🏆 Nederlandse de Winnaar Krijgt Alles Round Robin (NWKA-RR)

mijn kaart voor # 167 gaat vandaag op de post

Graag 180 voor mij

Ik wil ook wel weer eens meedoen in groep 180

Indoe graag mee met 177, 178, 179 en 180

Ik heb vanwege de drukte hier even gewacht dat ik alle kaartjes binnen had van #167…Wat zijn ze toch leuk die studio draak kaarten.

@Jess18877 , Dankjewel voor de leuke kaart met de ‘postbodepup’, erg leuk. Ook voor jou een hele mooie zomer gewenst! Maar met al die zon moet dat vast helemaal goedkomen.

@Marleen1979 , dankjewel voor deze bloemenkaart… Erg leuk die teksten altijd.

@anitaaa , Hoe leuk ook die egel. Dankjewel. Wij gaan niet op vakantie maar blijven een beetje rondom huis deze zomer. Alvast veel plezier in Beieren, het is prachtig daar.

En gisteren als laatste deze leuke kaart gekregen, dankjewel… @Winkey 33 Jaar, wat een prestatie ! En wat lief de RAS kaart met de stickers!! Heel leuk!! Geef Max een knuffel :smiling_face_with_three_hearts:

2 Likes

Nog twee kaartjes voor #176. Bedankt @Marleen1979 voor de leuke Molly Brett, wat een schattige elfjes.

@piavano wat een geweldig kaartje, deze heb ik nog nooit gezien van Winnie the Pooh. Dat jongetje zal Christopher Robin zijn, hij kijkt wel een beetje treurig. Dankjewel!

1 Like

Wie maakt #162 Blue Cats vol? Nog 2 deelnemers. En #172 Fiep, nog 1 deelnemer?

Ik meld me voor het blue cats groepje #162

1 Like

Ik doe graag mee met 162#blue cats.

Ik probeer alleen terug te scrollen hoe groot de groep is, of welke groepen nog meer beschikbaar zijn. Ik krijg geen overzicht tussen de vele rescties haha. Kan iemand daar duidelijkheid over geven? Alvast bedankt.

Tik rechts op de tijdbalk, bovenaan op may 2021, dan kom je gelijk bovenaan en hoef je niet terug te scrollen.

Je ziet eerst de uitleg van de RR NWKA en daaronder zie je de open groepen.

Succes

Als je boven op de titel klikt van Nederlandse enz. Springt die ook naar het begin. Daar staat de uirtleg en de groepen.

Bedankt voor de hulp. Ik wil me graag aanmelden voor 162, 169,170 en 180. Zijn leuke themas .

Hallo @DutchAngel ,

Hier kun jij informatie vinden m.b.t. het forum :wink: .

Forum user guide

Keep scrolling

Het allereerste bericht in de feed is de uitleg en het tweede bericht zijn de open groepen.
Het derde bericht zijn de gesloten groepen

Wil je me bij groep 169-Tausendschön zetten?
Dank je

mijn kaarten voor 162, 169, 172, 177 en 180 gaan vandaag op de post

Mag ik meedoen met 182 (illustraties) en 183 (verrassing)?

Kunnen we een keer doen Inge Look - Geen Old Ladies (bloemen, planten en tuinen)? :upside_down_face:

1 Like

Loes Botman rondje zou ik ook wel leuk vinden.

En voor mij #170 en #182 en #183

2 Likes

Mijn kaart voor 162 is op de bus.

:confetti_ball:ik heb de post gerelateerde groep gewonnen! :1st_place_medal:
Ik heb ontvangen van @anitaaa een leuke kaart met heel veel brievenbussen.
Bedankt Anita, nog even volhouden n dan lekker genieten van je vakantie.

1 Like