Nieuwe Winnaar van de Maand! Voor Nederlandstaligen van hier en overal

Ik heb je zojuist een PM gestuurd @The_Christmas_Lady

1 Like

Hey Noémi, leuk dat je wilt meedoen (of toch op zijn minst al interesse hebt :wink: ). Het klopt niet helemaal. Je stuurt deze maand inderdaad een kaartje naar Binkestein84 en die kiest dan 1 mei uit alle kaartjes de nieuwe winnaar. Het kiezen gebeurt ‘blind’. Je kan de nummers die ik in de 2de post gebruik in een ‘picker wheel’ zetten, al je kaartjes in 1 doos doen en er gewoon eentje uit kiezen, je kat laten kiezen, … Zolang het maar niet een bewuste keuze is en dus zeker niet het leukste kaartje (al kan dat wel toevallig zijn, natuurlijk). Ik stuur je het adres van Binkestein84 en dan staat het je vrij om al dan niet mee te doen (al is het wel heel leuk om de winnaar te zijn… denk ik, afgaande op de reacties van anderen - geen persoonlijke ervaring :wink: )

3 Likes

Vandaag heb ik een kaartje binnen gekregen van @Shalottslady . Karina bedankt voor je leuke wpd kaartje. Dit was het enige officiële kaartje dat ik nog miste. En leuk om al die Belgische frank postzegels te zien! Helaas zijn de Nederlandse gulden postzegels al even niet meer geldig.

1 Like

Ik heb de lay-out wat veranderd van ‘de statistieken’ met het overzicht. Voor mij is het nu overzichtelijker, en ik hoop voor jullie ook. :wink:

Dit is leuk voor wie graag cijfertjes ziet, een beetje de ‘geschiedenis’ wilt volgen, etc…

6 Likes

Vandaag heb ik 3 kaartjes binnen gekregen :smiling_face:. Uit drie verschillende landen!

De eerste is van @silvy . Silvy bedankt voor je vrolijke koningsdag kaart! Met koningsdag komen mijn schoonouders op visite. Ze wonen niet in de buurt dus als zij of wij op visite komen maken we er altijd een gezellige dag van. Veel plezier in Delft.

Het tweede kaartje is van @Juraesel . Judith bedankt voor je leuke kaart. Je hebt met je kaartje gelijk twee van mijn soorten lievelingskaarten afgevinkt :wink:. Fijn dat dit kaartje schrijven een welkome onderbreking voor je was. Hopelijk heb je toch nog wat van je dag kunnen genieten.

Het derde kaartje is van @Dorien13 . Dorien bedankt voor je mooie kaart. Wat leuk dat je speciaal een kaartje hebt geschilderd! Ik ben zelf nog nooit in Griekenland geweest maar het schijnt heel mooi te zijn. Ik wens je alvast veel plezier.

2 Likes

Vandaag lagen er weer twee kaartjes in de brievenbus.

Het eerste kaartje is denk ik van @schrizzo . Door de regen is de inkt uitgelopen dus ik kan het niet helemaal goed lezen :see_no_evil:. Chris bedankt voor je grappige kaartje. Ik moest er echt om lachen. Alvast heel veel plezier bij je meeting in Antwerpen.

Het tweede kaartje is van @IridescentIzzy . Iris bedankt voor je mooie kaart. Zo te horen heeft Terra bij jou een gouden mandje gevonden :heart:. Mijn honden volgen me ook altijd het hele huis door :blush:

2 Likes

Net is de post bezorgd en er zaten geen nieuwe kaartjes meer bij. Ik heb alle ontvangen kaartjes een nummer gegeven en ik zal mijn man vanavond twee willekeurige nummers laten kiezen: 1 voor de winnaar van mei en 1 voor de pseudowinnaar. Ik stuur iedereen die mij een kaartje heeft gestuurd vanavond of morgenochtend een berichtje met het adres van de nieuwe winnaar.

Iedereen die mee heeft gedaan nogmaals bedankt voor jullie leuke kaartjes. Ik heb er echt van genoten. Ik wens de nieuwe winnaar ook alvast veel plezier komende maand!

3 Likes

Hoi Diana,

die van mij is toch eind vorige week verstuurd, maar die zal nog wel ergens bij PostNL liggen (die zijn net zo :snail: als ik :upside_down_face:), maar voor de loting maakt het gelukkig niets uit dat je de mijne nog niet hebt :wink:

Groetjes,
Ellen

2 Likes

@epd oh leuk dan is er nog een laatste cadeautje onderweg :blush:!

2 Likes

Als het goed is heeft iedereen die afgelopen maand heeft meegedaan een berichtje van mij ontvangen. Zo niet laat het me dan even weten.

