"Dank je wel" - 😄 ONTVANGEN KAARTEN

Dank je wel @mar127 voor jouw RAS kaart!
Was heerlijk even paar dagen eruit, alle soorten weer gehad van lekker zonnetje aan de kust tot zware hagelbuien in de bergen

2 Likes

@meidans dank je wel voor je kaart.Wat een leuke sneeuwpoppen kaart. Leuk om wat van je te horen. Voor jou ook de beste wensen en ik schrijf je weer terug binnenkort. Als je je leeftijd en geboortejaar bijelkaar opgeld heb je weer 2021 :wink:

3 Likes

Grappig die optelsom klopt ook voor de komende jaren, dus ga ik toch liever voor dit jaar. Ik ben blij dat 2021 voorbij is.

2 Likes

Ik ben het helemaal met je eens op naar 2022!

2 Likes

Bedankt @Annerie vr je lieve RAS kaart! :heart: Grappig dat jij ng over ijzel schrijft en dat er nu al mensen terug op terrasjes hebben gezeten. Het weer slaagt echt helemaal op hol. Ik ben ook wr net superziek geweest en ben ng nt helemaal oké en de dr had vr de veiligheid ook een test afgenomen omdat al die klachten nu ook op Omikron kunnen wijzen maar het was gelukkig negatief! Nt dat ik me er minder beroerd door voelde hr maar bon… :wink: Ng een fijn nieuw jaar gewenst! :kissing_heart:

A post was merged into an existing topic: " Babbelhoek "

@Marleen1979
Leuke maandkaart, mooi in zijn eenvoud.

@Annerie
De kat van gisteren met het knoflookbolletje, nu in het zwart/ wit en van dezelfde fotografe.
Het is nog best een kunst om een kat mooi of interessant te fotograferen.

1 Like

@Marleen1979, heel erg bedankt voor Beatrix Potter kaart. Heerlijk zo’n weekje rommelen in huis. Huishoudelijke klusje en Lego-en met de jongens, ik weet wel waar mijn voorkeur naar uitgaat :wink: toevallig zit Peter nu aan tafel zijn Lego Darth Vader helm te maken.

1 Like

@Winkey dank voor dit schattige vosje kaart!
Ik kan je ook Vinted aanbevelen voor verkoo spulletjes. Ik vind makkelijker gaan dan via Marktplaats :wink:

1 Like


R.A.S. kaart:
Wat een leuk postgerelateerde kaart van jou @Winkey
Ik heb het eigenlijk nooit dat ik het jaartal verkeerd schrijf zodra t nieuwe jaar is begonnen. Wel zeg ik m’n leeftijd verkeerd als ik net jarig ben geweest, haha!

1 Like

@veke250
Ik geloof dat dit een Ragdoll is. Ik heb getwijfeld tussen een Ragdoll en Maine Coon toen ik een raskat wilde. Heb uiteindelijk voor de Maine Coon gekozen.
Op dit kaartje ook al van die mooie stickers, ze twinkelen helemaal.
Vandaag zijn mijn kaartjes voor je op de post gegaan.

1 Like

A post was merged into an existing topic: :trophy: Nederlandse de Winnaar Krijgt Alles Round Robin (NWKA-RR)

Dank je wel @Winkey voor het mooie RAS kaartje, leuk dat je ook aan het breien bent geslagen.
image

@mar127 wat een geweldig kaartje
Inderdaad Cyprus is een mooie herinnering. Ik zit nog wel lekker in de vakantie stemming🤪

2 Likes

@helmamartens
Dank je voor de 2 extra kaartjes.
Die ChooChoos zijn heerlijk zoetig en lieflijk. Ik zeg laat maar komen, ik vind ze leuk.


De eerste snowblower, leuke meetup kaart, met zelfs detail op de achterkant van de kaart, dat geeft een kaart altijd iets extra speciaals. Was het een leuke meeting?

2 Likes

@Winkey
Twijfel, twijfel. Stop ik deze kaart bij de snowglobes of ga ik een Harry Potter, illustratie mapje beginnen. :slightly_smiling_face:


En een lieve Beatrix Potter, uit een nieuw verhaaltje. Heb ik weer wat te lezen voor het slapen gaan. :grin: Een heel jaar geen kaarten meer kopen, voelt een beetje als cold turkey afkikken. Moeilijk hoor.

Dank je wel @Shalottslady voor het leuke RAS kaartje.
Ik doe het graag hoor het bij houden van de NWKA RR maar soms loopt het wel sneller dan ik kan bijhouden.
Het is leuk dat iedereen zo enthousiast meedoet.
Ik werk de RR een paar keer per week bij.
image

2 Likes

Dankjewel @mar127 wat een verwennerij Marjolein!
Heel erg bedankt voor de prachtige kaarten :heart_eyes:
Gisteren snel foto’s gemaakt. De Inkognito is bewogen. helaas zien de foto’s er in dit ochtendlicht niet zo geweldig uit. De Inkognito foto ontbreekt daarom.
Wat betreft je :christmas_tree:, ik kan me dat zo goed voorstellen.
Verder schrijf ik je weer terug.


Foto is gemaakt :blush:

1 Like

@yoga dank je wel voor deze enorm toepasselijke kaart! Die slaat wel echt op ons hè :smiling_face_with_three_hearts:
image

2 Likes

Dank je wel voor jouw fijne post, @mar127. Wat een super leuke verrassing, en wat een prachtige en leuke kaarten :heart_eyes::star_struck: heel blij mee.

:sparkling_heart:

:heart_eyes_cat:
Wij zijn echte katten liefhebbers hè?:heart_eyes_cat: Leuk hoor! :blush:
Nogmaals bedankt, Marjolein, ook voor jouw berichten op de kaarten. Ik schrijf je gauw terug.

2 Likes