Nieuwe Winnaar van de Maand! Voor Nederlandstaligen van hier en overal

Afgelopen week nog een paar kaartjes binnen gekregen. Dankjewel @EllisAndersen @Shalottslady @Malibou voor de leuke kaartjes, zegels en gezellige praatjes



4 Likes

De maand februari was voor mij een leuke post maand. Hiervoor wil ik jullie bedanken die mij hebben geschreven.Vandaag heb ik de winnaar van de maand maart gekozen. Wie het adres wil stuur me maar een pm

Fijn weekend!

6 Likes

Hallo Allemaal,

de postbode stond 2 dagen geleden opeens met een kruiwagen voor de deur, blijkbaar ben ik de winnaar van de maand maart :blush: :grin:

                                Superleuk
                           en dank aan @anitaaa!

Helaas heb ik door hoofdzakelijk modem problemen enige achterstand opgelopen. Gelukkig zijn deze problemen nu (knock on wood) opgelost en ga ik langzaamaan de komende 2-3 dagen deze achterstand wegwerken. Dus dank voor jullie geduld.

Zoals ik schreef heb ik de laatste twee dagen best veel kaarten binnen gekregen, ook via RR en Challenges en ik ga zoals gewoonlijk iedereen 1 voor 1 bedanken.

Te beginnen met: @Binkestein84
Dank je wel Diana voor deze mooie kaart:

Ik heb inderdaad bij mijn favorieten een andere kaartje met een fairy staan. Het leuke is dat ik nu ook weet, dankzij jouw kaartje wie de “maker” ervan is.
En ik zou je brievenbus inderdaad maar even in de gaten houden :wink:

Groetjes en tot een volgende keer op het forum, Ellen

3 Likes

Hallo Pia (@piavano),

dank je wel voor deze mooie Postcrossing kaart:

Inderdaad leuk om op deze manier het postcrossing systeem uitgebeeld te zien.
Altijd gemakkelijk om het zo aan iemand visueel uit te leggen zonder dat je op internet hoeft te gaan.

Groetjes en tot een volgende keer op het forum, Ellen

3 Likes

Dank je wel @Renate20 voor je mooie kaart

Ik ben volgens mij nog nooit in Hoogeveen geweest :see_no_evil: maar heb nu wel een kleine indruk. Het ziet er in ieder geval erg gezellig uit met die terrasjes.

Groetjes voor nu en wie weet tot een volgende keer, Ellen

1 Like

Ik kreeg deze mooie “lente” pot van @silvy

Dank daarvoor :sun_with_face:

En ja, ik denk dat iedereen klaar is voor de lente. Het valt me altijd op dat iedereen meteen vrolijker kijkt (en is) als het mooi weer is, dus laat maar komen. Van de andere kant, de tijd gaat al zo snel…


Deze mooie en ter gelijke tijd ook een beetje een mysterieuze kaart, kreeg ik van @Juraesel

Mysterieus omdat je niet weet wie er achter de parasol schuilt. Ik vind de stempel “Thank you Postman” een hele mooie, want ik weet dat ze soms de kaartjes lezen. Waar heb je die laten maken?
Ik wens je een mooi Paasfeest bij je moeder in het mooie Brabantse land :hatching_chick: :rabbit:


Deze mooie klaproos, als ik het goed heb, mocht ik ontvangen van @Evike86

Dank u wel Evi en ik tot op heden vind ik postcrossing erg leuk :blush:
Fijne zondag en wie weet tot een volgende keer :tulip: :wave:t2:


Dit verliefde stel :upside_down_face: ontving ik van @LiveLaughLoveLeafs

Dank je wel Helen. Ik ben helaas niet zo creatief moet ik bekennen, of moet ik zeggen ik heb er het geduld niet voor :grimacing: Maar ik hoop dat jij je doel gaat bereiken.

Groetjes voor nu en een hele fijne zondag :tulip: :wave:t2:

4 Likes

And yes We are off! :grin:

Dankjewel voor deze mooie kaart @anitaaa en om mij te kiezen als de winnaar van Maard :pray:t2: :tulip: :wave:t2:


Gisteren ontving ik deze mooie kaart van @HealingSteps

ik heb wel iets met fantasy boeken en kaarten, merk ik. Dankjewel Joyce en ja zeker, het is heel leuk om winnaar van de maand te zijn :smiling_face_with_three_hearts:


Deze raderstoomboten kwamen gisteren ook nog even aanleggen, helemaal uit Kampen

Dankjewel @Tilliata en ik hoop nog veel kaartjes te mogen ontvangen deze maand :smiling_face_with_three_hearts:


Deze konijntjes kwamen woensdag al binnen gehuppeld.

Ze waren blijkbaar erg enthousiast om hier te komen, want ze waren in een verkeerde wijk terecht gekomen en de lieve postbode kwam ze speciaal brengen. Dankjewel @Kaatje_Mossel voor deze mooie kaart.

