Nieuwe Winnaar van de Maand! Voor Nederlandstaligen van hier en overal

@Shalottslady graag gedaan. Geniet van jouw maand Karina!

2 Likes

Dat ga ik zo hard doen! :kissing_heart:

5 Likes

Vandaag nog een kaartje ontvangen van @annebethp . Anne Beth bedankt voor je leuke otter kaart. En je boekentip heb ik gelijk op mijn nog te lezen lijstje geschreven. De serie ken ik niet maar ik heb ze opgezocht en het lijken me echt boeken voor mij!

4 Likes

Ik ontving nog een late kaart voor Februari:
Superlief @annebethp voor de zwarte kat kaart en wat heb je dat leuk versierd. Je dochter heeft een mooie kaart voor mij gekozen, zeg haar dat maar :slight_smile:

4 Likes

Heel wat kaartjes in de bus vandaag!
Ik bedank jullie met plezier allemaal wat uitgebreider morgen, maar bij deze weten jullie al dat ik heel blij ben met jullie kaartjes:
@annebethp , @Dorien13 , @edwinc , @epd , @HealingSteps , @IridescentIzzy , @piavano en @Tilliata

5 Likes

Ik wil deze maand ook meedoen.
Kan iemand mij het adres geven?

2 Likes

@Boulder ik stuur je even een pb

2 Likes

Gisteren dus 8 kaartjes, vandaag nog eentje erbij. Ik voel me zo gelukkig hiermee. Geloof me gewoon als ik zeg dat dit echte lichtpuntjes zijn.

@anitaaa jouw kaartje zat deze ochtend in de bus. Wat een mooie Belle en Boo. Het is een eeuwigheid geleden dat ik nog zo eens eentje had gekregen.

@annebethp jouw stijl herken ik uit de 1000. Waar ging je weekendje weg naartoe? Ik zat in Rotterdam voor het lange weekend. Was heel ontspannend zonder pubers. Eksters zijn mijn lievelingsvogels, by the way.

@Dorien13 bedankt voor je lentevogel :wink: Hier zit een nest mussen onder de dakpan en een nest kauwen in de schoorsteen.

@edwinc het winnende kuiken ben ik deze maand… ik ben wel niet zo piep meer :laughing:

@epd dankjewel voor Chrisopher Robinson. Ik vind het inderdaad heel leuk om telkens verrassingen in de bus te vinden. Ook die van jou maakt me blij!

@HealingSteps you are sooooo right! Deze meid wil eigenlijk alleen maar plezier maken. Wat een leuke originele kaart! Prachtig versierd bovendien! Dankjewel!

@IridescentIzzy wat lief van je dat je in mijn zonerama bent op zoek gegaan! Het fijne aan zo’n boxen is dat ze soms heel leerrijk zijn. Ik wist tot gisteren niet wie Amrita Sher-Gil was :wink: . Dankjewel!

@piavano wat een prachtig boek! Ik had zo’n kaarten nog niet eerder gezien. Volgens mijn kinesiste miet ik eigenlijk pilates of yoga doen. Dat zou goed zijn voor mijn artrose en fibromyalgie. Ik vind geen tijd ervoor…

@Tilliata het weer werkt deze maand alvast heel goed mee! De quote op je mooie kaart doet me denken aan die van Le Petit Prince: Wat belangrijk is, is onzichtbaar voor het oog.

Dankjewel iedereen om zo lief te zijn!

7 Likes

@Juraesel nooit gedacht dat ik het antwoord zou krijgen op een postkaart! Hoe lief van je om me deze meetup-kaart te sturen! :heart: En hoe is dit examen nu uitgedraaid? Ik hoop dat je de job hebt! Weetje: mijn moeder ging tot een paar jaar geleden jaarlijks naar Kevelaer op bedevaart. Zelf ben ik er nooit geweest. Bedevaartsoorden kunnen me niet echt boeien, tenzij het de moeite is om te bezoeken los van het godsdienstige. Heel erg bedankt! Je bent een schat!

2 Likes