Nieuwe Winnaar van de Maand! Voor Nederlandstaligen van hier en overal

Ik heb nog een kaartje van @annebethp gekregen voor december. Heel lief.
Ik heb Alice in Wonderland wel helemaal gelezen, het is een wat raar boek, maar ik vind het heerlijk! In eerste instantie had ik dit kaartje niet herkend als een Alice in Wonderland kaartje. Maar nu je het zegt zie ik het zeker wel.

3 Likes

Op de valreep deze dag kreeg ik nog een mooie kaart van @LiveLaughLoveLeafs ,dankjewel!! :pray::sparkling_heart: Die winkel in Deventer ga ik onthouden :hugs:

Dan is het nu jullie namen opschrijven, en een nieuwe winnaar trekken!!

Ik wil iedereen graag enorm bedanken :pray: Deze maand was wel erg goed “uitgekozen” toevallig met jullie kaartjes, vanwege ziekte maar ook een sterfgeval in de familie. Dan is het extra fijn dat er extra kaartjes binnen komen :pray::sparkling_heart:

Lieve groetjes Joyce.

6 Likes

Vandaag heb ik uit alle leuke kaarten de nieuwe winnaar van de maand getrokken! :partying_face:
Als het goed is, heeft iedereen het adres voor februari in zijn mailbox :smiley:

Wil je ook het adres, stuur me dan even een berichtje, of tag me in deze post (@HealingSteps)

5 Likes

Ik had ook graag het adres, @HealingSteps . Door omstandigheden is het me deze maand niet gelukt, Joyce. Ik ben blij voor jou dat er zoveel in je bus te vinden was. :blush:

2 Likes

Verstuurd :smiley:

2 Likes

Wat superleuk dat ik de winnaar ben van de maand februari! De eerste kaart is binnen, gekregen van @HealingSteps superleuk kaartje! Bedankt!
De postzegels op je envelop zijn voor mij bekend terrein, leuk!
Wat een eer dat je mij hebt uitgekozen.
Ik ben benieuwd wat er nog meer in mijn brievenbus valt deze maand. Zodra ik wat ontvangen heb, meld ik dat hier

4 Likes

Gefeliciteerd, ik hoop dat er vele mooie kaarten bij je binnenkomen :smiley:

3 Likes

Ontvangen van @Binkestein84, dankjewel voor je strand kaart. Ik ben een echte strandliefhebber in alle seizoenen van het jaar. Super kaart!


Ontvangen van @piavano een prachtige tulp met schoonspringers. Wat een mooie kaart! Superblij mee!

@silvy stuurde mij een mooie koolmees kaart. Wat goed gekozen. Ik ben gek op tuinvogels
Dankjewel!

@Juraesel stuurde mij mn eerste Bel Ami kaart. Nog niet eerder ontvangen. Wat prachtig getekend zeg! Ik hoop dat je een leuke dag had bij de Dom. Bedankt voor je kaart!

@schrizzo Dankjewel voor je kaart uit Japan. Ik hoop dat je een mooie reis/ vakantie hebt
Wat een eer dat je me een kaart stuurt tijdens verblijf in het buitenland

6 Likes

Dank je wel @anitaaa voor je kaartje.
Ik was de pseudo winnaar :kissing_heart:

Happy mailbox deze maand :kissing_heart:

5 Likes

Dankjewel @Evike86! Wat supergrappig dat ik vorige week nog een officiële van je ontving. En we gezellig hebben gekletst over Clouseau.
Veel plezier he op de concerten


Dankjewel @Dorien13 voor je kaart uit Leuven. Ik wil daar graag nog eens naartoe. Bedankt voor je herinnering daaraan

@Renate20 Dankjewel voor je kaartje uit Drenthe. Aantal jaar geleden was ik met ons gezin bij een schaapherder wezen kijken, toen ze terugkwam van de heide met de schapen en hond.We waren op vakantie in Drenthe toen.
Bedankt voor deze mooie kaart waaraan ik een mooie herinnering heb

2 Likes

Het lijkt me leuk om mee te doen, kan dat nog @Shalottslady?

3 Likes

Tof dat je ook wilt meedoen, Ellen!
Tuurlijk is er nog tijd, de maand is nog niet halfweg.
Ik stuur je zo meteen het adres van de winnaar van deze maand.

2 Likes

Dankjewel @epd voor je kaartje van de afsluitdijk
Bekent terrein, is niet zo heel ver bij ons vandaan
Leuk om de informatie te lezen over de lengte en bouwjaar

2 Likes

Dankjewel @moniquec voor je kaart uit Antwerpen
Het centraal station is bekend voor mij
Al vele malen in Antwerpen geweest, ook de zoo gezien die erachter zit
Bedankt voor deze herinnering!

2 Likes

Hoi allemaal!
Ik ga het niet meer redden denk ik om deze maand nog een kaartje bij de winnaar te krijgen. Maar voor de volgende maand doe ik graag mee! Dus mag ik ook op de lijst met mensen die het adres toegestuurd krijgen? Dan stuur ik in maart ook een kaartje :slight_smile:
Liefs Mirthe

2 Likes

Bedankt allemaal voor de leuke mooie kaarten voor de maand februari en de tijd die erin gestoken is.
Morgen stuur ik het adres van nieuwe winnaar door
Alvast een fijn weekend!

3 Likes

Hi @anitaaa
Ik zou ook graag een keer mee willen doen. Als ik het goed begrijp moet ik dan een kaartje sturen naar de winnaar die jij morgen bekend gaat maken? Zou je min dan ook haar adres willen doorsturen? Hartelijk dank!
Kaatje

3 Likes

Hoi!
Dat heb je goed begrepen
Als je je adres op de kaart schrijft heb je kans dat de winnaar jouw kiest bij de volgende ronde
Dan hoeven ze niet naar je adres te vragen

Tot morgen
Groetjes

1 Like

Super, dank je wel! En inderdaad heel belangrijk: niet het adres vergeten.
Je mag mij het adres van de nieuwe winnaar sturen. Ben benieuwd!
Alvast hartelijk dank!

2 Likes

@anitaaa nog kaartjes ontvangen de voorbije dagen? :thinking:

1 Like