🏆 Nederlandse de Winnaar Krijgt Alles Round Robin (NWKA-RR)

Alweer even geleden ben ik blij verrast met 4 mooie kaarten voor groepje 168 door @piavano, @Librije, @Marleen1979 en @LeonieNL

Een geweldige Loes Botman. Een libelle is prachtig in het echt, maar ook weer zo mooi gemaakt door Loes! We hebben al erg van ons zwembad genoten hoor :slight_smile: Bedankt voor deze mooierd Librije

Een gehavend voetbaljochie van Belle en Boo. Ik hoop maar dat hij de wedstrijd wel gewonnen heeft :wink: De 12+ jeugdverpleegkundige op de school van mijn oudste heeft haar goed geholpen. Blijft een belangrijk vak! Bedankt voor de kaart :slight_smile:

Pia je hebt mn eerste Esther Bennink gestuurd. Zulke mooie kaarten. Nu heb ik een mapje op Zonerama :wink: Waar koop jij de Esther Bennink kaarten? De dodendraad klinkt erg spannend. Het douane en belastingmuseum in Rotterdam is dan ook een aanrader! Bedankt voor de kaart!

Een prachtige sprookjeskaart van Marie Laure Viriot. Ik ben er erg blij mee. De combi van sprookje met de manier van illustreren vind ik super. Ik vind de boekerij in Zutphen ook geweldig. Bedankt voor de kaart.

3 Likes

Stationeryheaven.nl :slight_smile:

2 Likes

#174 ontvangen van @Librije een echte Rie Cramer. Wat een geweldige aanvulling op mijn schommel challenge. Erg blij mee.
Ook voor mij ging een wereld open toeknik op het forum mee ging doen. Het kan zeker een dure hobby worden (mijn zwager is into Corvette, iets duurder :wink:) goed ideeen jezelf een budget te geven. Dat is inmiddels te laat voor mij. Ik heb een ruggengraat van een slak :snail: :grimacing::stuck_out_tongue_winking_eye: en heb inmiddels een mega voorraad. Maar het steeds weer doorzoeken om een kaartje te vinden is ook leuk. Ik geniet van al die leuke kaarten, van sommige kan ik maar moeilijk afscheid nemen.

3 Likes

Dankjewel @Marleen1979 en @LeonieNL voor de kaartjes voor 166 postgerelateerd. Ik vind ze erg goed bij mn verzameling passen.
Wat een leuke planten stickers Leonie, had iemand die aan jou kado gedaan? Wat lief!
Wat leuk Marleen, naar de efteling. Dat wordt een fantastische dag! Hoe oud zijn jouw jongens nu?

1 Like

#174, van @mar127 een kaartcatalogi een breischool! Er staat nog net niet, een meisjesschool. Leuk hoor, dit vind ik wel een bijzondere in mijn 2022 collectie.
Handwerkles was vroeger ook mijn favoriete les. Punniken, macrameeën, kleien, zagen, timmeren, heerlijk :smiling_face_with_three_hearts:
Bedankt Marjolein.

1 Like

Dank je wel @Librije wat een mooie kaart voor #175. Zoveel op te zien aan sprookjes zo leuk, dank je wel. Ik wist het niet dat @Bellonia jouw dochter is. Wat leuk dat jullie samen aan postcrossing doen!

En nog een mooie kaart (175) @mar127 leuk dat je die gevonden hebt tussen mijn favorieten
Hoop dat je een fijn weekend gehad hebt in Valkenburg.

2 Likes

En ook nog mooie envelop ontvangen gevuld met prachtige kaarten en postzegels van @Winkey
Geweldig een aanbouw, kan mij voorstellen dat je er niet naar uitkijkt naar de rommel. Maar is zo’n korte tijd klaar, dat is geweldig! Dank jewel voor jouw RAS Kaart en postzegels
Ik schrijf je terug

2 Likes

Mijn eerste bestelling daar loopt vertraging op omdat de eigenaar in het ziekenhuis ligt. Hopelijk is ze snel weer beter :four_leaf_clover:

mijn kaarten voor # 171 en # 175 zijn geschreven en gaan morgen op de post

Vrijdag zag ik in de PostNL app, dat er kaartjes voor me onderweg waren en twee enveloppen met bestellingen. Fijn met het lange weekend in vooruitzicht. Helaas, vrijdag niets, zaterdag niets. En dus vandaag pas eind van de middag. Maar de verrassing was er niet minder om: ik heb NWKA 171 gewonnen!

Van @Jess18877 een schatje met rode ballon! Dankjewel, heel leuk!

Van @Winkey ook al zo’n dromerig plaatje, wat zijn die kaartjes lief. Ik heb nog heel wat te verzamelen. Ook jij bedankt dus!

En dan nog van @anitaaa na twee lieve meisjes een stoere jongen op een papieren vlieger, dat moet Koen zijn ;-). Ook heel mooi. Je had er niets opgeschreven, maar ik neem aan dat hij voor deze NWKA is? Dankjewel!

Ik ben dus enorm verwend!

3 Likes

Klopt Jannie is voor deze ronde!

1 Like

176 178 179 voor mij graag

#176 en #177 voor mij graag. Bedankt.

175 ontvangen @Winkey
Wat leuk dat je zoveel verschillende kinderboeken kent. Dit boek ken ik niet, ga het op google opzoeken. Ik coördineer de kleuterbieb op de basisschool van mijn zonen. We hebben ook een gedeelte Engelse boeken voor de Engelstalige kinderen. Woeste Willem wordt hier graag gelezen. Dank voor jouw kaartjes

2 Likes

Het is eventjes geleden, maar ik zou graag weer mee willen doen met
162, 172, 176, 178 :star_struck:

1 Like

NWKA RR#171 van @mar127 : Dankjewel voor de leuke Belle en Boo. Fijn dat je genoten hebt van je weekendje in Valkenburg. En goed dat je je programma aanpast aan de mogelijkheden. Kalm aan dan breekt het lijntje niet, zei mijn oma altijd.Ik vind het nog steeds ongelooflijk hoe jij je kaarten versiert. Hobbelpaard voorop en washi tape met paarden en een postzegel met een zebra. Toepasselijk allemaal! Dankjewel.

1 Like

Hi! Aanstaande zaterdag ga ik op vakantie, dan kan ik geen kaartjes meer schrijven en ook geen ontvangen kaarten voor de RR’s registeren. Ik ben twee weken weg. :sunny:

2 Likes

Ik wil ook graag groepje 167 vol maken. :smiley:

Fijn weekend allemaal.

Wat leuk terugkomen van vakantie met deze mooie kaartjes voor #176

Bedankt @anitaaa voor de leuke Jip en Janneke kaart. Mijn dochter houdt ontzettend van zwemmen. Ze zit nog niet op zwemles maar is ook nog geen 4 jaar. :slight_smile:
@anon55207916 bedankt voor de mooie bosfee, prachtig, helemaal mijn kleuren ook! We zijn op vakantie geweest naar Zuid-Tirol (Noord Italië) het was echt heerlijk.

2 Likes

Ik doe graag mee aan #180. En zullen we groep #164 in een zomergroep veranderen? :sunny:

1 Like