"Dank je wel" - 😄 ONTVANGEN KAARTEN

@Winkey
Twijfel, twijfel. Stop ik deze kaart bij de snowglobes of ga ik een Harry Potter, illustratie mapje beginnen. :slightly_smiling_face:


En een lieve Beatrix Potter, uit een nieuw verhaaltje. Heb ik weer wat te lezen voor het slapen gaan. :grin: Een heel jaar geen kaarten meer kopen, voelt een beetje als cold turkey afkikken. Moeilijk hoor.

Dank je wel @Shalottslady voor het leuke RAS kaartje.
Ik doe het graag hoor het bij houden van de NWKA RR maar soms loopt het wel sneller dan ik kan bijhouden.
Het is leuk dat iedereen zo enthousiast meedoet.
Ik werk de RR een paar keer per week bij.
image

2 Likes

Dankjewel @mar127 wat een verwennerij Marjolein!
Heel erg bedankt voor de prachtige kaarten :heart_eyes:
Gisteren snel foto’s gemaakt. De Inkognito is bewogen. helaas zien de foto’s er in dit ochtendlicht niet zo geweldig uit. De Inkognito foto ontbreekt daarom.
Wat betreft je :christmas_tree:, ik kan me dat zo goed voorstellen.
Verder schrijf ik je weer terug.


Foto is gemaakt :blush:

1 Like

@yoga dank je wel voor deze enorm toepasselijke kaart! Die slaat wel echt op ons hè :smiling_face_with_three_hearts:
image

2 Likes

Dank je wel voor jouw fijne post, @mar127. Wat een super leuke verrassing, en wat een prachtige en leuke kaarten :heart_eyes::star_struck: heel blij mee.

:sparkling_heart:

:heart_eyes_cat:
Wij zijn echte katten liefhebbers hè?:heart_eyes_cat: Leuk hoor! :blush:
Nogmaals bedankt, Marjolein, ook voor jouw berichten op de kaarten. Ik schrijf je gauw terug.

2 Likes

@anitaaa
Ik meld ‘m toch maar even, deze leuke “kiekeboe” kaart. Dat is toch wel 1 van de leuke kattentrekjes, hun nieuwsgierigheid. Lief koppie.

2 Likes

@piavano wat een lief een RAS kaart, dank je wel. Ik vind deze kaarten heel erg leuk! Het lukt mij niet meer om Flickr bij te houden. Wellicht in de toekomst dat ik een en ander weer oppak qua verzameling

Dankjewel @anitaaa, voor twee heerlijke zoete kaartjes :blush:. Mijn moeder was gek op tumtum. En hartjes, ik vond de teksten altijd leuk en opeten vond ik ook niet erg :smiley: En erg dat je meerdere kaartjes stuur, pot verwijt de ketel :joy: juist leuk!


1 Like

hey @Winkey ! Zo lief van je om me 'n steampunkie te sturen! Ik kan je voornemen wel begrijpen, maar het zou mij niet lukken. 'k Heb trouwens nu al gefaald! Deze week in een kringwinkel weer wat leuke kaartjes gezien (en gekocht :wink: ).
Van mij mag je nog heeeeeel lang doorgaan, hoor. En mochten ze ooit op zijn, dan laat je 't maar weten, dan heb ik er misschien wel weer wat voor jou :wink:

Wat een mooie RAS kaart :heart_eyes: @Franciska. Toch leuk om zo je spulletjes nog terug te krijgen. Ik vind het altijd leuk om naar mijn oude spulletjes te kijken wat het wegdoen weer moeilijker maakt…
Bedankt voor deze mooie kaart :smiling_face_with_three_hearts:

1 Like

Bedankt voor deze vrolijke kaart @helmamartens :rose: :hibiscus: :four_leaf_clover: :smiley:

1 Like

:kissing_heart: ja daarom

Van @Winkey maar liefst twee RAS kaarten ontvangen.
Een leuke kaart met dandelions. Wat een fijne aanvulling op mijn collectie. Leuke verrassing.

De andere kaart vind ik helemaal geweldig. Ik zou daar ook graag op dezelfde plek in het gras willen liggen :wink: Deze wordt mijn favoriet :heart_eyes: hoor. Komt heel dicht bij mij op tafel te staan. Ik schrijf je waarom…


Monique, veel dank voor de mooie kaarten :+1:t2::wave:t2:

RAS
@Winkey
Dank je voor dit extra kaartje, hij is mooi in zijn eenvoud. Maar plantkundig is dit een schermbloemige. En je kunt je suf blazen op een schermbloem, geeft toch niet hetzelfde effect en natuurlijk kun je dan geen wens doen​:frowning::grinning_face_with_smiling_eyes:.

Gekregen van @Winkey een prachtige Anita Jeram
Dankjewel Monique! Zet em op met het breien van de trui!

Bedankt lieve @JetteLise :heart:

1 Like

@MailboxIngrid
Leuke kaart, vooral ook die tekst 17 miljoen Nederlanders, 3 miljoen katten. Valt me eigenlijk nog wel mee. En dank je voor het extra kaartje.

Van @Winkey ontving ik een leuke kaartje van Anna Speshilova :heart_eyes: ik hou ook van haar stijl.
Hoe gaat het met je trui?

1 Like

Mijn trui gaat de goede kant op, ik ga straks met de eerste mouw beginnen.

@piavano, heel erg bedankt voor de schattige Molly Brett kaart. Ik schrijf je weer terug.