En nu ben ik weer helemaal up-to-date :grin:

6 Likes

Vandaag kreeg ik deze mooi verlichte kaart helemaal uit België en een beetje uit Japan van @schrizzo

Dank u wel Chris, ik kan voorstellen dat het een grote indruk achter gelaten heeft. :blush:

2 Likes

Vandaag ontving ik deze mooie kaart van @EllisAndersen

Goede keuze… Ik had nog nooit gehoord van Emilia Schepp en ik heb haar dus even opgezocht. Lijkt me wel interessant om eens 'n deel te gaan lezen van de Jana Berzelius serie. Ik zal eens uitkijken naar een van haar boeken, dank voor de tip :+1:t2:

2 Likes

Deze vrolijke kaart (ja, ook de achterkant is in diverse vrolijke kleurtjes)

ontving ik van @Malibou
Dankjewel Malena :grin: Postcrossing is inderdaad een feestje.


Deze mooie kaart

ontving ik van @Dorien13 . Deze kat doet me een beetje aan mezelf denken. Dankjewel Dorien :blush:

2 Likes

Vandaag ontving ik deze mooie bloemenmand van @moniquec

Dankjewel Monique, ik krijg er inderdaad al een beetje het Paasgevoel van :blush:

2 Likes

Beste Allemaal,

de maand maart begon met een hele leuke verrassing voor mij, omdat ik de winnaar van de maand was geworden :grin: Ik wil al degene die de tijd genomen hebben om mij een kaartje te sturen nogmaals bedanken en hopelijk gaat de Winnaar van April net zo blij zijn als ik.

Het adres van de nieuwe winnaar is verstuurd naar alle waar ik een kaartje van heb gekregen. Mocht je het niet ontvangen hebben, laat het me weten via een PM!

Groetjes en een hele mooie week!
Ellen

5 Likes

stuur je wel zelf het adres van de nieuwe winnaar naar de mensen die jou een kaartje hebben gestuurd? En de nieuwe winnaar zet je even op een dwaalspoor door die een adres te sturen van een pseudo-winnaar :wink:

2 Likes

Net belt de postbezorger bij me aan met een pakketje en een stapeltje kaarten in zijn handen. Blijk ik dus de winnaar van april te zijn! Wat gaaf :grin:.
Allereerst @epd, Ellen ontzettend bedankt dat je mij gekozen hebt. Vandaag gaat alles niet zoals ik wil maar je hebt mijn dag helemaal goed gemaakt!

Het eerste kaartje is van @HealingSteps. Joyce heel erg bedankt voor je leuke kaartje. Ik ben dol op panda’s. Heerlijk hè dat het weer wat warmer wordt? Ik ben dol op de lente met alle pasgeboren dieren.

Het tweede kaartje is van @Malibou. Malena wat een gave kaart. En je hebt echt een feestje van de achterkant gemaakt. Ik hou er van. Dit kaartje past inderdaad perfect! Dank je wel :blush:

Het derde kaartje is van @piavano. Pia bedankt voor je super schattige mopshonden kaart. Alles met mopshonden maakt me blij! Was het gezellig met je oppashondje?

Jullie hebben alledrie overduidelijk de tijd genomen om mijn lange profiel te lezen. Jullie kaartjes passen helemaal bij mij :smiling_face_with_three_hearts:

5 Likes

:grin: :upside_down_face: :wink:

Graag gedaan Diana en geniet ervan!

2 Likes

Vandaag heb ik een kaartje ontvangen van @Pareltje . Ans bedankt voor je leuke year of the dragon card! Ik hoop dat het een leuke meeting was. En nee ik heb nog geen dubbele kaartjes ontvangen :wink:

2 Likes

Vandaag heb ik dit kaartje binnen gekregen van @Evike86. Evi dank je wel voor deze leuke kaart. Ik wens je alvast heel veel plezier in de Efteling. Omdanks dat ik er vlakbij woon is het toch alweer wat jaren geleden dat ik er ben geweest. Wordt wel weer eens een keer tijd.

2 Likes

Bedankt diana @Binkestein84 dat ik pseudowinnaar ben hele mooie kaart trouwens

3 Likes

Vandaag heb ik weer twee kaartjes ontvangen!
Als eerste @Tilliata , Mirthe bedankt voor je leuke kaartje. Leuk om te lezen wat pielemopsen zijn. Ik ben dol op dit soort weetjes. Als mopshonden mama denk ik zelf aan iets heel anders bij dat woord :face_with_hand_over_mouth:

Het tweede kaartje is van @anitaaa , Anita bedankt voor je leuke katten kaart. Het is inderdaad super leuk om de winnaar van de maand te zijn. En je postzegel vond ik ook leuk. In de game Animal Crossing sta ik vaak vliegende herten te vangen :smile:

3 Likes

Dus … even zien dat ik het goed begrijp.
Ik kan nu een kaartje sturen naar Binkestein84… op het einde van de maand kiest deze persoon wie het leukste kaartje naar hen gestuurd heeft en die persoon wordt dan de winnaar voor mei? Begrijp ik dat goed? :slight_smile:

1 Like