Maand round robin

dank je wel @12 @Corriewest voor deze mooie herfst kaart! Wat fijn om te lezen dat je zo van je 2 vrije weken hebt genoten. Tijd gaat ook dan snel he?

De meeting was erg leuk! Ik ben blij dat alles goed is aangekomen.

1 Like

#11 kreeg van #12 @Corriewest een leuke brievenbus in de bus.
De maand september is inderdaad voorbij gevlogen…Ik hoop dat het ondertussen beter gaat met jou en je mama. Ik denk dat dit ook het eerste kaartje voor mij is dat met rode inkt werd geschreven :pen: :wink:

1 Like

#6 mamiielariie heeft Maand RR September ontvangen van

#11 @Shalottslady bedankt voor je kaartje van Anne geddes. IK vind de popjes ook erg leuk ervan!

#12 @Corriewest Ik vind die kleine winkeltjes ook erg leuk trouwens!

2 Likes

@Winkey #4 dank je wel voor deze mooie TS. En Draadkracht heb je daar ook een workshop gevolgd?

@Annerie #5, dank je wel voor deze postcard day card. Ik heb heel veel officials geschreven op postcard day, oa deze kaart, maar nu heb ik hem zelf ontvangen😉. Het roodborstje had ik al gezien. Was de meeting leuk in Alkmaar?

1 Like

bijgewerkt (op voorgaande post van @yoga na… (meenemen met volgende update #notetomyself)

Adressen komen er aan. Ik hoop dat iedereen erop staat die mee wilde doen… Sta je er niet bij, maar wilde je toch mee doen? Stuur me dan even een berichtje.

2 Likes

Adressen zijn verstuurd

1 Like

@Annerie ik had ook weer graag meegedaan :wink:

1 Like

Ik (4) heb ontvangen van #8 een schattige Belle en Boo kaart.
Bedankt Marjolein, erg blij mee!
Inmiddels id de lekkage aan de afvoer gerepareerd :sweat_smile:, we kunnen weer verder met de keuken. ( de stukadoor is wat hardhandig met het gootsteenkastje omgegaan waardoor er een scheur is ontstaan, uiteraard aan de achterkant van de pijp dicht bij de muur en bijna bij de vloer, flink operatie ( en rekening :slightly_frowning_face: , die niet te verhalen is).

1 Like

Ik miste je al, Ik zet je gewoon op mijn lijstje erbij hoor, geen probleem.

1 Like

Dat is dikke prut. Ik dacht dat ze alleen in een huurwoning zo hardhandig zijn. Ik heb nog overal sporen … van iets te lompe … werkmannen.

@Winkey
DeBelle & Boo was al voor de maand oktober van Annerie. Wil je die in haar RR plaatsen?

Ga ik doen uiteraard. ( volgens mij had je op beide RAS gezet, vandaar de melding hier).

1 Like

Soms heb je iets in je hoofd wel gedaan, maar in de praktijk…:grin:

Ik (4) heb ontvangen voor de maand september van #5 een mooie Belle en Boo kaart. @Annerie , ik kan niet wachten om zo weer in mijn keuken te staan :blush:
Was er een meeting in Alkmaar? Dat wist ik niet. Maar ik had het toch te druk gehad daarvoor, hopelijk snel weer eens 1 hier in de buurt.
Ik schrijf je weer terug.

1 Like

September
#8 heeft van #5 een kaart ontvangen

Voor zo’n kaart is het niet erg om even wat langer geduld te moeten hebben.
Voor WPD heb ik toen ik niet kon slapen midden in de nacht kaartjes gestuurd o.a. Naar Cats… meow (niet zo verrassend denk ik), maar wel katten met thema post.
Heb je mijn kaartje van september ontvangen? 13de verstuurd en het was een Belle&Boo van je wishlist.
Veel plezier in Berlijn, hoop tenminste dat het voor plezier is en niet voor zaken.

1 Like

Jess18877 #7
Voor september nog twee kaarten ontvangen van @Annerie
Dank je wel!

Foto’s plaatsen lukt even niet vandaag, het forum heeft kuren volgens mij

1 Like

Geen idee waarom ze zolang onderweg waren…
Dankjewel @Shalottslady en @Corriewest voor de kaarten voor September


1 Like

Dankjewel @Annerie voor je kaart voor oktober
Ik ben nog niet zo ver ik hoop deze week nog de kaarten te versturen
Ik heb niks gedaan aan world postcard day omdat het een werkdag was voor mij
Alkmaar? Dan was je in de buurt :slight_smile:

1 Like

#8 heeft alle kaarten , behalve #4, die heb ik vorige week gestuurd en is al ontvangen, vandaag op de bus gedaan voor oktober.

1 Like