"Dank je wel" - 😄 ONTVANGEN KAARTEN

@piavano
Dank je wel voor het extra kaartje, de ballet blue cat,


lief van je. Wat een leuke matroesjka tape, grappig, ik zie nu pas dat er kattenkoppen tussenstaan. Waar heb je die vandaan?
Zoals je al gezien hebt, heb ik me ook voor Breda opgegeven. Ik verwacht dus dat ik het wel leuk ga vinden…

1 Like

Pff, ik heb die tape al een tijdje, ik verwacht dat ik deze bij Stationery Heaven heb gekocht. Ik neem het restje wel mee voor je op 22-10, ik had toch een excuus nodig om weer eens de washitapes aan te vullen :joy:
En je staat dan wel op de wachtlijst, maar er vallen altijd mensen af, altijd, dus dat komt helemaal goed.
Wel een reis voor je, misschien combineren met een lang weekend Brabant?

1 Like

Te lief, maar plak het maar op de kaarten. Je zult weleens vaker een kattenkaartje sturen denk ik zo.
Ik had al een beetje gekeken, hotels zijn aan de prijs, zo vlak voor Kerst. Denk dat het toch een dagje treinen word, als ik van de wachtlijst af kom.

@Jess18877, dank je wel voor de extra kaart, weer zo’n snoepje :blush:
Ik zal je missen in de oktober ronde. Ik twijfelde of ik het zou doen gezien alle drukte hier in huis.

@mar127, bedankt voor de ontzettende leuk, mooie RAS kaarten. Wat een verwennerij in de brievenbus vandaag.
Ja, er ligt overal gruis en andere zooi. De hond helpt ook niet echt :grimacing:. Gelukkig wordt het wel mooi al duurt het lang!


1 Like

A post was merged into an existing topic: Maand round robin

2 posts were merged into an existing topic: Maand round robin

@Annerie dank voor jouw geweldige kaart van de World Postcard Day
Wat gezellig dat je naar een meeting in Alkmaar bent geweest!

@Marleen1979 , wat lief dat extra kaartje van studio draak. De keuken staat maar is nog zeker niet klaar. Er is inmiddels weer stromend water, dat is wel erg fijn. :slight_smile: . Met kleine stapjes komen we steeds iets verder. Ik zou afgelopen week vakantie hebben gehad, dat ging helaas niet, dus nu maar overal tussendoor.

1 Like

@vogelwikje, dank je wel voor de leuke Pim en Pom kaart. Altijd goed die kaartjes :blush:
En wat fijn dat je een zo’n fijn weekend hebt gehad met je vader en hulp met dat soort klussen is nooit weg.

1 Like

2 posts were merged into an existing topic: :trophy: Nederlandse de Winnaar Krijgt Alles Round Robin (NWKA-RR)

@anitaaa dank je wel voor je kaartje voor “Tag en stuur een leuke kaart”.
Ja, dat moet genieten zijn dat je zoontje de wereld om zich heen ontdekt. Wij hebben van onze jongens een paar jaar hun leuke en gekke uitspraken opgeschreven. Heerlijk om terug te lezen.

A post was merged into an existing topic: :trophy: Nederlandse de Winnaar Krijgt Alles Round Robin (NWKA-RR)

Ook weer een prachtige RAS kaart gekregen van @Winkey. Hij past heel goed bij de herfst ja!
Ik hoop dat je je week op werk goed zal overleven! Wel jammer dat je keuken verder vertraging oploopt. Verbouwen jullie hem zelf?

@Winkey wat een heerlijke vraag op deze kaart! Important nothing, Jane Austen kon ze goed verzinnen!
Ik zal je een foto sturen als hij er is!

1 Like

@yoga dank je wel voor de extra kaarten :blush: ik krijg meteen trek in chocolade en zin om te schommelen
, vond ik als kind al super leuk, hoe hoger hoe beter.


@Winkey
Dank je wel voor deze leuke kattenkaart van Utagawa Hiroshige (1797-1858).
Ik probeer zelf ook weleens de katten te tekenen. De kop lukt dan, maar dan de rest…. Hier zie je zo mooi de lichaamshoudingen.
Ik ben naar mijn eerste meeting geweest, erg gezellig en vandaag bijtrekken. Ik heb hard gewerkt gisteren :joy:

@meidans
Dank je voor je lieve groet. Jij reist best wat af voor de meetings.
Mijn volgende meeting wordt Breda, met een betere voorbereiding.:grin:

3 Likes

@Winkey dank je wel voor de extra kaarten. Ik kan het wel voorstellen met je shawl, ik kijk inderdaad met gemengde gevoelens naar dit patroon. Ik wordt er ook niet heel enthousiast van. Succes en sterkte met de keuken


@meidans watt leuk dat je deze kaart toch nog tussen de postzegels vond. Ik ben er heel blij mee. Ik vond het erg gezellig zondag

@Jess18877 dank je wel voor deze leuke kaart. Ik schrijf weer terug voor de RR datum alvast😉

2 Likes

Mijn kaart was niet voor de RR; ik deed deze maand niet mee :see_no_evil:

Dank je wel @piavano voor de leuke kaart van de “50 Years Unesco” meeting in Amsterdam. :smiley:

1 Like