dank je :slight_smile: Ik kies momenteel voor wat lichtere leesboeken. Ik ben nu in de serie van Tess Gerritsen bezig. lekker ontspannen lezen. :smile:

mei jessica klein

2 Likes

Even komen melden dat ik post ontving van :

#2 @Marleen1979
#4 @meidans
#7 @Jess18877

Bedankt! :blush: Later volgt er ng een uitgebreider bedankje hr met foto’s ook maar dan weten jullie al dat ze binnen zijn want nt alleen B-Post laat me in de steek precies maar alles draait hier sowieso wr in de soep en alles wat kan tegenslagen, slaagt ook tegen :unamused:
Ook ng even geduld vr mijn kaartjes dus. Gelukkig telt de maand ng wat dagen :wink:

3 Likes

Sterkte @veke250.

1 Like

6 heeft de kaart van #5 @Annerie ontvangen

Wat een mooie qoute en past ook bij desserten kaartencollectie!
ooh wat leuk al 70 jaar! mijn oma werd een tijdje terug 80 jaar, wat een leeftijden al he.

1 Like

#8 ontvangen van #10 eenmoooe vlinder voor in mijn collectie.
Nee, ik heb nog geen idee voor 2022, eigenlijk altijd te veel ideeën @J9D. Maar nog genoeg tijd om te schiften.
Bedankt voor de waardevolle aanvulling.

2 Likes

#8 ontvangen van #5 @yoga, een vrolijke kleurrijke vlinderkaart! Ik had ‘m ook bijna bij de verkeerde groep gemeld :joy:. Die kaarten zijn prachtig maar lastig te beschrijven inderdaad, ik heb daar nu een echte ballpoint pen voor liggen, die helaas soms een beetje stottert, dat komt waarschijnlijk door het vettige laagje op de kaart. Ik vind die twee kleuren pen wel gezellig staan hoor! De stickers zijn super! Och, jij ook aan de postzegel verzameling, welke spaar je?
Bedankt voor de gezellige (vol geschreven) kaart.

1 Like

#6 heeft een kaart ontvangen van #10 @J9D

Ik ben niet zo’n keukenprinses eigenlijk, maar eet wel graag. IK probeer wel af en toe te koken voor mezelf.

2 Likes

dank je wel @yoga (nr. 1) voor de royal uit mijn wishlist, leuk om eentje van zo’n 20 jaar geleden te ontvangen!

1 Like

En dank je wel @Mamiielariie (nr. 6) voor de coffee adventure, leuke aanvulling op mijn verzameling. Ik drink zowel koffie als thee. Ik begin de dag met koffie en ga daarna over op water een thee. Te veel koffie kan ik niet zo goed tegen…

1 Like