[RR] maand round robin, november -alle kaarten zijn ontvangen!

bijgewerkt
nog wel een klein verzoekje: graag bij het melden van meerdere kaarten graag de nummers van de deelnummers opeenvolgend aanhouden EN graag naast de naam ook het nummer vermelden en andersom :slight_smile:

Staat genoteerd!

dank je wel, stuur je ook nog je adres in een prive bericht??

@Jess18877 en @Winkey, ik heb jullie verzoek voor de kaart in envelop als het goed is ook aan kunnen passen in het berichtje met de adressen… Dat kon voorheen ook niet… Dit nieuwe forum biedt echt mogelijkheden…

#11 barbizon

Gisteren kreeg ik een kaart van

#3 meidans

Dank je wel Maria voor deze vrolijke Lali kaart.
Voor mij geldt hetzelfde, ik ben eind augustus nog wel een keer met de trein weggeweest, maar toen was het allemaal wat “rustiger”.

1 Like

Mijn (8) kaarten zijn geschreven en gaan morgen op de post

1 Like

Kan iemand mij (via pb) uitleggen hoe het werkt. Snap niet allemaal hoe in elkaar zit. Nummers, wanneer, hoe etc?

Thnx, j9d

1 Like

ik heb je zojuist een berichtje gestuurd

1 Like

Dank je wel, en je had er niet overheen gekeken hoor. Ik had het niet vermeld

1 Like

Al mijn kaarten zijn gepost behalve voor yoga

@Annerie wil je mij ook meenemen dat ik graag kaarten ontvangen in een envelop

1 Like

@mchay dank voor jouw mooie kaartje van Jemina
Fijne vakantie gewenst, vol mooie leesdagen

1 Like

#3 meidans

Ik ontving net van #8 Winkey Een geweldige Inge Löökkaart voor mijn verzameling in een prachtige envellop geknutseld van een oud Fiepboek zoals ze zelf al eerder schreef :star_struck: Ik houd heel erg vh boek Otje :heart:

De twee dames lijken alletweewel wat op mij op dit moment. Ik ben mijn boeken aan het organiseren in een bestand en dan moet ik opletten dat ik niet ga zitten om ze te lezen :rofl:.

1 Like

Leuk thuiskomen van werk :slight_smile:

#10 heeft ontvangen:

#2 @Marleen1979 een hele leuke cactus! Ik sta momenteel 3 dagen per week voor groep 3, wat een heerlijke leeftijd is dat! Jij zal dat nu ook wel merken, ze ontdekken opeens zoveel meer van de wereld als het lezen zich ontwikkeld!

#8 @Winkey een vrolijk fietsje. Ik heb mijn racefiets helaas nauwelijks gebruikt dit jaar, door ruimtegebrek staat hij bij mijn ouders en in de huidige situatie ben ik daar dit jaar een stuk minder geweest. Wel jammer hoor!

1 Like

Vandaag ontving ik een fantastische kaart van @Winkey! Én heb ik geleerd hoe je foto’s kan uploaden :nerd_face:

Wat een geweldige kaart zeg, ik moest er hardop om lachen, en precies de stijl die ik tof vind, ik zet hem op de commode! :star_struck:

Als het goed is heeft iedereen mijn kaartjes inmiddels ontvangen. Laatste gingen donderdag op de post!

1 Like

Maar goed dat ik mijn kaart voor jou wel uitgezocht maar nog niet geschreven heb Maria :smiley:

2 Likes

#11 barbizon

Weer twee mooie kaarten vandaag :grinning:

#2 Marleen1979 een geweldige Frida Kahlo kaart.
Dank je wel Marleen! Een half jaar verlof, dat is een mooie tijd. Kijk je ernaar uit om weer te beginnen of kan het niet lang genoeg duren?

#8 WInkey een mooie nieuwe BookCard.
Dank je wel Monique! Heel herkenbaar om moeite te hebben met het versturen van sommige kaaten!

1 Like

Ontvangen (ik #8) van
#2 Marleen een prachtige Gaëlle Boissonnard. Ik hoop van harte dat er straks wat kinderen aan de deur komen om hun lampion te showen (liedje hoeft niet, mag wel) ik heb wel het e.a. In huis. Als oudere gewoon afstand houden lijkt me dit prima kunnen, maar ja, ik heb ook een voortuintje, dat scheelt.
Je stickers heb ik weer van de envelop in mijn bulletjournal gedaan :blush:

#3 van Maria, een geweldige aanvulling op de collectie van Inge Löök. Ja, ik hou de nummers goed bij op mijn profiel. Opruimen en afgeleid raken, heel erg herkenbaar! Corona geeft mij maar weinig extra vrije tijd en ga dus gewoon (bijna) op de zelfde voet door.

Super bedankt voor de leuke kaarten lady’s

1 Like

#8winkey, toen ik las dat iemand hier een fiep envelop had ontvangen van jou was ik een beetje jaloers, maar nou vond ik een tekening uit otje op mijn deurmat. normaal maak je mij niet blij met enveloppen maar nu zeker wel :heartpulse:
en dat was nog niet alles, er zaten maar liefst 2 kaarten in. monique, je hebt me een heel blij mens gemaakt vandaag, dankjewel! en ik begrijp helemaal hoe je je voelt, ik ben zo blij dat ik nu 2 weken vrij heb, ik was er echt aan toe. mijn flickr account is vooral voor mijzelf, ik wil mensen niet het gevoel geven dat ze moeten kijken of ik al een kaart heb ontvangen voordat ze me er een sturen.

heb ik ook nog een vraag voor jou. doet het niet pijn om al die paginas om te toveren in enveloppen?

2 Likes

Ja, het doet zeker zeer, maar ik bedenk maar dat het boek op deze manier een nieuw leven krijgt.
En het liefst wil ik alles gebruiken maar dat lukt helaas niet.

1 Like

dank je wel #8 @Winkey voor deze leuke Marit Törnqvist kaart, mooie aanvulling op mijn verzameling! Ik heb al wel 1 Marit Törnqvist kaart (nu dus 2), maar heb daar niet een apart album van. Het is in ieder geval een andere dan ik van jou heb mogen ontvangen. Op zich vind ik het niet erg om dit soort kaarten in een envelop te ontvangen, zolang ze maar beschreven zijn… :slight_smile: De toeristische viewkaarten vind ik wel het leukst om written & stamped uit het land van herkomst te ontvangen.

#1 yoga heeft ontvangen
#8 dank je wel Winkey voor je sneeuwman kaart en postzegel royal kaart in een mooie prinses Diana envelop

Marleen, heel erg bedankt voor je kaarten, ook al in een zelfgemaakte Vera de muis envelop.

Wat zijn de meeste vlot deze maand en creatief met enveloppen! Heel erg leuk!

1 Like

Ontvangen Winkey;

Dank je wel Monique voor jouw kaarten en prachtige postzegels! Ik heb hetzelfde met dit nieuwe forum, maar zal snel wennen.

1 Like