🏆 Nederlandse de Winnaar Krijgt Alles Round Robin (NWKA-RR)

Groep 158
Dank je wel @Winkey voor je leuke kaart.
Heerlijk dit weer inderdaad
image

2 Likes

Ja klopt Jessica! Dankjewel!

#161
Dank je wel De gezellige Weense TS.
Ik werk ook weer al mijn uren., maar wel verdeeld over 5 dagen en deels thuis en deels op kantoor.
Mijn trui is een sjaal, of rechte lap :smile: en die is af.


Dank je wel @anitaaa , dit is een sfeervol plaatje van de Zaanse Schans

1 Like

De kaart voor @LeonieNL voor de WKAR 163 is op de bus.

Afgelopen dagen meerdere kaarten ontvangen voor groep 159
Wat een leuk onderwerp Post

Bedankt @anitaaa heerlijk dit mooie weer. Bedankt voor jouw kaart

@LeonieNL deze kaart heb ik zelf al een paar keer verstuurd. Zo leuk om deze dan nu zelf te ontvangen, dank je wel

En nog een super leuke kaart van @anon55207916 dank je wel. Zo mooi het voorjaar, het nieuwe leven. Daar kan ik ook enorm van genieten.

2 Likes

Graag doe ik mee aan #166 en #173

Mijn kaarten voor #158 en #163 zijn op de post gegaan.

mag ik meedoen met 166, 167, 168, 170, 172 en 173

mijn kaart voor #165 gaat vandaag op de post

Voor #156 heb ik van Marleen een eenhoorn van studio Draak ontvangen. Ook een totaal nieuwe voor mij. Dank je wel.
Dat het een zoete inval is bij jullie met die kittens, daar kan ik me wel iets bij voorstellen. Als ik in de buurt woonde kwam ik ook wel even langs :blush:. Zo schattig dat jonge grut.

1 Like

De kaart voor RR 161 is op de post gedaan :postbox:

Hele leuke kaarten voor #163 mogen ontvangen! Hele leuke classic Pooh van @FeNa, bij mee! Mooi kasteel bij maanlicht :heart_eyes: van @Librije en 'n gave feministische kaart van @Marleen1979!

3 Likes

#168 graag. Bedankt.

Voor groep 158 heb ik drie leuke kaarten ontvangen.
Dank jullie wel @LeonieNL @Marleen1979 @FeNa
image
image
image

3 Likes

#161 van @Marleen1979
Dank je wel voor het tulpenmeisje. Leuk kittens van 5 weken, ze hebben dan nog zo’n schattig puntstaartje, vreselijk nieuwsgierig en qua coördinatie nog wat onhandig. Als ik bij je om de hoek woonde was ik komen kijken, of misschien toch maar niet. Of alleen als ik wist dat alle katjes al een nieuwe thuis hebben :smile_cat:
Fijn dat jullie zo’n heerlijke vakantie hebben gehad.

#161
En nog een prachtige Tausendschön, een mooie vrolijke kaart.
Nee, nog niet helemaal hersteld, moet nog steeds ‘s middags rust nemen. Maar bij waar ik vandaan kwam, voel ik me al een hele piet. De rest slijt hopelijk nog.

3 Likes

Ik doe graag met met #168 en #173. Bedankt voor het regelen.

Graag 173 verrassing voor mij
Fijne avond

Wat ken jij mij al goed @mar127 ! Leuke Fiep voor NWKA #165. Dit is inderdaad een kaart die bij me past. Ik houd van lezen (was bibliothecaresse) en vind het heel belangrijk dat kinderen lezen. Compleet met een sticker met meisje met een stapeltje boeken en een postzegel van Adriaan Roland Holst! Je hebt je best gedaan. Dankjewel.

1 Like

Ik loop een beetje achter, maar het komt goed met **#NWKA-RR 165.**Behalve van @mar127 kreeg ik ook kaarten van @anitaaa , @LeonieNL en @Winkey .


Deze leukerd van @LeonieNL . Dank je wel! Verzamelen is een groot woord, maar ik vind het wel heel leuk om ze te ontvangen af en toe en te bewaren. Ze zijn allemaal even schattig met die kindjes erop. Lekker zo’n rommeldagje (waar je over schreef) en dan toch een opgeruimd gevoel! Ik moet er ook nodig aan beginnen.

Fiep verzamel ik wel. En ik ben dan ook erg blij met Jip en Janneke op de fiets van @anitaaa . Hun verhaaltjes las ik graag voor. Lekkere deugnieten die twee. Ik heb ook een tuin Anita, maar door allerlei omstandigheden is die een beetje verwaarloosd. Ik heb serieuze plannen het aan te pakken. Vanochtend hier een stevige omweersbui, konden we goed gebruiken! Dank je wel.

En @Winkey verraste me met de Vuurtoren van Schiermonnikoog. Een hele mooie foto! Vuurtorens, wind- en watermolens en watertorens zijn de basis van mijn verzameling. Maar ik ontdek via het forum steeds meer mooie kaarten. Ik probeer het overzichtelijk te houden, maar nog lang niet alles wat ik in de loop de jaren heb verzameld staat op Zonerama. Ook met de Nederlandse vuurtorens heb ik nog een hoop in te voeren. Maar deze heb ik echt nog niet. Dubbele zijn trouwens ook niet erg. Dank je wel dus.

3 Likes

Mag ik bij 173?