[RR] maand round robin, november -alle kaarten zijn ontvangen!

Een flinke oogst:

#2 marleen 1979: een tekening met 2 eekhoorntjes.
#3 meidans: een schilderij met 2 katten van Henriette Ronner-Knip.
#4 mchay: een eekhoorntje met een mooie reflectie in water.
#7 Marlie: een mooie zonsondergang aan het strand.
#8 Winkey: keep calm and carry on en een extra aart van Van Gogh. Alles verpakt in een originele omslag gemaakt van een doosje waar thee werd in verpakt. Ik heb ook een zakje met deze thee gekregen.
#12: Jess18877: een ets van de reptielen van Escher.

Bedankt voor deze mooie kaarten.

2 Likes

Het is de 16de, dus mijn kaarten gaan vandaag op de bus! :star_struck:

2 Likes

Kaarten voor november worden dadelijk gepost.

2 Likes

#3meidans net kwam de beatrixpotter kaart binnen van #10 xAnnalies
Dank je wel voor deze geweldge kaart. Nee ik werk in Amsterdam, maar vind zelf de beekse bergen geweldig.

2 Likes

bijgewerkt!

Ik zal zometeen toch een nieuw topic openen voor december. Ik denk dat dat -zeker met dit nieuwe forum- wel makkelijker en overzichtelijker werkt…

2 Likes

nieuw topic voor december heb ik geopend:

Als het goed is heb ik iedereen erbij gezet die hier heeft aangegeven in december ook mee te willen doen. Mocht dat niet het geval zijn, laat dan een berichtje achter in het topic van december achter dat je mee wil doen :slight_smile:

#11 barbizon

ontving vandaag van

#10 xAnnalies een mooie kunstkaart, A Rainy Day in Paris van Gustave Caillebotte. Impressionisme ten voeten uit :smiley: dank je wel Annalies.
Ik was op het oude forum ook redelijk actief, nu hier. Even wennen maar volgens mij veel mogelijkheden.

2 Likes

Ik (12) heb vandaag deze kaart ontvangen van Annalies #10

1 Like

#11 barbizon heeft vandaag de kaarten gepost.

1 Like

bijgewerkt.

#9katkero, dankjewel voor de mooie kaart!
#10annalies, de minder populaire tekeningen van beatrix potter ontvang ik net zo graag hoor! ik heb van winnie de poeh ook een paar schetskaarten, en ik vind die eigenlijk heel interessant.
#11barbizon, je mag me altijd fiepjes sturen die ik al heb, ben ik altijd blij mee. maar deze is inderdaad heel toepasselijk. het enige wat ik doe met sinterklaas is kruidnoten eten :grin: de takkie tape is trouwens zo leuk, die wil ik ook :heart_eyes:

2 Likes

Ik (10) heb een prachtig kaartje ontvangen van 11, @barbizon
Dankjewel voor deze! Ik heb zelf (nog) geen kinderen, maar wel 18 6-jarigen waar ik 3 dagen per week de (onderwijs) zorg over draag. En in een sociaal zwakke buurt betekent dat dat ik soms ook best een beetje opvoeder ben, haha. Dat doe ik met heel veel liefde :relieved:

2 Likes

#1 yoga ontvangen
#9 katkero2, dank je wel voor je kaart kaart
#10 annalies, dank je wel voor deze prachtige Maxima kaart, nieuwe aanwinst voor mijn collectie
#11, barbizon, dank wel voor deze grappige koffiebonen uil

Mijn kaarten gaan morgen op de bus

2 Likes

bijgewerkt :slight_smile:

@xAnnalies dank je wel voor jouw leuke kaart. Hoop dat je binnenkort je dromen waar kunt maken, in het buitenland werken is een ontzettend mooie en leerzame ervaring!

@barbizon wat leuk dat je de BP boekjes voorgelezen hebt aan jouw kinderen. Bij ons thuis is met name monsters, ridders, haaien en auto’s gerelateerde boeken. Dank voor jouw mooie kaart.

1 Like

Jaa vandaag weer 3 leuke kaartjes in de brievenbus! Netjes op volgorde van #9, 10 en 11

@barbizon wat hou ik van kaartjes in deze stijl, vintage advertenties zijn altijd leuk, ik ken het probleem met die kaartboxen haha! Mijn vriend vind het overigens een groter probleem dan ikzelf. Dankjewel voor de toffe kaart, hij gaat in mijn rek in de woonkamer!

@katkero2 Dankjewel voor het mooie patroontje, inderdaad een leuk printje! Ik heb een vriend die anti behang is, anders zou ik zoiets ook wel op de muur willen :star_struck:

@xAnnalies wat een mooi kaartje! Inderdaad een perfecte mix tussen botanisch en vintage, planten die dood gaan zijn hier altijd een probleem haha, dus deze komt goed van pas!

2 Likes

Het duurt volgens mij wat langer voordat ze er hier in het noorden zijn haha, maar ze stromen één voor één binnen

Vandaag heeft #10 ontvangen van #9 @katkero2 dit superleuke zwemkaartje!

1 Like

#11 barbizon

kreeg van

#9 katkero2 een nieuwe kaart voor mijn Keep Calm verzameling, KC and Hug a Tree. Misschien moeten we dat maar gaan doen nu we geen mensen mogen knuffelen :grin:
Dank je wel Kat.

1 Like

Mijn postbode had blijkbaar geen zin vandaag.
De post kwam gevouwen en gescheurd binnen :cry:

#8 ontvangen van #10
Een leuke all over print van pluk, bedankt!
Metal muziek, dat is juist bij mij een reden om het geluid uit te zetten :crazy_face:

1 Like

En #8ontvangen van #9
Een sibylle Dodinot, een voor mij redelijk onbekende artiest, maar inderdaad leuk Kat.volgensmijheb ik er al eerder 1 van je ontvangen.
Je gezellige envelop kwam gekreukt en gescheurd in de bus, gelukkig is je kaart onbeschadigd gebleven.
Bedankt!

1 Like