🏆 Nederlandse de Winnaar Krijgt Alles Round Robin (NWKA-RR)

Ik heb 3 kaarten van groep 97 ontvangen
@anitaaa dank je wel voor deze studio draak, tja en die vele kaarten is wel het resultaat van 12 jaar Postcrossing


@Marleen1979 dank je wel voor deze studio draak kaart van dezelfde serie als hierboven, zo leuk en toevallig!

@Jess18877 dank je wel voor deze leuke sneeuwpop. Hopelijk zien we elkaar snel en wat een lief aanbod

3 Likes

Groep 103… Woohoo! Gewonnen!!!
De eerste kaart kwam deze ochtend binnen van @yoga .

Zo’n mooie en toepasselijke kaart, Nanda. Die past inderdaad zeer goed bij mij en bovendien ook in een collectie. Dat heb je schitterend gedaan. De muzikale postzegels maken het zelfs helemaal af! Dikke merci!

Blijkbaar had ik #104 gewonnen! Yeah!
Van @Jess18877 een Studio draak. Schattig konijntje zeg! Lekker warme chocolademelk dat is lang geleden dat ik dat heb gedronken. Bedankt voor je kaart!
Van @LeonieNL een schattig roodborstje op de kaart. De vuurdoorn staat mooi in de oranje besjes. Die bij ons helemaal niet zoveel besjes tot nu. Bedankt voor je kaart!
Van @Marleen1979 een verlate kerstkaart. Vrolijke vogeltjes met hulst in hun bekkies. Dankjewel voor je kaartje!

Ronde 108 had ik ook gewonnen! Wat leuk!
Bedankt voor de kaartjes! @yoga @Jess18877 @mar127


Jessica, ik heb ook de top 2000 geluisterd met name op m’n werk daar was ik veel tijdens de feestdagen.
Haha Nanda dat rekenspelletje kon ik al. T blijft grappig dat er 2021 uit kwam.
Marjolein, hier viel t ook mee met het vuurwerk, eigenlijk zoals andere jaren. Onze kat zat in de vensterbank te kijken. T was hier voornamelijk siervuurwerk

3 Likes

Yeah winnaar van groep 110 :partying_face:

@Jess18877 wat een schattig kaartje dank je wel

3 Likes

@veke250
NL NWKA RR #82
Zo’n lieve ijsbeer, echt een schattig kaartje. De collectie is groeiende. Ik dacht eerst, ik hou het bij katten, lekker overzichtelijk. Maar dan komt er een onverwacht kaartje binnen, die toch ook wel leuk is om te verzamelen, zo komen er langzaam mapjes bij.
Wat een leuke stickertjes heb je op de kaarten geplakt. De Kerstkatjes zijn natuurlijk favoriet.

NL NWKA RR #92
Mijn eerste kabouterkaart van Inge Löök. Ik vind deze ook leuker dan de aunties. Ik ga gelijk een mapje aanmaken. Er staat een Kerstboom op de achterkant, maar dit zijn kaartjes, die het hele jaar door kunnen. Of zijn er ook kabouterkaarten door het seizoen heen?

1 Like

NL NWKA RR #106
@Shalottslady
Wat leuk, dat ik weer een rondje heb gewonnen. Dank je wel voor het veldje pluizenbollen, mag van mij nu wel snel lente worden. Dat alles weer lekker groen en bloemig wordt.

1 Like

Alleen maar kaartjes uit Nederland in de bus vandaag.
2 voor groep 103. Eentje van @Marleen1979 en eentje van @Jess18877

@Marleen1979 ik had al ergens gelezen dat je op familiebezoek (?) was in Cyprus met je jongste zoon. 'k Kan goed geloven dat dat deugd heeft gedaan! Ik geniet thuis van de kleine dingen en probeer een beetje op te ruimen in al het speelgoed hier. Lukt beetje bij beetje :wink: mijn eerste van Studio Draak. En al direct zo’n schattig vosje. Dankjewel! :fox_face:

@Jess18877 zo’n mooie Belle & Boo. Ik heb de indruk dat mijn collectie goed groeit op deze manier :wink: Geweldig! Hartelijk bedankt!

3 Likes

Voor groep 105 heb ik een kaart ontvangen van @anitaaa en van @LeonieNL en voor groep 111 van @Marleen1979
Dank jullie wel voor de mooie kaarten
image
image

2 Likes

Group #110 ontvangen

Wat een prachtig roodborstje kaartje @mar127
Ik vind de kaarten van Loes ook erg mooi. Wat leuk dat je haar kaarten verzamelt. Bedankt voor jouw kaart.

1 Like

Wat een mooi kaartje zeg! Wie heeft dit zo mooi getekend? Ik bedoel die met de rij kinderen voor de brievenbus

1 Like

NL NWKA RR #106
@Jess18877
Dank je Jess voor die leuke Studio Draak sneeuwpop.
Ik heb wel naar de top 2000 op TV gekeken, maar ik heb nooit de radio aan. Als ik muziek luister dan is het jaren 80 muziek of klassiek, vooral cello vind ik mooi.

2 Likes

Ik weet het niet, het is een Russisch kaartje. Er staat een website op de kaart:

1 Like

Ik weet niet wie het getekend heeft maar ik heb de kaart gekocht bij El Papel

1 Like

RR 108 had ik gewonnen! Dankjewel @Shalottslady voor je mooie kaart. De buren boffen maar met zo’n buurvrouw als jij die op de beestjes past.
Niet erg dat je meerderen kaarten samen verstuurde, dat zijn de leukste enveloppen om te krijgen


Wie weet krijgen we nog zoveel sneeuw als op jouw kaart!

1 Like

#107 @mar127 dank je wel voor deze fantastische kaart van Maja Lindberg; een solitaire boom én in een winters landschap. Ik vind 'm echt super. En ook nog eens een hele mooie walvis met bijpassende tape! Ik bof maar weer met deze kadootjes in de post. :hugs: De winterse envelop maakte het helemaal af.
Hier was niets te merken van het vuurwerkverbod… maar fijn om te horen dat jouw katten kunnen genieten van het lichtspektakel. Ik schrijf je weer gauw.


1 Like

Graag 116 en 117
Fijne avond!

Voor mij ook graag 116 en 117, dank je

Ontvangen voor groep 97
@Winkey dank je wel voor deze leuke studio draak. Ik moet een paar sokken eens afmaken of uithalen waar ik aan begonnen ben. Dan heb ik weer een paar naalden vrij voor nieuwe leuke ideeën

2 Likes

Mijn kaartje voor #113 is onderweg.

Ik sluit me graag aan bij groep 115 illustraties