Maand round robin

Hallo allemaal.

Er zijn kaarten bij mij aangekomen maar ik weet niet meer welke ik al gemeld heb. Dus nu maar even alle kaarten melden die nog bij mij op tafel liggen.

#05 @Annerie bedankt voor de prachtige WPD kaart. Deze is óók heel leuk. Inmiddels heb ik er al een aantal verschillende gekregen, zó leuk.
Helaas ben ik nog nooit in Praag geweest, wie weet in de toekomst.

#10 @anitaaa Bedankt voor de kikker en zijn vriendjes kaart. De afgelopen dagen heb ik veel verhaaltjes over kikker voorgelezen aan het zoontje van vrienden die hier logeerde oa uit het boek waar deze tekening uit komt.

#11 @Shalottslady super bedankt voor de Eric Carle kaart. Ook het dieren ABC van Eric Carle hebben we deze dagen gelezen.


Het gaat redelijk goed, letterlijk wat onthand omdat mijn linkerarm in het gips zit ivm een oude blessure en nu 6 weken tot rust moet komen. Het vrijwilligerswerk staat nu even op een laag pitje. Zij komen míj nu hrlpen. Op dit moment staat een Afrikaanse man in mijn keuken de afwas te doen en doet zo nóg een paar klusjes.

#12 @Corriewest och die arme baby, die vindt dat hele badgedoe maar niets, óf zou het de ophef eromheen zijn die de familie ervan maakt? :rofl:
Bedankt voor deze nostaligische kaart

Sorry allemaal dat het zolang duurde en ook dat ik nog geen septemberkaarten gestuurd heb. Ik probeer het zo snel mogelijk in te halen.

3 Likes

euhm… ik ben ook nog niet zover hoor… deze was nog voor september (staat ook op het stickertje…)

1 Like

Hihi ja inderdaad

1 Like

Ik heb m’n kaarten voor oktober verzonden afgelopen weekend.

1 Like

Ik #4 heb ontvangen van #3 voor de maand oktober een mooie Marjolein Bastin vlinder kaart. Dank je wel @chris121 geïllustreerde vlinders vind ik toch nog net even mooier dan foto’s. Vandaag toch nog een mooie na-zomer dag. We hebben zelfs buiten geluncht.

1 Like

#8 heeft van #3 een kaartje ontvangen

Dank je wel @chris121 voor het kaartje. Het leuke van deze groep is dat heel veel maandelijks meedoen en kaartjes wat persoonlijker zijn dan de meeste PC kaartjes.

1 Like

Duizendmaal sorry voor het late melden van de kaartjes van september. Ik was er van overtuigd dat ik alles gemeld had. Ik wilde die van Annerie nog melden en zag dat ik niets gemeld had. Iets met een vastlopende laptop. :disappointed_relieved:

Voor de maand Augustus: #03 Veerle een mooie blauwe zee kaart. Ik hoop dat de dokters bezoeken inmiddels opgestart zijn, zodat je weer wat vooruit kan. Dank je voor je kaart.
veerle aug

Maand september # 01 van @yoga een mooie Marokaanse kaart met blauwe deuren. Ben ik hartstikke blij mee. :smiley: En nog een felicitatiekaart voor de geboorte van mijn kleinzoon. beide hadden even een valse start. Hij moest onverwachts met een keizersnee gehaald worden. Maar inmiddels doet hij het goed. :smiling_face_with_three_hearts: Dank je voor beide kaarten.
nanda ras

1 Like

September #02 @Marleen1979 Dank je voor deze mooie advertentie kaart. ja, ik ben voor het eerst oma geworden. Hartstikke leuk en hij doet het goed. Ik ben vanmiddag met hem en mijn dochter bij mijn moeder geweest. Zij heeft hem voor het eerst gezien. erg ontroerend.
marleen

3 Likes

September : #04 @Winkey.
Dank je voor de 2 prachtige kaarten. Ook een mooie deuren kaart uit Ierland. Dit land staat bovenaan mijn bucketlist om een keertje te bezoeken. Dus dubbel blij met deze deurenkaart. En ook een grappige Inkognito. Arme man :wink:


monique

2 Likes

September #05 @Annerie een wereld postdag kaart. Ik heb al behoord dat de meeting in Berlijn geslaagd was en dat jullie genoten hebben. en ook nog naar praag geweest. twee steden die ik ooit wil gaan bezoeken. Dank je voor de kaart.

1 Like

September #06 @Mamiielariie Dank je Lara voor de landen kaart van Luxemburg. heb je die meeting al gehad? of komt hij nog. Ik ben nog nooit naar een buitenlandse meeting geweest. moet heel leuk zijn, denk ik.
lara

2 Likes

September @Jess18877 dank je voor de lali kaart. het duurde even voordat ik de oplossing zag :slight_smile:
jessica

2 Likes

september @mar127 dank je voor de mooie Aquarupella. Deze serie kende ik nog niet. Hartstikke leuk. :slight_smile: Het gaat goed met mijn kleinzoon. Vanmiddag nog samen met hem, mijn dochter en mijn 91-jarige moeder gewandeld. Toch wel bijzonder. :smiling_face_with_three_hearts:
mar

2 Likes

September @anitaaa Ik heb even gegoogeld op de plantennaam. Ik kende deze nog niet. Leuk.
Dank je voor deze kaart.

2 Likes

September #11 @Shalottslady Wat een leuke kikkerkaart. Leuk zo die beweging wat in de tekening zit met als resultaat dat de kikker in de plomp verdwijnt :smiley: Ik wist niet dat het bedrijf achter de nouvellesimages niet meer bestaat. ben benieuwd hoe die kaarten dan nu gemaakt worden of zou het nog “oude”
karina flapje


voorraden zijn? Maar ik ben er blij mee.

2 Likes

Ik ben blij dat deze kikker jou ook blij maakt. :frog: Het bedrijf is in 2013 failliet gegaan, nieuwe kaarten worden dus niet meer gemaakt. Er zijn wel nog heel veel kaarten in omloop die uit ik weet niet welke voorraden komen :wink: Nu, ik heb ook een hele voorraad dankzij een groot kringwinkelgeluk :smiley: :four_leaf_clover:

Enne, mijn brievenbus en ik waren heel content met het kaartje van @Annerie voor deze maand! Dankjewel voor dit WPD-kaartje! Leuke drukke tijden achter de rug, precies? Praag is inderdaad een prachtige stad! Ik ben er heel lang geleden 's geweest en zou graag met de jongste dochter gaan voor haar lentefeest ergens in 2023 of 2024.

1 Like

De meeting was in september 16 en 17 al. toen heb ik al de luxembourg kaartjes gestuurd ook. Het was erg leuk, en idereen kende me precies van naam op kaarten en facebook.

Maand RR oktober 2022
#6 heeft ontvangen van # 3 @chris121 wat een mooie kaart met reflecties in het water.

1 Like