🏆 Nederlandse de Winnaar Krijgt Alles Round Robin (NWKA-RR)

Ik doe graag mee aan #182 en #183

Blijkbaar ben ik de winnaar van group 180. Doe ik na een hele tijd weer mee en win ik gelijk :see_no_evil:
Ik kreeg van @anitaaa een mooie vlinder kaart. Bedankt daarvoor! Ik blijf vlinders ook altijd heel fascinerende dieren vinden.


Verder kreeg ik voor dezelfde groep ook een kaart van @Winkey. Zij stuurde deze prachtige Alcie in Wonderland kaart. Ik ben er erg blij mee. Ik kende het Alice in Wonderland syndroom niet. Wel een passende benaming voor de symptomen.

1 Like

Graag 183 voor mij
Wil je wat gesloten groepen verwijderen?

Mag ik nog bij 170 inge look old ladies, dan is die ook maar vol. :slightly_smiling_face:

Blijkbaar heb ik 169 TS gewonnen!:partying_face:
Dankjewel @Winkey en @mar127 voor deze mooierds!


Ik heb de maandkaarten gespot van TS ze zijn prachtig, Monique! Ik wacht nog even met kopen. Heb nog genoeg voorraad. Deze week nog werken en dan gaan we naar Beieren, Marjolein! Zin in!

Ooh wat ben ik verwend voor #177! :smiling_face_with_three_hearts:


Toch even een vermelding voor deze super leuke envelop van @Marleen1979, wat een schatje met die muisjes!


En het kaartje van Marleen was ook al zo schattig. Met alle details in mijn favoriete kleur.


Van @Winkey kreeg ik maar liefst drie kaarten! Wat maakte je mijn dochtertje blij met de Frozen kaart, “Olaf! Wauw!” was haar reactie. En zo’n leuke illustratie van Roal Dahl, dat boek heb ik vroeger stuk gelezen.


En van @Jess18877 een schattige Ila Illustrations, mooi zo met de sterren en lampjes op de achtergrond.

Bedankt allemaal!

1 Like

Voor #178 heb ik van @LeonieNL een prachte kaart gekregen. Dankjewel.
Ik ben het met je eens dat de achterkant eigenlijk te mooi is om te beschrijven. Helaas heeft Max de envelop eerder te pakken gekregen dan ik :pensive::pleading_face: Dits is de eerste keer dat hij dat doet en hopelijk ook de laats keer! Bedankt ook voor je leuke extra kaart.
Ze krijgen evengoed een mooi plekje hoor.


Ik kreeg gisteren ook de andere 2 kaartjes voor groep 180.
Dames, ik voel mij weer erg verwend door deze prachtige kaarten.
van @DutchAngel kreeg ik deze mooie vinder kaart. Ik vind hem erg mooi, en hij past erg goed tussen mijn verzameling. Wij gaan volgende week voor een paar dagen naar London op vakantie, dus daar heb ik wel heel veel zin in. Ik ben er nog nooit geweest, dus we gaan sowieso alle hoogte punten bekijken,


De tweede kaart is van @LeonieNL met een prachtige kaart van Daniela Drescher. Ik ben er echt super blij mee, het zo’n schattig plaatje! :heart_eyes: Ook bedankt voor de mooie washi tape op de achterkant van de kaart!

2 Likes

Deze week werd ik verrast met drie mooie Fiep Westendorp kaartjes :smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts:


Dankjewel Marleen @Marleen1979 voor deze leuke kaart… Een geboorteboompje is altijd heel leuk om te krijgen… iets blijvends, iets dat groeit… heel toepasselijk.

Dankjewel Jessica @Jess18877 voor deze blije Pluk.


Dankjewel Monique, @Winkey , voor de leuke kaart. Deze kaart heb ik nog niet… ik moet nog een mapje gaan aanmaken voor deze Fiepkaartjes. :slight_smile:

2 Likes

Ik wil me ook opgeven voor de groepen: 179, 183, 185 :sunny:

Die van mij komt er ook aan hoor, ik heb even afgewacht wat de anderen stuurden, zodat hij niet dubbel is. Even geduld dus nog hij komt eraan.

