Nieuwe Winnaar van de Maand! Voor Nederlandstaligen van hier en overal

Zonet haalde ik deze fantastische postkaart van Tausendschön uit de brievenbus.
Dank je wel, Dorien @Dorien13 !!
Ben echt blij met jouw keuze :blush:

2 Likes

En ook bereikte me vandaag een vrolijk bos bloemen door de brievenbus van @epd :bouquet:

Het is inderdaad leuk om de gehele maand kaarten te mogen ontvangen als winnaar van deze loterij, Ellen.
Zou mooi zijn als er nog meer kaarten binnen komen in de tweede helft van juni :love_letter:

3 Likes

Er zullen er beslist nog een aantal komen hoor Malena :grin: :crossed_fingers:t2:

1 Like

Na hele lange tijd dit niet meer te kunnen volgen, willen Soraya en ik graag terug samen meedoen (dus met 1 kaartje :wink: ) vanaf 1/7/2024. Wil diegene dan ook het adres naar ons sturen op 1/7? Dank je wel!

2 Likes

Vandaag ontving ik deze kaart uit België van @schrizzo!
Ik heb verder ook niets met voetbal, hoor. Echter is het wel nog steeds een sportevenement dat mensen bij elkaar brengt en verbindt in deze harde tijden. Verheug me wel op de Olympische spelen straks, hoop toch ergens wat wedstrijden op tv te kunnen zien.

Dank je wel voor jouw kaartkeuze, Chris :postcrossing:
Waarschijnlijk waren deze muizen op weg naar de voetbalwedstrijd tussen Nederland en Oostenrijk vanavond in Berlijn en zijn ze er door deze botsing nooit aangekomen…

4 Likes

Ook van @anitaaa lag een vrolijke postkaart in de brievenbus.
Leuke verassende keuze, Anita.

Dank je wel :postcrossing:

3 Likes

Ik heb geen kaarten meer mogen ontvangen deze week en zal snel de winnaar aan jullie bekend maken!

Het was leuk om jullie kaarten deze maand in de brievenbus te hebben gehad. :postcrossing:
Nogmaals bedankt voor jullie keuzes en lieve berichten! :love_letter: :cherry_blossom:

Ik wens de volgende winnaar nu alvast een goed gevulde brievenbus! :mailbox:

3 Likes

Het adres van de winnaar voor JULI 2024 is bekend gemaakt aan alle deelnemers van deze maand.

Mocht je ook een rondje mee willen spelen, stuur mij dan gerust een DM @Malibou :postcrossing:

Veel plezier deze zomer en :postcrossing: HAPPY POSTCROSSING :postcrossing:

2 Likes

Vandaag kwam nog deze leuke kaart van @Shalottslady binnen

Dank je wel voor deze mooi versierde kaart, Karina!
Veel plezier op vakantie in Kroatië!

4 Likes

Nu is de vraag ben ik pseudo winnaar of winnaar vandaag dit kaartje ontvangen van Silvy.
We wachten af.
In ieder geval ben ik er blij mee mooi versierd.
Silvia jij ook een mooie zomer gewenst en ik hoop weer wat beter weer.

3 Likes

Hey,ik ben de winnaar van de maand Juli, blij verrast met een handvol kaarten.Een mooie Panda kaart van @Malibou
@SorayaTineBelgium stuurde mij mooie bosdieren kaart, ik vindt het top!
@HealingSteps stuurde mij schattige konijntjes in de Volle maan, dank je wel
@Binkestein84 ik ben wel een beetje jaloers op je Panda knuffelen in Chengdu,ik zal nooit in China komen maar ik zag Panda in de Zoo.Ik vindt je katten kaart ook leuk, ik hou van rode katten.
Ik ben erg happy en ga nu 4x per week voor de brievenbus liggen,jammer dat er gewerkt moet worden

6 Likes

Goedendag, mijn naam is Stephan.
Mijn vrouw doet al een tijdje mee aan de winnaar van de maand, heb mezelf nu ook aangemeld.
Mijn vrouw heeft een adres gegeven, kaart is onderweg.

3 Likes

Hey, allemaal,ik heb weer een volle postbus vandaag . @Renate20 dank je voor de leuke Inkognito kaart,lekker dobberen in de zee.Beetje koud hier denk ik
@schrizzo leuke panda’s stuurde jij mij. Gefeliciteert met je verjaardag nog.
@DutchTrucker Mooie jaar van de draak kaart, ik hou ervan.
@Evike86 ja,ik ben heel lang geleden voor het laatst in Antwerpen geweest.Pralines waren favoriet en Belgische bieren.Antwerpen station kwamen we ook altijd aan…
@IridescentIzzy ook een mooi kaartje,beetje art nouveau


3 Likes

Ontvangen vandaag een mooi TS kaart van @Dorien13
Dank je wel ,ik kwam ook graag in Belgie,Antwerpen,Mechelen en plaatjes bij de kuststreek en natuurlijk de Ardennen.
Ook jij een fijne mooie zomer.

3 Likes

Vandaag binnen @moniquec ,dankjewel voor de mooie fee kaart.Ook weer een schot in de roos…of in dit geval,klokjesbloem

3 Likes

Vandaag binnen
Mooie Fee van @epd Dank je wel, altijd goed.,
En een Blue Cat van @anitaaa deze gaat ook in mijn verzamel map.


3 Likes

Dankjewel, @Shalottslady ,mooie kaart,inderdaad…
Croatie lijkt mij een mooie natuur hebben,is dat ook zo?

2 Likes

Hoi Hoi, Bedankt voor alle leuke kaartjes. Het was elke keer een verrassing Ik ga snel jullie de winnaar v.d maand Augustus 2024 sturen als je het weekend geen bericht hebt gehad of jij wilt ook nu een ronde meedoen laat mij weten via PM
:sunflower:

5 Likes

Hallo, tot onze grote verbazing zijn Soraya en ikzelf de winnaars van de maand augustus! @DutchTrucker dank je wel voor het Year of the dragon kaartje en @Binkestein84 voor het blue cats kaartje: we kennen Tilburg een beetje, wanneer we naar de Efteling gaan, reizen we via Tilburg station. We hebben vroegerTilburg al een keertje verkend :slight_smile:

Chris R. (ik vond je nicknaam niet hier :slight_smile: ): We kennen Pelt ook een beetje aangezien we vroeger nog in Lommel woonden. Dank je wel voor het mooie dubbele kaartje!

5 Likes

Ik heb ook 25jaar in Lommel gewoond maar ben vorig jaar verhuisd naar Pelt!
Veel plezier deze maand :grin::smiley:

2 Likes