"Dank je wel" - 😄 ONTVANGEN KAARTEN

Lieve @Mar_Jo, heel hartelijk bedankt voor de leuke extra kaart die ik vandaag kreeg. En wat een mooie washi tape! :heart:

1 Like

@Winkey : Monique, bedankt ook ng vr je RAS kaartje en je kaart vr Kerst. Ik ken Marius van Dokkum nt zo. Het lijkt wel een Inkognito zo op het eerste zicht. De kat heeft de lipstick van die vrouw gebruikt geloof ik :wink:

1 Like

Dank je wel @mar127 voor deze mooie vintage kerstkaart! Ik heb de kerstman niet eerder zo gezien. Hij ziet er zo wat statiger uit dan de Cola Cola kerstman.

1 Like

@meidans
Hi Maria, wat toevallig. Gisteren was ik iets aan het zoeken in mijn rommelkamer en er valt iets op de grond. Het was een oude agenda van Francien, uit 1996 :relaxed:
En hij valt open op dit plaatje…

Dat is inderdaad wel heel toevallig.

@anitaaa
Leuk zo’n nadere kennismaking. De Kerst schiet nu aardig op. Deze week vrij, van werk en therapie, dan kan ik op mijn gemak Kerstboodschappen doen.

1 Like

@annebethp wat voor een schat ben jij, zeg! Zo heel erg bedankt voor jouw lieve kerstwensen. Ik ben altijd weer ongelofelijk verrast met de manier waarop jij je kaartjes versiert. New Yorkers horen bij mijn favorieten, maar in jouw geval vind ik de achterkant zelfs nóg mooier! Heel heel heel erg bedankt! Een dikke MerciKus :kissing_heart:

1 Like

Lieve @helmamartens super bedankt voor je lieve egelkaartje. Wat is deze leuk! Waar heb je die toch vandaan :wink: De achterzijde van je kaartje is minstens zo mooi. Je hebt dat echt in je vingers om het kaartje zo te versieren. Die tape met dieren met kerstmutsjes is echt fantastisch.
Ik schrijf je gauw terug.

2 Likes

@anon55207916, wat een ontzettend leuke en schattige Belle &Boo, ontzettend blij mee. Dank je wel :pray:
En zo niet verwacht! Erg lief van je.

Had deze kaart al eventjes geleden ontvangen van @mar127 vanwege het oplossen van de Nederlandse hangman (galgje) maar steeds geen tijd om te scannen en hem hier te plaatsen.
Alsnog bedankt Marjolein. Hij krijgt een ereplaatsje op de kast!

1 Like

Een hele tijd geleden had ik kaarten besteld van/voor een postcrossing meetup, maar deze kan vanwege de huidige coronaregels niet doorgaan. Omdat ik de kaarten toch erg leuk vind, wilde ik ze alsnog graag hebben en die lagen vandaag in de bus, samen met een rolletje tape, een aantal stickers en dit leuke nieuwjaarskaartje. Dankjewel @Pinktulip :+1:

1 Like

Bedankt @Winkey voor de RAS kaarten :heart_eyes: wat een prachtige plek om te wandelen.
Ik ben ook zo aan het genieten van de cadeautjes onder de boom. De Kaartje of kip vind ik ook prachtige kaarten, vooral de achterkant. Dat scrapbooking doe ik nog steeds, maar wat je zegt, waarom? Niemand die er in kijkt… ik ook niet… haha, ach het houd je bezig… :wink: :stuck_out_tongue_winking_eye:


Ik heb ook een RAS van @Winkey gekregen. Te schattige vogeltjes op de brievenbus. Ik moest lachen dat je Karwei schreef en opeens dacht ik, zou je daar werken? Maar toen ik verder las dacht ik toch van niet. Ik kom ook wel in de mare voor boodschappen. Grappig! Nee nog geen zonerama account omdat ik toch denk dat t niet de moeite is. Zo groot is mijn verzameling nog niet. Dankjewel voor je kaartje!

Lieve @piavano superbedankt voor je lieve kerstkaart :kissing_heart:

@Winkey bedankt voor deze mooie RAS kaart. Wat leuk dat je toch nog hebt gekeken naar de race :racing_car: :smiling_face_with_three_hearts:

@Marleen1979
Ik ben niet zo thuis in de kinderboeken, we hadden vroeger 2 sprookjesboeken, maar geen voorleesmoeder, wel een moeder hoor.
Zelf heb ik geen kinderen en op de groepen met kinderen met een verstandelijke beperking (gedragsgroep) moest je ogen in je achterhoofd hebben en was zingen handiger dan voorlezen.
Dus ik leer een hoop, ik dacht nl. dat Beatrix Potter vooral ging over konijnen.
Deze poesjes zijn schattig.

1 Like

@Winkey, hartelijk bedankt voor de mooie RAS kaartjes! Ik schrijf je terug.

1 Like

@Winkey, bedankt voor de kerstkaart. :christmas_tree: :mrs_claus:t2:

2 Likes

@piavano
Grappige RAS kaart, met 3 kittens. Jammer genoeg staat de maker alleen met een Russische naam op de achterkant van de kaart en kan ik er niets van maken. Ik moet er trouwens niet aan denken dat mijn katten mij zo ‘s ochtends zouden begroeten :grinning_face_with_smiling_eyes:.
Wat goed van je dat je je hebt aangesloten bij een zwerfafvalbrigade.
Bij ons kennen we dat niet, behalve 1x per jaar in de zomer.

@veke250 dankje wel voor deze leuke kaart met wensen

2 Likes