🏆 Nederlandse de Winnaar Krijgt Alles Round Robin (NWKA-RR)

Ik doe graag mee met #187

181 en 187 voor mij graag

Van @Winkey voor #164 twee zomers kaarten, heel leuk dankjewel! Wat heerlijk dat jullie een pup hebben, zo gezellig. Fijn dat hij niet in het water gaat, ideaal!

Ik heb de RR#182 gewonnen! Leuk, verrassingen zijn altijd welkom.
Vandaag de eerste van @piavano een mooie Doornroosje van Anton Pieck.


Wij waren inderdaad al tweemaal in Hattem en in het Anton Pieck museum, het Jan Voerman museum en het Bakkerijmuseum. Het is inderdaad een heel leuk stadje en een mooie omgeving ook.
Dankjewel voor deze welkome aanvulling. Gewone postkaarten van Anton Pieck zijn niet zo gemakkelijk te krijgen, meestal zijn het dubbele kaarten. Schot in de roos dus!
En dat zou ik bijna vergeten: de postzegel van Museum de Fundatie was ook een verrassing!

1 Like

Hoi @Winkey ik had je deze kaart gezonden voor #187 (volgens mij bovenaan de kaart gezet. Toch?)
Ik zet 'm even op deze plek door voor de “administratie” van @Jess18877 (staat nu bij “RAS”).
In ieder geval fijn dat de kaart in de smaak valt :smile:

@piavano , och help, sorry! Iets te veel aan mijn hoofd en iets te snel gespot, fijn dat jij scherp bent!

1 Like

En hier nog een kaartje voor #187, van @Librije met reizende teddyberen. Nee, ik spaar geen beren ik heb ze inderdaad wel ooit eens gemaakt. Maar het blijft wel gewoon een leuk kaartje hoor. Ik vind alle seizoenen wel fijn, al vind ik dat hele hete weer niks, ik moet zeggen dat ik er best aardig doorheen ben gekomen ( gewoon breien met linnen en katoen ipv,et wol :wink: en niet te grote projecten op je schoot). Lekker vooruitzicht, die vakantie.

NWKA RR #182. Dank @LeonieNL Voor de stemmige Molly Brett kaart: Dawn Chorus, een vogelconcert bij de zonsopkomst. Ze zijn bijna allemaal te herkennen, de vogels. Ik kan daar erg van genieten in het voorjaar, als je vroeg in het bos bent en ze beginnen allemaal te zingen.
Is de ouderavond meegevallen?

Voor dezelfde NWKA RR #182 van @mar127 deze leuke muisjeskaart. Met een sticker van Marjolein Bastin met muisjes erop. Ik vind de kaart erg mooi, maar ik kan geen illustrator vinden. Weet je die toevallig? Maakt verder niet uit hoor, ik ben er blij mee. Een handwerkmuis! Ik vermoed Beatrice Potter, heb hem daar maar bijgezet.

Wat leuk dat spontane bezoek, dat ook nog eens gezellig bleek!

1 Like

Beatrix Potter uit het verhaal de kleermaker van Gloucester
De muizen maken ‘s nachts de jas af.

1 Like

Je was me voor, ik had het net door! :slightly_smiling_face:

1 Like

NWKA RR#182 En toen kreeg in nog zo’n leuke Beatrice Potter van @Marleen1979 .Met hele leuke Beatrice Potter stickers erop, net Japan inderdaad. Tot mijn schande moet ik bekennen dat ik wel de afbeeldingen herken en mooi vind, maar dat ik nog nooit iets van haar gelezen heb, toch maar eens in gaan halen.

1 Like

Hoi! Na een lange tijd afwezig te zijn, doe ik graag weer mee. Ik doe graag mee met #188 en #189.
Heb je mijn adres nog?

1 Like

Ik doe graag mee met #185, #188 en #189. Alvast bedankt!

Het heeft even geduurd maar de post die in de app stond is dat toch nog gekomen.
@LeonieNL , bedankt voor je leuke kaart voor #187, die kan ik zeker waarderen. Het is inderdaad fijn om een hobby te hebben waar je een beetje bij op kan laden.

Ik doe graag mee met #189
en doen we een groepje “Herfst”? of is dat te vroeg?

3 Likes

Mijn kaart voor #185 is verstuurd.

@Winkey ik zat zelf ook al aan een herfst-groepje te denken… ik heb hem geopend en je toegevoegd

@Jess18877 ik doe ook graag mee aan de herfstgroep!

Mij ook bij het herfstgroepje graag!

Ik doe ook graag mee met het herfstgroepje #190. Alvast bedankt!