NWKA - RR#162, yaehhh! Blue cats gewonnen

Dank je @Winkey voor deze aparte Blue Cats. Ik heb het uitgezocht, het is een kaart uit 2013, genaamd Napoleon. Maar dat laatste was wel duidelijk.
Ik probeer het zoveel mogelijk overzichtelijk te houden met mappen, want ik weet uit ervaring, dat als een onderwerp/ soort kaarten je minder interesseren, het lastiger te zien is welke iemand al heeft of niet, omdat alles dan op elkaar lijkt. Dat heb ik met EDC kaarten een ander zal het hebben met mijn katten :smile_cat:

Dank je wel @Librije voor de verbaasd/ verbijsterde blue cat kittens.
Ik ben nog niet naar een meeting geweest, maar ga ik oktober naar de meeting die Meiboom organiseert in Amsterdam. Zover ik het iedere keer lees, ligt de nadruk op ontmoeten, de meetingkaart evt. Aangevuld met een kleine excursie en als de tijd en plaats van de locatie dat biedt, de mogelijkheid om naar een kaartenwinkel te gaan.
Ik ga het gewoon zien.

Dank je wel @anon55207916, ook al is deze uit 2015, ik kende deze nog niet. Heerlijke herfstkleuren, ik ben iets minder van de zomer. Neem ook eigenlijk nooit vrij in die periode, meestal ervoor of erna. Ik heb nog een weekje in het najaar, dat worden dagjes uit.

,

2 Likes

NWKA #170

En wat een verrassing, ik heb ook Inge Löök gewonnen,
Wat een mooie kattenkaart met die voorjaarsbloemen.
Dank je wel @Winkey. Ook al heb je een hond, je heb een goede smaak qua kattenkaartjes, je weet me altijd te verrassen.

Vandaag zijn de kaarten gepost voor #170 (Old ladies) en voor #172 (Fiep).

#178 heb ik van @anon55207916 een blauwe brievenbus gekregen. Dankjewel.
De orchideeën tuin staat op mijn to-read lijst. Eerst mijn volgende Baldacci lezen.

169: gekregen van @DutchAngel dankjewel voor deze tuinkabouter. Wij gaan binnenkort naar Beieren en ik ben nu net terug van een lang weekend Antwerpen
Wat leuk,Drenthe! Daar zijn wij paar jaar geleden naartoe geweest. Was een leuke vakantie toen!

#183 Dankjewel @LeonieNL voor de leuke Jip en Janneke kaart. Ik heb blijkbaar deze ronde gewonnen. Ik hoop dat jij en je dochtertje allebei inmiddels weer zijn opgeknapt? Lees je haar ook wel eens voor uit Jip en Janneke? Zeker voor kleintjes zijn de verhalen zo tijdloos. Ik las ze al voor aan mijn kinderen en later kleindochters. Maar die zijn er inmiddels allemaal te groot voor.

#183 Dankjewel @anitaaa voor deze lieflijke vuurtorenkaart. Prachtige aquarel van (vermoedelijk) de vuurtoren van Haamstede. (Beetje beschadigd bij de post, gelukkig zie het nauwelijks - daarom vind ik een envelop wel prettig :wink:).

Fijne vakantie in Beieren. Wij zijn 2 weekjes naar Friesland geweest en gaan in het najaar nog naar Overijssel.

1 Like

Ik doe graag mee met 164, 179, 181, 182, 186 :grin:

1 Like

RR #162- Blue cats
Dank je wel @DutchAngel. Het is zeker een feest in de brievenbus. . Ik ben nu een jaar lid van PC en doe 10 maanden mee op het forum. En eigenlijk vind ik dat laatste het leukst. FB-groepen doe ik niet, wel verzamel ik vintage kattenkaartjes. En zoek ik het internet af voor aanvullingen voor mijn, nu nog, kleine verzameling.