Svensktalande postcrossare? 🇾đŸ‡Ș

Hej Katariina, jag kommer fran Tykland, men har bott i Sverige för ett ar och lÀrt mig spraket:). Jag skulle vara jÀtteintresserad i att byta kort med dig och skriva pa svenska. TyvÀrr kan jag inte skriva ett DM till dig Àn, eftersom jag nyss har börjat med postcrossing och mina första kort Àr pa vÀg just nu. Men jag hoppas att du ser meddelandet Ànda!
Mvh Marie

PS: Förlat mitt tyska tangentbord!

Hej, kul att du har skrivit! Jag ska mejla DM!

@mariekex - du kan jo forsÞke Ä sende DM her pÄ forumet. Det skal fungere selv om dine fÞrste koret ikke har kommet frem enda.

1 Like

Norway_girl tack för att du förklarade det! Om du klickar pÄ din profilbild hög upp sÄ hittar du din brevlÄda :slight_smile:

@mariekex @KatariinaHolmstrom - Og hvis man klikker pĂ„ et brukernavn i en forumtrĂ„d (slik som denne trĂ„den), sĂ„ fĂ„r man muligheten til Ă„ velge “melding”).
Grundigere forklaring finnes her, ved behov:

1 Like

Hejsan! Vad kul att trÀffa svensksprÄkiga postcrossare. Jag heter Jorrit och bor i NederlÀnderna. Det fyller mig med stor glÀdje nÀr vykort pa svenska hittats i brevlÄden :slight_smile: LikasÄ Àr det trevligt att finskar ofta skriver pa svenska! Har lÀrt mig sprÄket lite och skulle vilja bytta vykort pa svenska. VÀlkomna att skriva mig om du Àr interesserad.

1 Like

Hej Hej,

Finns det mÀnniskor som vill bytta vykort med nederlÀnderna? Kanske nÄgon som vill lÀra sig nederlÀndska sprÄket?
Jag kommer dÀrifrÄn och kan hjÀlpa dig med sprÄket!
Kanske du kan hjÀlpa mig med svenska sprÄket? Jag pluggar svensk pÄ kvÀllskursen 1 gÄng i veckan, sedan 1,5 Är nu.
Sverige Àr mitt favorit semester-landet! Jag Àlskar VÀrmland bÀst.

Om du vill, kan du skicka mig en DM!
Hej dÄ,
// Ellen