🏆 Nederlandse de Winnaar Krijgt Alles Round Robin (NWKA-RR)

Mag ik meedoen aan 168 illustraties en 169 Tausendschön? :hugs:

#168 en #173 maak ik graag vol als dan nog kan.

De kaarten voor de winnaars van NKWA RR #168 en #173 zijn op de bus.

#173 Joehoe, ik heb het Illustratie groepje gewonnen :smile:
Dank je wel @librije voor je fraaie boom. Wat heb jij geboft in Rotterdam met je werk en collega. Heel bijzonder.
Ja, met dit weer kun je overdag niet normaal langs de Lingedijk fietsen of wandelen; zoveel toeristen! Maar we zijn trots om in deze mooie omgeving te mogen wonen.
Tip voor een geocache route in België: de “Dodendraad” fietscaches (rond Baarle Nassau, Wortel).

1 Like

#173 Dank je wel @Marleen1979 voor je leuke egelkaartje. Ja, de regen was welkom en aangezien het een lang en droog weekeinde wordt voor ons, hoor je mij nu niet klagen. Ik heb nog totaal geen plannen, maar ga in ieder geval naar buiten. :walking_woman: :bike: :sun_behind_small_cloud:

1 Like

Ik doe graag mee met

167, 169, 170, 171 en 172

Ik doe graag mee met groep 174 en 175

Ik meld mij ook graag aan voor #174 en #175. Bedankt voor het regelwerk.

#173 Dank je wel @anitaaa voor deze fleurige Mila Marquis kaart. Frisse kleuren, glitter, helemaal leuk.
Die buitjes zijn inderdaad meer dan welkom in de tuin, maar laat ze de komende dagen maar even in de nacht vallen. Het hele gezin is vrij en we willen er nog even lekker op uit :bike: :walking_woman: :blush:

1 Like

#173 En nog een fraaie illustratie in de post vandaag!
Dank je wel @LeonieNL voor deze bijzondere boom. Wat knoesten en kale takken, een boom die al heel wat seizoenen achter de rug heeft, maar fier blijft staan. Bijzonder papier ook. Ik heb de kunstenares even opgezocht, wat een prachtig werk heeft zij gemaakt.

3 Likes

Alles is bijgewerkt, zonnige Hemelvaartsdag iedereen! :sunny:

1 Like

Mag ik meedoen met 174 en 175?

Voor mij ook graag #174 en #175, dank je

Nwka 166 postgerelateerde kaarten had ik gewonnen!:grin:
Vandaag kwamen 2 kaarten binnen van @Jess18877 en @Winkey een Vincent van Gogh postbode en een monster van studio draak. Leuke kaarten! Bedankt! Ze passen goed in mijn verzameling!


Mijn kaarten voor #174 en #175 zijn op de post gegaan.

En dan ben ik de winnaar van #174 :confetti_ball:
En van @Marleen1979 en @piavano heb ik daar een kaart voor ontvangen. Bedankt meiden.
Leuke paraplu kaart Marleen. Klikt goed, op afstand genieten met koffie :wink: en een dierenpark is altijd leuk toch!

En Pia, wat een leuke haak kaart weer. Fijn toch die extra (verplichte) vrije dagen. Helaas vallen ze steeds op mijn gewone vrije dagen.


Graag doe ik mee aan 176, 177 en 178

1 Like

Ik doe graag mee met #171 Belle en Boo, dank je.

1 Like

Ik doe graag mee met 176 en 177

1 Like

Wat een feest, ik heb groep 175 gewonnen :grin:

Dank @piavano voor deze mooie badkaart voor mijn bescheiden collectie inderdaad. Woudrichem, wat een goede tip, dank je wel en zeker ook slot Loevestein. Die kennis was weer wat weggezakt, ga ik zeker bezoeken met de jongens.
Dank voor de extra postzegels, maak je mij ook zo blij mee. Lief van je