🏆 Nederlandse de Winnaar Krijgt Alles Round Robin (NWKA-RR)

RR NWKA #170 - the aunties

Dank je wel @Librije, dat je zoveel moeite doet om geen dubbele kaart te sturen.


@Marleen1979, geniet er lekker van

@DutchAngel, dank je wel, dit is natuurlijk de leukste “aunties” kaart voor mij :smile_cat: en wat ik allemaal leuk vind, los van de kaartenschrijverij en verzamelarij, ga ik ook graag naar het ballet en musea. En creativiteit in het algemeen vind ik leuk, ik heb een soort van hobbywinkel thuis (door de jaren heen opgebouwd).

2 Likes

Voor de NWKA #183 Verrassing van @mar127 een hele lieve en mooie kaart van een schilderij van Jozef Israëls. Precies de soort kunst waar ik van houd. Dankjewel, ik ben er erg blij mee!

Sterkte met het opbouwen van je werkzaamheden. Dat valt niet mee als je intussen weinig tijd in ontspanning kunt steken. Laten we hopen, dat er binnenkort weer ruimte voor is.

Een beetje laat door alle vakantie drukte, maar ik heb ruim een week geleden nog deze mooie kaart gekregen voor de NWKA- RR 172 van @Librije .

Dankjewel nog voor deze mooie kaart, leuk voor bij mijn verzameling.
De andere kaarten voor de RR zijn (ook met enige vertraging) op de bus gegaan.

Fijn weekend :sunny:

Ik doe graag mee met 184 en 186

Mag ik ook bij 186?

NWKA-RR183 Kijk nou, want een super schattige Belle en Bo ik kreeg van @anon55207916 .Deze heb ik nog nooit ergens gezien, doet me denken aan mijn een na oudste kleindochter met net zulk prachtig haar! Dank je wel!

1 Like

Groepje #186 graag. Bedankt!

Voor #177 van @piavano een mooie Winnie the Pooh kaart voor mijn verzameling. :slight_smile:

Excuus voor het late uploaden. Ik ben ziek geweest en eindelijk weer een beetje aan de beterende hand. Wij zijn ook naar Oostenrijk geweest, prachtig daar in de bergen hé.

Mag ik meedoen met 185 en 186?

En zullen we groep 164 gewoon met z’n viertjes doen? Anders is de zomer straks voorbij. :sweat_smile:

169 ontvangen van @Bellonia
Dankjewel voor een wat nieuwere ts, super!
Ja rare nummering vind ik ook!
Welke fb groepen doe jij?

Ik doe graag mee met #182 en 187. Bedankt!

Mag ik meedoen met 185 en 187?

NWKA RR#186

Dat is inderdaad een poosje geleden. Ik was druk met opbouwen werkuren, dus minder tijd voor kaartenschrijven. Heb alleen de maandgroep gedaan.
Succes, met je sollicitaties.
Wat leuk dat je een kaart voor de challenge hebt gevonden en ook nog zo’n mooie. Je bent de eerste, het is blijkbaar een moeilijke challenge. De andere kaart die ik heb, heb ik vorig jaar gekregen en toen kwam ik op het idee voor de challenge.

Dank je @LeonieNL voor je mooi Daniela Drescher kaart.
5 katten, dat wist ik niet. Ik heb er nu maar 2, maar in het verleden eens 6 gehad, omdat ik geen afscheid kon nemen van een nestje kittens :smile_cat:. Ik blijf ook verre van dierenasiels etc.
Is 1ste schooldag goed gegaan?

1 Like

Mijn kaart voor de #186 is op de post.

NWKA RR #186

Dank je wel @Marleen1979 voor deze speciale kaart. Ik heb ze weleens gezien op eBay en hoopte dar er eens 1-toe mijn kant op zou komen. En je hebt ook nog een Maine Coon kunnen bemachtigen voor me. Blij mee. Het zijn heerlijke katten met zo’n leuk karakter.

Dank je wel @Librije voor deze mooie print uit de Graciieuse.
Altijd al gek geweest op historische boeken, maar ook kostuums. En in de bibliotheek in Loosdrecht, waar ik ben opgegroeid, hadden ze een enorm boek, met alle uitgaves van de Gracieuse, die heb ik veel geleend.
Ik heb toen ik op school zat, veel kleding gemaakt, was goedkoper dan kleding kopen. Nu is dat niet meer zo. Maar wel voor mijn nichtje nog verkleedkleding gemaakt toen ze klein was. En heb wel allerlei boeken met historische patronen, stoffen en fournituren liggen om nog eens zo’n jurk te maken, gewoon voor de fun. Maar kom momenteel tijd te kort.

2 Likes

Yeah ik ben de winnaar van #179 Belle & Boo

Dank je wel @Jess18877 @anon55207916 en @Winkey voor jullie prachtige kaarten



Heb ik toch #164 zomer gewonnen!

Bedankt @anitaaa voor de leuke Jip en Janneke kaart! En @Marleen1979 wat leuk een kaart uit Engeland, dankjewel! Mooie envelop ook, helemaal mijn kleur. :smiley:


2 Likes

Graag doe ik mee aan #187

mijn kaart voor #164 gaat morgen op de post

ik doe graag mee met # 181, 182 en 187