πŸ† Nederlandse de Winnaar Krijgt Alles Round Robin (NWKA-RR)

#194 Belle en Boo ook graag.

Komt er misschien ook een Halloweengroepje?

1 Like

@FeNa, dankjewel voor de leuke sprookje TS. Voor #189 :stuck_out_tongue_winking_eye::joy:Nee, ik wist niet dat al die treinen te laat vertrokken. Ik hou niet zo van dat soort spannende momenten, ik vind dat gewoon stress momenten.

1 Like

We hadden ons voorgenomen om niet te stressen, maar dat was toch te lastig. :smile:

1 Like

Wat ben ik verwend voor #188!

Van @FeNa twee leuke kaartjes. De eerste een vergissing maar ik ben blij dat je 'm hebt gestuurd hoor! Ik zou graag met dat bootje een stukje gaan varen, wat een mooie plek. En leuke paarse stickers op de achterkant. :heart_decoration:

Dan ook nog een prachtig kaartje van Winnie de Poeh, blij mee, dankjewel!

Door @Winkey ben ik ook verwend! Eerst met een β€˜woman in science’ Hypatia. :muscle: En dan ook nog een RAS kaartje erbij. Die eekhoorns zitten ook op een soort bootje, heel schattig. :smiley: Dankjewel!

1 Like

Ik doe ook graag mee aan #196, #200 en #204

@FeNa, dankjewel voor de leuke sprookje TS. Voor #189 :stuck_out_tongue_winking_eye::joy:Nee, ik wist niet dat al die treinen te laat vertrokken. Ik hou niet zo van dat soort spannende momenten, ik vind dat gewoon stress momenten.

Graag gedaan, maar hij was voor #189. Had ik dat er niet oogeschreven?

1 Like

🫣🫒 eh… ja dus.

Ik zal het elders plaatsen :woozy_face:

Ik heb het al verplaatst. :grin:

1 Like

Alles is bijgewerkt en ik heb een nieuwe groep geopend voor Halloween :jack_o_lantern:
Ik heb je toegevoegd @FeNa

1 Like

Leuk, zet mij ook maar bij de Halloween groep #205

1 Like

Voor de #190 ontvangen van @FeNa mijn allereerste Edition Gollong. Wat een bijzondere kaarten zijn dat! En wat een heerlijk herfsttafereel erop. Inclusief de lampion voor Sint Maarten. Ik ken het feest wel. Hier (in Zeeuws-Vlaandren) wordt er nauwelijks meegedaan. Maar toen we een keer op 3 Noorse Boskatten pasten in Bergen (NH) in november hebben we het ook eens meegemaakt. Dankjewel, ik vind de kaart echt mooi en toepasselijk!

2 Likes

Leuk! Mag ik mee doen met groep 184 en groep 192?

Het Halloween groepje gaat β€˜m niet worden, zo te zien, misschien omzetten naar Sinterklaas?
Je mag mij bij #193 en #196 zetten.
Dank je wel alvast

Zet mij ook maar bij #208 Sinterklaas (gekleurde of zwarte Pieten beide goed)

De Halloween groep is helaas met maar twee deelnemers gesloten.
Ik heb alvast een nieuwe groep gemaakt voor Sinterklaas

#191 graag voor mij, bedankt!

1 Like

#196
Dank je @jess18877, voor deze leuke, lieve Studio Draak.
Ik vind het een hele leuke serie.

1 Like

Ik had zelf eens een groepje gewonnen :relieved:
Dank je wel @mar127 voor je mooie herfstkaart
image

2 Likes

Gisteren lag de kaart van @mar127 voor #205 Halloween in de bus! Dat heb je snel gedaan en wat een ontzettend leuk kaartje! Hartstikke bedankt!

1 Like