Heb je afgelopen maand niet meegedaan maar lijkt het je leuk om deze maand wel mee te doen laat het me dan ook even weten. Ik stuur je dan het adres van de winnaar van mei. Ik wens de nieuwe winnaar alvast heel veel plezier en een volle brievenbus toe

1 Like

Hoi Diana,

Mijn kaartje naar jou vertrekt vandaag of morgen pas. Begin deze maand brak ik mijn enkel en heb daardoor een aantal ziekenhuisbezoeken en een operatie achter de rug. Het uitzoeken en schrijven van kaarten is daardoor wat op de achtergrond geraakt.
Nu heb ik wel tijd genoeg om kaartjes te schrijven, maar moet ik er steeds aan denken iemand te regelen die ze naar de brievenbus brengt.

Ik zou wel graag de gegevens van de winnaar van mei willen ontvangen, alvast bedankt!

3 Likes

@EllisAndersen heel veel beterschap met je enkel. Ik hoop dat je snel weer opgeknapt bent. Ik snap dat je wel wat anders aan je hoofd had laatste tijd. Lief dat je toch nog een kaartje wilt sturen. Ik heb je een pb gestuurd met het adres van de nieuwe winnaar.

2 Likes

Kan het kloppen dat je mij geen berichtje hebt gestuurd? Ik heb wel meegedaan afgelopen maand.

1 Like

@Renate20 ik heb iedereen waar ik een kaartje van binnen heb gekregen een berichtje gestuurd. Misschien dat jouw kaartje nog onderweg is? :slightly_smiling_face:
Ik stuur je even een pb met het adres van de winnaar.

1 Like

Net is het kaartje van @epd binnen gekomen. Ellen dank je wel voor je leuke kaartje. Ja ik vond het heerlijk om afgelopen maand de winnaar te zijn! Het voelde een beetje als mijn verjaardag :blush:

3 Likes

Ik hoop dat de winnaar van deze maand weer superveel kaartjes mag ontvangen. Maken jullie hier en daar wat reclame?

3 Likes

Gisteren nog een kaartje mogen ontvangen van @EllisAndersen . Alice bedankt voor je leuke kaart! Dit is het sterrenbeeld maagd :wink:.

4 Likes

Geweldig dit! Ik doe ook graag mee in deze tombola.

2 Likes

@edwinc Leuk dat je mee doet Edwin. Ik stuur je het adres van de nieuwe winnaar

1 Like

IK BEN DEZE MAAND DE WINNAAR !

Kom ik thuis na een dagje werken, en vind ik in mijn brievenbus zomaar eventjes 5 kaartjes van jullie! Ik ben echt zó blij! Mocht het bij 1 kaartje gebleven zijn, dan zou ik nog kunnen denken dat ik de pseudo-winnaar was, maar neen… wham! Direct 5 kaartjes in de bus. 'k Ben dus echt wel zeker !
Nu, na 2 jaren hier alles wat bij te houden, weet ik ook 's hoe dat voelt. Een gevoel dat ik echt iedereen gun.
Bedank je je man van mij, @Binkestein84 ?

Ook jij bent bedankt, Diana voor even in mijn favorieten te snuisteren, er een kaartje te vinden dat je me kan sturen, dit dan mooi te versieren met washi (muziek - yay), stickers (boeken - ook yay) en tekst te schrijven in verschillende kleuren! Superlief van je! Ik ben er heel blij mee!

Een tweede kaartje van @Evike86 . Bedankt, Evi voor de mooie vlinders. Het koor waar ik in zing, heet Papillon :butterfly: . Hopelijk heb je genoten 1 mei van de optredens!

@Juraesel ik vind het ook geweldig om 's te winnen! Dankjewel voor je kaartje van Jyn Erso. Moet je nog veel doen voor je examen (welk examen, eigenlijk)? Ik wens je alleszins heel veel succes! Onze autovakantie gaat dit jaar naar Kroatië. En toevallig heeft mijn man dit lange weekend een paar dagen Rotterdam gepland voor ons tweetjes. Onze oudste dochter (ook Judith :wink: ), is 31 en komt dan op onze 3 tieners passen. Ik kijk er al naar uit…

@schrizzo wat een leuk weetje, van die kommetjes wanko soba. 570 is wel zot veel! Bedankt voor het kaartje en al wat je ermee hebt gedaan (wax zegel! wow). En goh… soms kan ik me (ook) een beetje ergeren aan papier waarop je inkt (van vulpen) uitloopt.

Het laatste kaartje voor vandaag, was er eentje van @silvy en kwam van de Animalium-box. Mooi, eh! Mijn talenten liggen ook zeker niet bij het tekenen, hoor. Maar ik ‘pruts’ wel graag, en soms is het eens - uiteraard geheel toevallig - mooi. :smiley: Zo’n prachtige washi dat je hebt!

Dikke merciKus voor jullie!

Ik hoop nog veel zo aangenaam verrast te worden. En ik maar weer ‘reclame’ maken een paar dagen terug bij verschillende mensen. Nu ik weet dat ik reclame maak voor mezelf, laat ik het aan jullie over. Volgende maand probeer ik zeker weer nieuwe mensen te strikken :wink:

8 Likes