[RR] maand round robin, november -alle kaarten zijn ontvangen!

Hoe werkt deze round robin?

  1. geef hieronder aan dat je mee wilt doen, met een link naar je officiële postcrossing profiel en een link naar je online foto album (als je die hebt) (het liefst de daadwerkelijke link, is makkelijker met knippen en plakken )
  2. als je nog niet eerder hebt meegedaan ontvang ik graag je adres via een privé bericht, stuur je adres ook opnieuw als je lange tijd niet mee hebt gedaan, ik bewaar nl. niet altijd alle adressen.
  3. opgeven voor november 2020 kan tot en met 31 oktober (of tot aantal van 15 deelnemers is bereikt), adressen worden uiterlijk 1 november in de avond verstuurd.
  4. als je mee doet is het de bedoeling dat je iedereen die meedoet een kaartje stuurt, hier heb je tot 5 dagen voor het eind van de maand de tijd voor, de kaarten moeten wel uiterlijk voor de nieuwe maand begint bij iedereen zijn aangekomen.
    4a. de bedoeling is om iedereen een volgeschreven kaartje te sturen!
  5. gratis kaarten (zoals bijvoorbeeld idrukker of boomerang), free ad cards en handmade kaarten zijn niet toegestaan binnen deze ronde.
  6. kaarten moeten “written and stamped” verstuurd worden, tenzij anders aangegeven, het gaat in deze round robin om ansichtkaarten, geen wenskaarten.
  7. deelname is alleen mogelijk als je kaarten van eerdere rondes zijn verstuurd en aangekomen. (dit is natuurlijk niet van toepassing als je voor het eerst meedoet)
  8. geef hier in het topic aan als je een kaart hebt ontvangen ovv nummer + forumnaam, heb je meerdere kaarten ontvangen? meldt ze dan in oplopende volgorde van de nummers
    8a. kaarten dienen zo snel mogelijk gemeld te worden, het liefst dezelfde dag of anders de volgende dag, maar wacht er geen dagen tot een week mee…
    8b. een uitgebreider bedankje is altijd meer welkom dan #5 heeft ontvangen van #1.
    8c. mocht je voor deze RR een kaartje ontvangen hebben ontvangen die je al had, dan zeggen we dat niet… helaas is het ontvangen van dubbele kaarten niet te voorkomen.
  9. In deze round robin kan je alleen voor je zelf mee doen. Het is niet de bedoeling dat je iemand anders opgeeft waar de kaarten naar toe moeten en dat jij dan kaarten naar de andere deelnemers stuurt.

Iedereen die mee doet aan de maand round robin krijgt een nummer, hiermee is het makkelijker bij te houden wie van wie een kaart heeft ontvangen. Mensen die vaker mee doen hebben een ‘eigen’ nummer. Heb je een of een aantal maanden niet mee gedaan of doe je voor het eerst mee dan krijg je als de inschrijving gesloten is van mij een nummer.

november 2020
deelnemers:

  1. yoga, verzameling :outbox_tray: sent 19-11 | :inbox_tray: rec: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 12 :inbox_tray:
  2. Marleen1979, verzameling :outbox_tray: sent 9-11 | :inbox_tray: rec: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 :inbox_tray:
  3. meidans, verzameling :outbox_tray: sent 6-11 | :inbox_tray: rec: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 :inbox_tray:
  4. mchay, verzameling :outbox_tray: sent 5-11 | :inbox_tray: rec: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 :inbox_tray:
  5. Annerie, verzameling :outbox_tray: sent :inbox_tray: rec: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 :inbox_tray:
  6. Corriewest verzameling :outbox_tray:sent :inbox_tray: rec: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 :inbox_tray:
  7. Marlie, - :outbox_tray: alles sent 5-11 | :inbox_tray: rec: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 :inbox_tray:
  8. Winkey, - :outbox_tray: sent 9-11 inbox_tray: rec: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 :inbox_tray:
  9. katkero2, verzameling: :outbox_tray: sent 16-11 | :inbox_tray: rec: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 :inbox_tray:
  10. xAnnalies, - :outbox_tray: sent 16-11 | :inbox_tray: rec: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 11, 12 :inbox_tray:
  11. barbizon, verzameling :outbox_tray: sent 17-11 | :inbox_tray: rec: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 :inbox_tray:
  12. Jess18877, - :outbox_tray: sent 3-11 | :inbox_tray: rec: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 :inbox_tray:

Het is alweer even geleden, dat we een maand ronde hebben gedaan, juni was de laatste… Nu met het nieuwe forum is het een mooie kans om in november weer te beginnen, wie doet er mee?

Nieuw forum, nieuwe kansen.
Ik doe graag weer mee in november :kissing_smiling_eyes:

1 Like

ik heb in november eindelijk vakantie dus ik ben er graag weer bij :smile:

1 Like

Ik doe graag mee, lang geleden dat ik heb meegedaan op het forum, wordt weer eens tijd!

https://www.postcrossing.com/user/Marlie

1 Like

Ik doe graag mee!

1 Like

Ik wil ook wel nog eens meedoen.
Als het goed is heb je ern PM Annerie.

1 Like

Wat leuk, ik doe mee! Annerie, ik stuur je een PM

https://www.postcrossing.com/user/xAnnalies

1 Like

leuk zoveel ‘nieuwe’ deelnemers

3 Likes

Ik doe ook weer graag mee.

1 Like

@Winkey, leuk! de link naar je profiel ontbrak, maar ik heb 'm denk ik gevonden, zou je het willen checken? En welke link voor je online verzameling kan ik gebruiken? Ook ontvang ik graag je adres in een privé bericht :slight_smile:

leuk dat je ook weer mee wil doen @katkero2! Ik heb inderdaad je prive berichtje ontvangen. De link naar je profiel heb ik als het goed is gevonden, zou je dit na willen kijken of het de juiste is?

bijgewerkt!

Welkom oude en nieuwe deelnemers! leuk! we zijn nu met zijn achten!

1 Like

Hi Annerie, het is de juiste link.

1 Like

Ik wil ook weer een keer meedoen.

Mijn profiel
https://www.postcrossing.com/user/barbizon

Mijn nog lang niet complete album met ontvangen kaarten
https://www.zonerama.com/PostcardsDesiree/949163

Ik stuur mijn kaarten vanaf 16 november als de decemberzegels gebruikt mogen worden, geen probleem denk ik? Ze zullen er ruim voor het einde van de maand zijn.

1 Like

Ik wil meedoen en yoga ook

2 Likes

Kan ik ook nog meedoen met november Annerie?

1 Like

Hoi, ik heb net dit nieuwe forum ontdekt. Ik doe graag mee

2 Likes

Dit is de link naar mijn Postcrossing profiel:
https://www.postcrossing.com/user/Jess18877
Ik heb geen albums en vind het niet erg om mooie kaarten nog een keer te ontvangen.
Het is nog even wennen dit nieuwe forum maar leuk om te ontdekken.

1 Like