Welkom bij de Nederlandse de Winnaar Krijgt Alles RR (NWKA-RR)
Wat is de bedoeling?
Wanneer je meedoet met een groep wint 1 deelnemer van die groep de “loterij” en de rest van de groep (“de verliezers”) sturen allemaal een ansichtkaart naar “de winnaar”
Het idee komt van het internationale deel van het forum; Winner Takes All RR
Ik kies de winnaar met behulp van random.org op basis van je nummer in de groep.
Er zijn groepen met 5 of 10 deelnemers en met thema’s.
Bij een groep van 10 deelnemers maximaal 2 deelnemers uit België en bij een groep van 5 deelnemers maximaal 1 deelnemer uit België
Mocht je een suggestie hebben voor een thema stuur mij dan gerust een berichtje.
Meld in deze groep dat je mee wilt doen aan deze RR en met welke groep(en) je mee wilt doen. Je mag ook een voorkeurspositie in de groep aangeven als je wilt, geef je geen voorkeur aan dan ben je de eerstvolgende.
Als het de eerste keer is dat je meedoet stuur mij dan een privé-berichtje met je adres, tenzij je zeker weet dat ik je adres al heb.
Mocht je je kaarten graag beschreven in een envelop ontvangen vermeld dat dan even als je mij je adres stuurt.
De kaarten worden beschreven en met of zonder envelop verstuurt. Verstuur de kaarten binnen 2 weken nadat je het adres hebt ontvangen en vermeld de naam van deze RR (NWKA-RR), het nummer van de groep en je username op de kaart.
Ontvangen kaarten kunnen gemeld en geshowd worden in deze groep
Mocht er zich onverhoopt een vraag of een probleem voordoen stuur mij dan een privé-berichtje