๐Ÿ† Nederlandse de Winnaar Krijgt Alles Round Robin (NWKA-RR)

Ik meld me voor het blue cats groepje #162

1 Like

Ik doe graag mee met 162#blue cats.

Ik probeer alleen terug te scrollen hoe groot de groep is, of welke groepen nog meer beschikbaar zijn. Ik krijg geen overzicht tussen de vele rescties haha. Kan iemand daar duidelijkheid over geven? Alvast bedankt.

Tik rechts op de tijdbalk, bovenaan op may 2021, dan kom je gelijk bovenaan en hoef je niet terug te scrollen.

Je ziet eerst de uitleg van de RR NWKA en daaronder zie je de open groepen.

Succes

Als je boven op de titel klikt van Nederlandse enz. Springt die ook naar het begin. Daar staat de uirtleg en de groepen.

Bedankt voor de hulp. Ik wil me graag aanmelden voor 162, 169,170 en 180. Zijn leuke themas .

Hallo @DutchAngel ,

Hier kun jij informatie vinden m.b.t. het forum :wink: .

Forum user guide

Keep scrolling

Het allereerste bericht in de feed is de uitleg en het tweede bericht zijn de open groepen.
Het derde bericht zijn de gesloten groepen

Wil je me bij groep 169-Tausendschรถn zetten?
Dank je

mijn kaarten voor 162, 169, 172, 177 en 180 gaan vandaag op de post

Mag ik meedoen met 182 (illustraties) en 183 (verrassing)?

Kunnen we een keer doen Inge Look - Geen Old Ladies (bloemen, planten en tuinen)? :upside_down_face:

1 Like

Loes Botman rondje zou ik ook wel leuk vinden.

En voor mij #170 en #182 en #183

2 Likes

Mijn kaart voor 162 is op de bus.

:confetti_ball:ik heb de post gerelateerde groep gewonnen! :1st_place_medal:
Ik heb ontvangen van @anitaaa een leuke kaart met heel veel brievenbussen.
Bedankt Anita, nog even volhouden n dan lekker genieten van je vakantie.

1 Like

Ik doe graag mee aan #182 en #183

Blijkbaar ben ik de winnaar van group 180. Doe ik na een hele tijd weer mee en win ik gelijk :see_no_evil:
Ik kreeg van @anitaaa een mooie vlinder kaart. Bedankt daarvoor! Ik blijf vlinders ook altijd heel fascinerende dieren vinden.


Verder kreeg ik voor dezelfde groep ook een kaart van @Winkey. Zij stuurde deze prachtige Alcie in Wonderland kaart. Ik ben er erg blij mee. Ik kende het Alice in Wonderland syndroom niet. Wel een passende benaming voor de symptomen.

1 Like

Graag 183 voor mij
Wil je wat gesloten groepen verwijderen?

Mag ik nog bij 170 inge look old ladies, dan is die ook maar vol. :slightly_smiling_face:

Blijkbaar heb ik 169 TS gewonnen!:partying_face:
Dankjewel @Winkey en @mar127 voor deze mooierds!


Ik heb de maandkaarten gespot van TS ze zijn prachtig, Monique! Ik wacht nog even met kopen. Heb nog genoeg voorraad. Deze week nog werken en dan gaan we naar Beieren, Marjolein! Zin in!

Ooh wat ben ik verwend voor #177! :smiling_face_with_three_hearts:


Toch even een vermelding voor deze super leuke envelop van @Marleen1979, wat een schatje met die muisjes!


En het kaartje van Marleen was ook al zo schattig. Met alle details in mijn favoriete kleur.


Van @Winkey kreeg ik maar liefst drie kaarten! Wat maakte je mijn dochtertje blij met de Frozen kaart, โ€œOlaf! Wauw!โ€ was haar reactie. En zoโ€™n leuke illustratie van Roal Dahl, dat boek heb ik vroeger stuk gelezen.


En van @Jess18877 een schattige Ila Illustrations, mooi zo met de sterren en lampjes op de achtergrond.

Bedankt allemaal!

1 Like

Voor #178 heb ik van @LeonieNL een prachte kaart gekregen. Dankjewel.
Ik ben het met je eens dat de achterkant eigenlijk te mooi is om te beschrijven. Helaas heeft Max de envelop eerder te pakken gekregen dan ik :pensive::pleading_face: Dits is de eerste keer dat hij dat doet en hopelijk ook de laats keer! Bedankt ook voor je leuke extra kaart.
Ze krijgen evengoed een mooi plekje hoor.