Maand round robin

Adressen zijn verstuurd

1 Like

@Annerie ik had ook weer graag meegedaan :wink:

1 Like

Ik (4) heb ontvangen van #8 een schattige Belle en Boo kaart.
Bedankt Marjolein, erg blij mee!
Inmiddels id de lekkage aan de afvoer gerepareerd :sweat_smile:, we kunnen weer verder met de keuken. ( de stukadoor is wat hardhandig met het gootsteenkastje omgegaan waardoor er een scheur is ontstaan, uiteraard aan de achterkant van de pijp dicht bij de muur en bijna bij de vloer, flink operatie ( en rekening :slightly_frowning_face: , die niet te verhalen is).

1 Like

Ik miste je al, Ik zet je gewoon op mijn lijstje erbij hoor, geen probleem.

1 Like

Dat is dikke prut. Ik dacht dat ze alleen in een huurwoning zo hardhandig zijn. Ik heb nog overal sporen … van iets te lompe … werkmannen.

@Winkey
DeBelle & Boo was al voor de maand oktober van Annerie. Wil je die in haar RR plaatsen?

Ga ik doen uiteraard. ( volgens mij had je op beide RAS gezet, vandaar de melding hier).

1 Like

Soms heb je iets in je hoofd wel gedaan, maar in de praktijk…:grin:

Ik (4) heb ontvangen voor de maand september van #5 een mooie Belle en Boo kaart. @Annerie , ik kan niet wachten om zo weer in mijn keuken te staan :blush:
Was er een meeting in Alkmaar? Dat wist ik niet. Maar ik had het toch te druk gehad daarvoor, hopelijk snel weer eens 1 hier in de buurt.
Ik schrijf je weer terug.

1 Like

September
#8 heeft van #5 een kaart ontvangen

Voor zo’n kaart is het niet erg om even wat langer geduld te moeten hebben.
Voor WPD heb ik toen ik niet kon slapen midden in de nacht kaartjes gestuurd o.a. Naar Cats… meow (niet zo verrassend denk ik), maar wel katten met thema post.
Heb je mijn kaartje van september ontvangen? 13de verstuurd en het was een Belle&Boo van je wishlist.
Veel plezier in Berlijn, hoop tenminste dat het voor plezier is en niet voor zaken.

1 Like

Jess18877 #7
Voor september nog twee kaarten ontvangen van @Annerie
Dank je wel!

Foto’s plaatsen lukt even niet vandaag, het forum heeft kuren volgens mij

1 Like

Geen idee waarom ze zolang onderweg waren…
Dankjewel @Shalottslady en @Corriewest voor de kaarten voor September


1 Like

Dankjewel @Annerie voor je kaart voor oktober
Ik ben nog niet zo ver ik hoop deze week nog de kaarten te versturen
Ik heb niks gedaan aan world postcard day omdat het een werkdag was voor mij
Alkmaar? Dan was je in de buurt :slight_smile:

1 Like

#8 heeft alle kaarten , behalve #4, die heb ik vorige week gestuurd en is al ontvangen, vandaag op de bus gedaan voor oktober.

1 Like

Hallo allemaal.

Er zijn kaarten bij mij aangekomen maar ik weet niet meer welke ik al gemeld heb. Dus nu maar even alle kaarten melden die nog bij mij op tafel liggen.

#05 @Annerie bedankt voor de prachtige WPD kaart. Deze is óók heel leuk. Inmiddels heb ik er al een aantal verschillende gekregen, zó leuk.
Helaas ben ik nog nooit in Praag geweest, wie weet in de toekomst.

#10 @anitaaa Bedankt voor de kikker en zijn vriendjes kaart. De afgelopen dagen heb ik veel verhaaltjes over kikker voorgelezen aan het zoontje van vrienden die hier logeerde oa uit het boek waar deze tekening uit komt.

#11 @Shalottslady super bedankt voor de Eric Carle kaart. Ook het dieren ABC van Eric Carle hebben we deze dagen gelezen.


Het gaat redelijk goed, letterlijk wat onthand omdat mijn linkerarm in het gips zit ivm een oude blessure en nu 6 weken tot rust moet komen. Het vrijwilligerswerk staat nu even op een laag pitje. Zij komen míj nu hrlpen. Op dit moment staat een Afrikaanse man in mijn keuken de afwas te doen en doet zo nóg een paar klusjes.

#12 @Corriewest och die arme baby, die vindt dat hele badgedoe maar niets, óf zou het de ophef eromheen zijn die de familie ervan maakt? :rofl:
Bedankt voor deze nostaligische kaart

Sorry allemaal dat het zolang duurde en ook dat ik nog geen septemberkaarten gestuurd heb. Ik probeer het zo snel mogelijk in te halen.

3 Likes

euhm… ik ben ook nog niet zover hoor… deze was nog voor september (staat ook op het stickertje…)

1 Like

Hihi ja inderdaad

1 Like

Ik heb m’n kaarten voor oktober verzonden afgelopen weekend.

1 Like

Ik #4 heb ontvangen van #3 voor de maand oktober een mooie Marjolein Bastin vlinder kaart. Dank je wel @chris121 geïllustreerde vlinders vind ik toch nog net even mooier dan foto’s. Vandaag toch nog een mooie na-zomer dag. We hebben zelfs buiten geluncht.

1 Like

#8 heeft van #3 een kaartje ontvangen

Dank je wel @chris121 voor het kaartje. Het leuke van deze groep is dat heel veel maandelijks meedoen en kaartjes wat persoonlijker zijn dan de meeste PC kaartjes.

1 Like