[RR] maand round robin, november -alle kaarten zijn ontvangen!

Jaa vandaag weer 3 leuke kaartjes in de brievenbus! Netjes op volgorde van #9, 10 en 11

@barbizon wat hou ik van kaartjes in deze stijl, vintage advertenties zijn altijd leuk, ik ken het probleem met die kaartboxen haha! Mijn vriend vind het overigens een groter probleem dan ikzelf. Dankjewel voor de toffe kaart, hij gaat in mijn rek in de woonkamer!

@katkero2 Dankjewel voor het mooie patroontje, inderdaad een leuk printje! Ik heb een vriend die anti behang is, anders zou ik zoiets ook wel op de muur willen :star_struck:

@xAnnalies wat een mooi kaartje! Inderdaad een perfecte mix tussen botanisch en vintage, planten die dood gaan zijn hier altijd een probleem haha, dus deze komt goed van pas!

2 Likes

Het duurt volgens mij wat langer voordat ze er hier in het noorden zijn haha, maar ze stromen één voor één binnen

Vandaag heeft #10 ontvangen van #9 @katkero2 dit superleuke zwemkaartje!

1 Like

#11 barbizon

kreeg van

#9 katkero2 een nieuwe kaart voor mijn Keep Calm verzameling, KC and Hug a Tree. Misschien moeten we dat maar gaan doen nu we geen mensen mogen knuffelen :grin:
Dank je wel Kat.

1 Like

Mijn postbode had blijkbaar geen zin vandaag.
De post kwam gevouwen en gescheurd binnen :cry:

#8 ontvangen van #10
Een leuke all over print van pluk, bedankt!
Metal muziek, dat is juist bij mij een reden om het geluid uit te zetten :crazy_face:

1 Like

En #8ontvangen van #9
Een sibylle Dodinot, een voor mij redelijk onbekende artiest, maar inderdaad leuk Kat.volgensmijheb ik er al eerder 1 van je ontvangen.
Je gezellige envelop kwam gekreukt en gescheurd in de bus, gelukkig is je kaart onbeschadigd gebleven.
Bedankt!

1 Like

Vandaag Heb ik (12) een kaart met pluisjes ontvangen van #9 katkero2
Ik blies ze ook altijd weg, en nog wel eigenlijk

1 Like

Ja ik had je al een kaart van haar gestuurd.
Gelukkig dat de kaart nog heel was.

1 Like

Oh nee!!
Ik ga je de kaart opnieuw sturen, ik heb er nog genoeg en vind dit wel heel erg zonde!!

1 Like

door mijn brievenbus vallen net kaarten van

#1yoga, een heerlijk kopje koffie. ik kom net terug van de supermarkt en ik heb eindelijk warme chocomelk gekocht. daar had ik al zo lang zin in maar vergat ik almaar. dat gaat lekker smaken straks, ookal moet alles nog steeds thuis. met deze kou vind ik dat niet eens zo erg.

annerie(sorry ik weet je nummer niet uit mijn hoofd) ik weet niet of het alleen bij mij is maar volgens mij kan de postmachine je groene sticker niet aan, er zaten twee witte poststickers op de kaart. gelukkig gingen ze er vrij makkelijk af.
door de corona was het best shit op mijn werk afgelopen zomer maar tegelijkertijd ben ik ook heel blij dat ik in ieder geval nog inkomen heb en iets om mijn huis voor uit te gaan. ik wens je heel veel succes, ik hoop dat de toekomst je iets heel goeds brengt!

1 Like

#11 barbizon

kreeg van

#1 @yoga een leuke lali kaart met sneeuwpoppen.

Dank je wel Nanda, ik heb de neus gevonden :rofl:
Ik spaar al een tijd geen Máxima kaarten meer, de kaarten die ik heb bewaar ik wel, maar er komt dus geen album van in Zonerama.

1 Like

#10 Annalies heeft mij een kat en quote gestuurd. Curiousity killed the cat.
Bedankt voor je leuke kaartje.

1 Like

Desiree, kan je me helpen om een zonerama album te openen?
Ik heb op create album geklikt, maar de link komt niet in mijn mail en ook niet in mijn spam. Het is toch gratis en niet 30 dagen en daarna betalen?

1 Like

#1 yoga ontvangen
#5 Annerie, dank je wel voor deze mooie royal kaart. Wat een vervelende situatie voor je. Heel veel sterkte.

1 Like

#10 heeft ontvangen van #1 @yoga

Een bijzondere luchtballon! Ik ben benieuwd wat je van de boeken van Levison Wood vindt! Bedankt voor je kaartje :slight_smile:

1 Like

Ik heb weer twee lovely ladies mogen ontvangen!

Van #1 @yoga een vintage dame bij de Eiffeltoren, inderdaad fijn dat kaartjes gestuurd kunnen blijven worden nu, wij hadden ons tripje naar mijn Amerikaanse thuishaven in zuid-Dakota ook al gepland voor afgelopen zomer, hopelijk volgend jaar!

Van #5 @Annerie een vintage James bond-girl, heel leuk! Echt ver lopen we overigens niet hoor, uurtje of anderhalf vind ik het wel weer prima! Elke kilometer telt inderdaad! Goed bezig! :sunglasses:

1 Like

1 Like

Dat is toch niet nodig jôh!

1 Like

#8 ontvangen van #1 Yoga 2 eenhoorn kaarten. Bofkont die ik ben :blush:
Ik heb alleen seizoen 1&2 gekeken van de Crown, dus moet nog verder. Ik denk dat ik dat rond de kerst maar ga doen. Momenteel verslaafd aan “Bron” Scandinavisch serie. Jij inspireert dan weer om het breien weer op te pakken.
Bedankt voor je leuke kaarten.

1 Like

Ik (12) heb een mooie paddestoelen-kaart ontvangen van Désirée (barbizon 11)

2 Likes

En ik (12) heb vandaag twee kaarten ontvangen.
Van Nanda (yoga 1) een hele mooie kaart.
En van Annerie (5) een mooie kaart die mij doet denken aan Klimt

1 Like