Nieuwe Winnaar van de Maand! Voor Nederlandstaligen van hier en overal

@Shalottslady graag gedaan. Geniet van jouw maand Karina!

2 Likes

Dat ga ik zo hard doen! :kissing_heart:

5 Likes

Vandaag nog een kaartje ontvangen van @annebethp . Anne Beth bedankt voor je leuke otter kaart. En je boekentip heb ik gelijk op mijn nog te lezen lijstje geschreven. De serie ken ik niet maar ik heb ze opgezocht en het lijken me echt boeken voor mij!

4 Likes

Ik ontving nog een late kaart voor Februari:
Superlief @annebethp voor de zwarte kat kaart en wat heb je dat leuk versierd. Je dochter heeft een mooie kaart voor mij gekozen, zeg haar dat maar :slight_smile:

4 Likes

Heel wat kaartjes in de bus vandaag!
Ik bedank jullie met plezier allemaal wat uitgebreider morgen, maar bij deze weten jullie al dat ik heel blij ben met jullie kaartjes:
@annebethp , @Dorien13 , @edwinc , @epd , @HealingSteps , @IridescentIzzy , @piavano en @Tilliata

5 Likes

Ik wil deze maand ook meedoen.
Kan iemand mij het adres geven?

2 Likes

@Boulder ik stuur je even een pb

2 Likes

Gisteren dus 8 kaartjes, vandaag nog eentje erbij. Ik voel me zo gelukkig hiermee. Geloof me gewoon als ik zeg dat dit echte lichtpuntjes zijn.

@anitaaa jouw kaartje zat deze ochtend in de bus. Wat een mooie Belle en Boo. Het is een eeuwigheid geleden dat ik nog zo eens eentje had gekregen.

@annebethp jouw stijl herken ik uit de 1000. Waar ging je weekendje weg naartoe? Ik zat in Rotterdam voor het lange weekend. Was heel ontspannend zonder pubers. Eksters zijn mijn lievelingsvogels, by the way.

@Dorien13 bedankt voor je lentevogel :wink: Hier zit een nest mussen onder de dakpan en een nest kauwen in de schoorsteen.

@edwinc het winnende kuiken ben ik deze maand… ik ben wel niet zo piep meer :laughing:

@epd dankjewel voor Chrisopher Robinson. Ik vind het inderdaad heel leuk om telkens verrassingen in de bus te vinden. Ook die van jou maakt me blij!

@HealingSteps you are sooooo right! Deze meid wil eigenlijk alleen maar plezier maken. Wat een leuke originele kaart! Prachtig versierd bovendien! Dankjewel!

@IridescentIzzy wat lief van je dat je in mijn zonerama bent op zoek gegaan! Het fijne aan zo’n boxen is dat ze soms heel leerrijk zijn. Ik wist tot gisteren niet wie Amrita Sher-Gil was :wink: . Dankjewel!

@piavano wat een prachtig boek! Ik had zo’n kaarten nog niet eerder gezien. Volgens mijn kinesiste miet ik eigenlijk pilates of yoga doen. Dat zou goed zijn voor mijn artrose en fibromyalgie. Ik vind geen tijd ervoor…

@Tilliata het weer werkt deze maand alvast heel goed mee! De quote op je mooie kaart doet me denken aan die van Le Petit Prince: Wat belangrijk is, is onzichtbaar voor het oog.

Dankjewel iedereen om zo lief te zijn!









7 Likes

@Juraesel nooit gedacht dat ik het antwoord zou krijgen op een postkaart! Hoe lief van je om me deze meetup-kaart te sturen! :heart: En hoe is dit examen nu uitgedraaid? Ik hoop dat je de job hebt! Weetje: mijn moeder ging tot een paar jaar geleden jaarlijks naar Kevelaer op bedevaart. Zelf ben ik er nooit geweest. Bedevaartsoorden kunnen me niet echt boeien, tenzij het de moeite is om te bezoeken los van het godsdienstige. Heel erg bedankt! Je bent een schat!

2 Likes

Woohoo! Feestje in mijn brievenbus met 2 kaartjes.

@Malibou startte het feestje met Tomke. Die ken ik niet, maar ik denk wel dat het een typische Friese naam is, niet? Alleszins een heel leuk feestje

en de tantes van @Renate20 die hebben ook al een cadeautje klaar en vieren gewoon lekker mee! Ze zijn altijd zo leuk, eh, die 2?!

Dankjewel allebei! Ook voor de mooie zegels en gewoon, om de moeite te nemen me een heel fijn kaartje te sturen! Superlief!


2 Likes

Ik heb nog 3 leuke kaartjes gekregen vandaag!

@Pareltje dankjewel voor de mooie kaart van Artis. Ik ben inderdaad Pro-vos (t :wink: ). 't Zijn schone beestjes! Dankjewel ook voor de meetingkaart voor het Spel - The hangman ( Galgje ). Utrecht ken ik wel een beetje. 1 van mijn beste vrienden woont er en is de (doop)peter van mijn jongste dochter.

