"Dank je wel" - 😄 ONTVANGEN KAARTEN

RAS kaarten bij Maand RR

Dank je lieve @veke250 voor de 2 extra kaarten voor de maandRR van juli. Een schattig -engel-duiveltjekaart van Ringelding

en een kaart uit mijn favorieten over het chinese tijgerhoroscoopjaar

Geeft helemaal niet dat deze in het Nederlands is.

Van @winkey kreeg ik weer een prachtige envelop geknutseld uit een Van Gogh kalender met een extra kaart van Nijntje in een tulpenjurkje


Leuk dat je met Max nu over het strand kunt lopen. Naar welk strand gaan jullie? Castricum, Egmond of nog ergens anders?

@Annerie bedankt voor de extra Meetingkaart van de virtual meeting in februari. Wat een mooie kaart is dat.

Bedankt allemaal voor de prachtige extra kaarten.

1 Like

Dankjewel @piavano voor je verrassing! Ik houd van molens en van fotograferen. Deze is dus een schot in de roos.


Gelukkig stond er achterop welke het is: De Breek in Oosthuizen (NH). Ik probeer alle molens van Nederland te verzamelen. Ze staan nog niet allemaal in Zonnerama, maar ik ben er mee bezig. Deze had ik in elk geval nog niet. Heel blij mee dus!

@Bellonia Wat lief weer een maandkaart uit deze mooie Zweedse serie. Dankjewel. Ik ben dol op dit soort nostalgische plaatjes. Echt een juli kaart met de klaprozen, het hooien en het meiske met de gieter.

Onze tuin heeft het ook zwaar. En nog steeds geen regen in aantocht. En geen dreigende onweersbui, zoals op jouw kaart, die maakt dat het hooi snel naar binnen moet.

2 Likes

@Marleen1979
Dank je wel voor deze prachtige extra kaart. Ik vind die stijl uit de laat 19de eeuw erg leuk, zowel illustratief als geschilderd. Mooie kop heeft deze kat, goeie snuit, dat vind ik bij katten belangrijk, dat ze goed kunnen ademen.
Leuk dat je met je kinderen naar al die musea gaat, musea houden tegenwoordig ook meer rekening met jeugdige bezoekers.

@Winkey
Ik dacht dat er een bestelling binnenkwam, wat een verwennerij, allemaal kattenkaarten. Ik heb eens gelezen over grumpycat. Ze had dwerggroei, dat is de reden dat ze zo’n plat gezicht had en korte achterpoten en staart. Ik wist niet dat dat bestond onder katten.
Hond of kat, ze hebben beide verzorging nodig.
Maar het verschilt ook per kat. Ook al komen ze uit 1 nest, de een moet veel meer gekamt worden dan de ander, ivm ondervacht. Ik show niet met de katten, dus voor de hygiëne, knip ik de broek een beetje bij.


@anitaaa
Dank je wel voor je extra kaart. Art unlimited heeft mooie zwart/wit fotokaarten van katten. Past goed in de collectie.
Die twee van mij zijn niet zo schattig samen, ook al komen ze uit 1 nest.

2 Likes

@meidans dank je wel Maria voor de RAS is voor mijn verjaardag
image

1 Like

Lieve @helmamartens dank je wel voor deze mooie boom. Ik dacht eerst dat het een ets was, maar het is een houtsnede.
Nee, ik ben ook geen fan van het zeer warme weer. Net even met de oppashond uit geweest en in de tuin, maar daarna gauw naar binnen. Weer om wat kaartjes uit te zoeken/schrijven binnenshuis.

1 Like

Dank @veke250 wat een super leuk kaartje. De vakantie was fantastisch. Wij zaten precies tijdens de hittegolf in het huis met zwembad. Had het niet beter kunnen treffen! Het is net mijn middelste zoon, die was maar aan t duiken :wink:

Dank @Winkey voor jouw mooie extra kaarten bij de augustus RR
Wat een prachtig schilderij van Dante Gabriel Rossetti


Dank Monique, @Winkey, voor deze geweldige extra kaart.
Klinkt heel gaaf het concert van Coldplay, wat fijn dat het concert en de organisatie er omheen zo goed verlopen is.

1 Like

Lieve @piavano wat een mooie aerial view van Elburg :heart_eyes: met een hele mooie postzegel!
Dankjewel voor deze verrassing! :smiling_face_with_three_hearts:

2 Likes

@yoga, bedankt voor je mooie extra kaart! Lief.
We zijn inderdaad te vaak aan het klussen. Maar dit huis was toen we het kochten uitgewoond (nog meer dan we dachten) en zonder een spaarrekening die niet uitgeput raakt moeten dingen in etappes en bij voorkeur zelf gedaan (wat tijd en energie kost).

@piavano Dankjewel voor je extra kaart bij de NWKA ronde. De molen van Hattem met vrolijke wieken! Die had ik nog niet.
Wij keken inderdaad ook naar Het verhaal van Nederland en omdat we al ons leven lang in Nederland op vakantie gaan, zagen we veel bekende plekjes, waar we al het een en ander van wisten. Ik vond het een interessante en goed gemaakte serie, maar ook wij wandelen doorgaans onze eigen routes. Ik heb trouwens gehoord dat er een vervolg op de serie komt. Kijk er naar uit.

1 Like

@piavano, heel erg bedankt voor de super leuke kaarten. Ik schrijf je weer terug. Geweldig tape ook!


Lieve @helmamartens dank je wel voor deze fantastische Tausendschön kaart. De egeltjes, de herfstkleuren zijn :heart_eyes: Een verrassing in mijn post van vandaag, heel blij mee.
Het is heerlijk weer, maar stiekem vind ik die herfstkaartjes zo leuk :blush: :fallen_leaf: :maple_leaf:

1 Like

Hoi @Bellonia Dank je wel voor de ribes. Wij hebben ook een ribes in de tuin. Een hele dankbare struik die de droogte ook goed doorstaat. En de bloemen zijn prachtig en trekken veel insecten aan.
Ja, nog even de hitte, maar ik geloof dat jullie in jullie deel van het land al wat meer buien hebben gehad :umbrella: :cloud_with_lightning_and_rain:

Dank je wel lieve @helmamartens voor je fraaie meeting kaartje. Weer eens wat anders :slight_smile:
Je hebt het leuk gehad, merk ik. Fijn dat je nieuwe, gezellige mensen hebt leren kennen.
See you soon :wink:

2 Likes

@Marleen1979
Dank je wel voor de prachtige kaarten. Ik ga m’n pen weer opzoeken


1 Like

Bedankt @Winkey voor je RAS kaart. Het is weer een prachtig plaatje!

@Winkey leuke joviale kat, de beschrijving die bij augustus staat kan ik niet echt toepassen op een paar in augustus geboren mensen. Maar de kaart is weer fantastisch.

1 Like

@mar127 , dank voor de mooie volle envelop. Wat een top kaartje van Mingface. Ik hou ervan :heart_eyes:. Huishouden, ook niet mijn favoriete bezigheid, noodzakelijk kwaad.

Een dikke envelop van @Bellonia in de bus, met twee prachtige TS maandkaarten en 1 uit de Zweedse serie van Hjelm.Heel erg blij mee, ook met de volgeschreven achterkanten! Fijn dat het zo goed gaat met jullie Luna. Zij slaapt straks als het kouder wordt, vast liever binnen. Is nog even wennen na haar zwervende bestaan als puppy.