"Dank je wel" - 😄 ONTVANGEN KAARTEN

Dank je wel @piavano voor de leuke kaart van de “50 Years Unesco” meeting in Amsterdam. :smiley:

1 Like

Dank je wel @mar127 voor de kaart van de meeting.
Vroeger ging ik ook vaak naar meetings.
Leuk dat je in december weer gaat!
image

1 Like

@Winkey bedankt voor de twee mooie klederdrachtkaarten! Als ik die ‘torens’ op de hoofden van de vrouwen van Bretagne zie, kan ik me niet voorstellen dat dat werkkleding is. Lijkt me niet fijn zitten. Wel grappig dat ze allemaal van ander kant zijn gemaakt. Er zal vast een betekenis achter zitten. Binnenkort eens opzoeken.
Ik vind beide kaartjes erg mooi, hoor!

Vandaag heeft Yoshi voor het eerst puppytraining. Ik ben benieuwd!


1 Like

RAS
Dank je wel @piavano. De je-weet-wel kater, die was ik helemaal vergeten. Ik heb nog ergens een stapel van die Jan Jans liggen denk ik. Ik las ze vroeger altijd, samen met Suske en Wiske. Nog eens zo’n Suske en Wiske gekocht, ik denk een jaar of 15 geleden, maar ik vond er niks meer aan.
Ik wist niet dat Jan Jans nog steeds bestond.

O dat weet ik ook niet, hoor, maar een paar jaar voor de dood van Jan Kruis werd de Jan, Jans al gemaakt door een of andere studio. De strips van toen haalden, wat mij betreft, nooit meer het niveau van de strips van Jan Kruis zelf. Ja, Suske & Wiske, ja, die las ik ook graag. Volgens mij schelen we niet zo heel veel in leeftijd :wink:

1 Like

Ooooh, @meidans , wat was ik aangenaam verrast toen ik thuiskwam!
Ik dacht dat dit een kaart voor de maand was, maar neen, hoor… er staat wel degelijk RAS op! Ondertussen ben je ook al weer thuis en ik hoop dat het minstens even leuk gebleven is op die meeting als toen het toen al was (op het moment dat je je kaartje schreef). De Postcrossing-zegel en je washi zijn ook heel fijn! Hopelijk ook genoten van het dierenpark ginder! Nog een keertje superbedankt voor deze Tilly!

1 Like

@meidans dank je wel, Maria, voor deze leuke kaart uit Bielefeld.

2 Likes

@katkero2 Dank je voor de vintage kerstkaart. Erg mooi! :heart_eyes:

@fyxore Bedankt voor de mooie handgemaakte kerstkaart. :heart: :christmas_tree:

1 Like

@mar127 , bedankt voor de zeer grappige kaart. :joy:
Veel plezier in Breda.

1 Like

Dank je wel lieve @Winkey voor dit extra kaartje vandaag. Mijn verzameling van de 59 National Parks groeit gestaag. Leuk om de NP’s eens op te zoeken op internet en me te vergapen aan al die indrukwekkende natuur.
Leuk én welverdiend voor jou, zo’n compliment op je werk. Ja, dat moet goed voelen om gezien te worden. Ik heb afgelopen maandagochtend mijn ontslag ingediend…

1 Like

Dankjewel @piavano voor de extra fiets kaart
Ik vind het een mooi kaartje
Super lief van jou! Bedankt voor het extra kaartje!

Dankjewel @Winkey voor de zwarte kat kaart voor mn verzameling. Dit gedrag herken ik wel, hihi! Onze kat blijft een dondersteen maar ook superlief! Bedankt voor het extra kaartje en de gezellige kerststickers die je erbij had gestoken. Blij mee!

1 Like

Dank je wel @Winkey voor de leuke extra kaart
image

Dankjewel @mar127 voor deze fijne herfstkaart van Molly Brett. Er is weer zo veel te zien in zulke stemmige kleuren. Je verwent me wel. En dan ook nog zo lekker volgeschreven. Wat fijn dat je weer eens van een balletvoorstelling hebt kunnen genieten. En heel bijzonder wat je vertelde over het vriendinnenclubje van je schooltijd. Al bijna 30 jaar, ongelooflijk. Om te koesteren.

1 Like

Dank je wel @mar127 voor de leuke meetingkaart, veel bekende namen!
image

2 Likes

RAS
enorm verwend met door @Winkey, dank je wel
Prachtige kaart van Arthur Heyer, die voornamelijk witte katten schilderde.
Een grappige illustratie kat, die vind ik heel leuk, alleen de grap in de tekst gaat aan me voorbij vrees ik. Heb ik vaker met Duitse teksten, ander soort humor denk ik.
En als laatste, kittens met zo’n hoog schattigheids niveau.



1 Like

Ik heb geen mening, want het interesseert me niet, zo iets volgens mij

Ik kan het vertalen, ik heb alleen de kwinkslag niet.

Helemaal verlegen werd ik van de inhoud van de dikke envelop van @Winkey . Zoveel kaarten en extra’s! Het lijkt wel een Sinterklaas pakket! Dankjewel, ik ben met alles heel blij.
Twee extra boekenkaarten en twee uit mijn profiel: molens en vuurtorens. Geweldig! En allemaal helemaal volgeschreven.

En ik vergat nog @Winkey : weer een bijzondere envelop met titels en tekst van Okkie Pepernoot. Mijn eerste leesboekjes van bijna 70 jaar geleden! Die vergeet je niet meer.

Dankjewel @Winkey voor de krokodillentanden en python kaart voor mn zoon. Hij vind ze allebei prachtig! Snel maar weer es naar Artis gaan.



Dankjewel voor de tulpenkaart RAS en het theezakje. Wat had je een leuke envelop gemaakt. En mooie decoratie. Erg leuk!

Dankjewel @mar127 voor de vos kaart voor Koen. Hij is prachtig en wat een leuk rijmpje over Prik de Egel.
Bedankt!

2 Likes