@Boulder wat een grappige kaart! I like it! Dankjewel. Maar als ik heel eerlijk ben, moet ik zeggen dat ik de achterkant nóg mooier vind. Een hele dikke merciKus daarvoor! Ik heb nog nooit discgolf gespeeld. Klinkt wel leuk. Zeker 's opzoeken wat het is en dan misschien 's zelf doen (met gezin of leerlingen).

@Ramona19 aangename kennismaking! Dankjewel voor je kaartje! Bij je voorstelling schreef je dat je hopelijk de nieuwe winnaar van mei wordt. Ik hoop dat je al veel eerder 's wint hoor :wink: .

Merci allemaal! Foto’s volgen nog. Ik weet niet of er nog kaartjes volgen. Tuurlijk hoop ik stiekem van wel (bwoa, niet zo stiekem dus), maar ik ben nu ook al heel blij hoor!

3 Likes

Tomke betekent in het Fries DUIM.
Mijn zusje heet dus ook Tomke. Deze naam is in Duitsland zowel mannelijk als vrouwelijk, komt uit Ostfriesland (een streek in het Noorden) en onze vader had bij de geboorte aangifte voor de zekerheid een naamwoorden boek onder de arm om de ambtenaar te kunnen overtuigen mits nodig.

2 Likes

Een nieuwe maand is begonnen. Nog 'n keertje een hele dikke merciKus voor iedereen die me heeft verrast de voorbije maand.
Een nieuwe winnaar is bekend. Sturen jullie die ook een kaartje?
Normaal gezien zou iedereen die mij een kaartje heeft gestuurd het adres al ontvangen hebben. Mocht dit niet zo zijn, laat het me dan zeker weten, dan stuur ik het zo snel mogelijk.

Ook zin om (opnieuw) mee te doen? Super! Ik stuur je graag het adres van de nieuwe winnaar.

4 Likes

Vandaag vond ik nog een kaartje van @moniquec in de bus! Dankjewel, lieve Monique voor deze flower fairy! Ondertussen is het weer (alweer) een beetje gedraaid en gaat het nu wel de goede kant uit :smiley: Laat ons hopen op een mooie (maar inderdaad, niet té hete) zomer.

2 Likes

Lieve leden van deze fantastische community :postcrossing:

Ik blijk de nieuwe winnaar van de maand JUNI 2024 te zijn! Een bijzondere en zeer welkome verrassing!

Ik heb vandaag meteen 6 postkaarten ontvangen (met de nodige onnodige stikkers van PostNL erop) in mijn blije brievenbus :love_letter:

Deze mooie eerste postkaarten zijn van:
links boven: grote kaart met gouden glitter @HealingSteps
boven midden: een ridder op een wit paardje @piavano
boven rechts: een eekhoorn fotokaart @Renate20
links onder: een grote toeristische kaart van Utrecht @Evike86
onder midden: Blue Cats @Binkestein84
rechts onder: roze tekst kaart @edwinc

Dank jullie allemaal voor jullie wel overwogen keuzes, ik waardeer iedere kaart met jullie lieve woorden erop.
Kortom ik verheug me op een volle brievenbus deze maand :four_leaf_clover:

En natuurlijk wil ik ook @Shalottslady bedanken voor het trekken van mijn adres. Karina ik zal volop genieten van de extra aandacht deze maand.

8 Likes

En ik ben de pseudo-winnaar van deze maand. Dank je wel lieve @Malibou voor je gezellig versierde, fleurige kaart. En natuurlijk de RAS-kaart van de meeting in Harlingen van afgelopen weekend.
Héél véél plezier met alle kaartjes deze maand. :kissing_heart:

6 Likes

Nadat er drie dagen geen postbezorger langs is geweest, lag vandaag deze mooie Tausendschön postkaart in de brievenbus van @moniquec

Je hebt een mooie kaart met een echt toepassende boodschap uitgezocht, Monique :kissing_heart:
GOOD LUCK kan ik zeker gebruiken in mijn nog steeds gaande zoektocht naar een nieuwe baan.
Dank je wel voor de bemoedigende woorden!

2 Likes

Vandaag zijn twee postkaarten binnen gekomen:

De “Old Aunties/Inge Löök” postkaart komt van @Juraesel . Dank je wel voor deze keuze, Judith :postcrossing:

De katten kaart van @IridescentIzzy. Mijn favoriete cake recept is op dit moment nog steeds de befaamde champagne cake!

3 Likes

In mijn PostNL app staat al sinds woensdag een kaart van @silvy. Helaas is jouw kaart nog steeds niet binnen, Silvy. Hopelijk ontvang ik de kaart binnenkort Ben echt wel nieuwsgierig op de voorkant :love_letter: :tulip:

Update 20-6:
Jouw postkaart is binnen @silvy na een fijne reis door NL!
Dank je wel voor jouw keuze en de lieve woorden erop!

1 Like

Die lieve @EllisAndersen heeft me nog een kaartje gestuurd voor mei! Wat ben jij een schat, Alice! Mooi geschreven in maar liefst 6 verschillende kleurtjes, vrolijke washi en een postzegel die ik nog niet had gezien van 't Keukenhof. Als kind was ik daar 's geweest en ik heb er nog altijd mooie herinneringen aan. 'k Zou eigenlijk nog 's terug moeten gaan met mijn mama… vandaag wordt die 86. Dankjewel! :heart:

2 Likes