Maand round robin

Maand RR oktober 2022

#2 Alles verzonden

Ontvangen van #3 @chris121 wat een leuke kaart, een beetje dromerig. Erg mooi! Bedankt.

Ontvangen van #8 @mar127 deze prachtige Sisi kaart. Bedankt!

1 Like

MaandRR september ontvangen
#5 @Annerie bedankt voor deze leuke WPD kaart!

1 Like

#8 heeft van #2 een kaart ontvangen

Dank je wel @Fidd02. Wat een snoepie :heart_eyes_cat: en wat leuk toch eigenlijk om een bos gekleurde bladertakken in een vaas te zetten.

1 Like

@Fidd02 dank je wel voor voor deze klaprozen kaart. Ik word er ook altijd heel blij van als ik ze in de berm zie staan


@mar127 dank je wel voor deze Royal kaart. Ik heb het een beetje in Engeland langs mee heen laten gaan en niet te intensief gevolgd. Meer leuke dingen aan het doen :wink:

@chris121 een kaartje van Frankrijk

1 Like

Ik #4 heb een kaart ontvangen van #2 voor de maand oktober
@Fidd02 dank je wel voor de leuke keep calm kaart! Deze valt zeker in de smaak. Ik brei het hele jaar door. Sinds mei 2021 ben ik begonnen met haken en heb ik het breien ook weer opgepakt. Door @yoga ben ik ook sokken gaan breien. Nu probeer ik elke maand een paar sokken te breien.

3 Likes

Ik ben #9 en heb een kaartje ontvangen van #3 @chris121 en #8 @mar127

@chris121 ik vind een sneeuwtapijt heel dubbel. Ongerept, zuiver wit vind ik het prachtig, maar eens het slush wordt, toch heel wat minder.

@mar127 wat een schitterende Belle & Boo! Je hebt ook je meest toepasselijke stickertjes bovengehaald bij dit herfstig tafereel. Ik waardeer dit enorm! Dankjewel! Binnenkort is het ook voor ons herfstvakantie. De week ervoor is projectweek en dan moeten we allemaal wat meer uren werken op school, maar het is wel heel fijn dan. Tijdens de herfstvakantie ga ik al 's examens voorbereiden en me verder op mijn cursus storten. Maar ook met mijn petekind naar Londen! Daar kijk ik wel al enorm naar uit. Ik wens je veel plezier op je eerste meetup! Nog een vrijblijvende tip: velen nemen ook een soort schriftje mee waar ze iedereen dan iets in laten schrijven.

1 Like

Voor Oktober heb ik al 2 kaarten ontvangen :slight_smile:
Van #2 @Fidd02 heb ik een leuke kaart ontvangen van Myrtle Beach. Zo reis ik zelfs vanuit m’n eigen huis weer eens naar USA .
Van #8 @mar127 een leuke / aparte kaart van 2 raven met een boek en een leesbril. :slight_smile: Ik hou van boeken lezen en op een (regenachtige) dag als vandaag zit ik graag op de bank met een leuk boek en grote mok thee :slight_smile:
Sorry dat ik de fotos er niet bij gezet heb. Heb even met een super duf hoofd niet goed in de gaten hoe ik dat het beste kan doen.

2 Likes

Dankjewel voor jullie mooie kaarten die ik heb gekregen #7
#2 @Fidd02
#3 @chris121
#8 @mar127


Een bruidspaar omdat ik dit jaar getrouwd ben

Een winters tafereeltje, hopelijk dit jaar weer veel sneeuw!

Een vogelkaart voor mn collectie die ik nog niet had
Maar al wel vaak verstuurd heb
Bedankt!

1 Like

Graag doe ik mee voor de maand november. Het is de eerste keer, ik heb de regels gelezen en begrepen :smile:

1 Like

Ik doe in november ook weer mee

1 Like

dan je wel #3 @chris121 voor dit mooie winterse tafereeltje. Volgens mij hadden we vorig jaar, in februari als ik me niet vergis, ook even een tafereel als dit… Hier in ieder geval wel.

Ik doe ook weer mee in november

bijgewerkt :slight_smile:

Ik ben bang van niet… Weet je nog welke je hebt gestuurd? Dan kijk ik het voor de zekerheid nog even na.

Jammer, het was een Belle & Boo van je wishlist,
In november stuur ik de resend mee, is dat goed?

De kaarten voor oktober gaan vandaag op de bus!

1 Like

zeker jammer…maar je weet niet mee welke? (dan kan ik het voor de zekerheid nog een keer nakijken). Maar geen probleem om in november een resend mee te sturen hoor :slight_smile:

Nee, dat weet ik echt niet meer. Heb je mijn kaart voor oktober wel gehadl,
Dat is een kaart van Audrey Hepburn?

doe graag ook mee in november.

1 Like

#2 Oktober, ontvangen van #7 @anitaaa, deze leuke Winnie de Pooh :upside_down_face:

2 Likes

#8 heeft van #7 een kaart ontvangen

Dank je wel @Anitaaa voor de mooie maand Tausendschön. Ik verzamel nog steeds. Ze hebben alleen een eigen pagina gekregen op die donkere regel (ik weet niet hoe ik dit anders uit moet leggen).
En ja ik heb nog plannen. Ik ga binnenkort naar mijn eerste meeting…

2 Likes