World Postcard Day Meetup - 1 October 2023

Graag 15x A en 15x B

1 Like

10 x A voor mij aub.

1 Like

Mag ik 10x A en 10x B.

1 Like

Graag 16xA en 4xB

1 Like

Ha Wilma,
Mooie kaarten!

Graag 10 x A en 10 x B

1 Like

UPDATE
Het restaurant is gereserveerd, het is alleen een ander restaurant geworden (in de aankondiging heb ik het ook aangepast). We worden om 11:30 uur verwacht bij Sencha Lunchstore aan de Koorstraat 19 www.sencha-lunchstore.nl en achterin de zaak zijn 2 tafels voor ons gereserveerd. We hebben vrije keuze van de kaart en mogen ieder apart betalen, het enige wat ze van ons vragen is om een week van te voren de menukeuze door te geven en na afloop niet allemaal tegelijk af te rekenen, maar in kleine groepjes.

Aan jullie dus de vraag om (via een reactie hieronder) uiterlijk de 2e helft september door te geven wat je wil lunchen, zie www.sencha-lunchstore.nl/menukaart

Het restaurant is 11 minuten lopen vanaf het station Alkmaar en tegen die tijd horen Sylvia en ik graag wie er met de trein komen. Sylvia komt ook met de trein en zal jullie dan opwachten. Voor de autorijders komt tzt nog een parkeeradvies.

Het postagentschap is helaas op zondags gesloten, dat is jammer, want dan kunnen we niet zelf stempelen met de officiële PostNL stempel van 1 oktober.

Tot slot nog een reminder voor @Leentjebuur , @Annerie en @soundstorm om door te geven of je meetingkaarten wil hebben en hoeveel dan van A of B.

Dan wens ik iedereen een fijne zomer toe!

4 Likes

Hoi Wilma,

Voor mij graag 20 x A en 20 x B.
Dank je!

Groetjes,
Ellen

1 Like

Hoi Wilma,
Voor mij graag 10 x A en 10 x B.
Dank je wel!
Groetjes Leni

1 Like

@WilmaT Ik wil wel graag 15 x kaart A en 25 keer kaart B

1 Like

Ik heb alle aanwezigen een betaalverzoek gestuurd voor de meetingkaarten. Want die heb ik inmiddels binnen.
Tot 1 oktober!
Wilma

2 Likes

Heb het net overgemaakt

@Gerda-RD @Jaynillo en @blijdatikschrijf zijn aan de deelnemerslijst toegevoegd, inschrijven op de wachtlijst is niet meer mogelijk.

2 Likes

Hello! I am interested in the A card, shall we have a swap? :blush:
My meetup card offer: Offer: Meetup postcard | Zonerama.com

Alle deelnemers hartelijk bedankt voor het betalen van de meetingkaarten. Ze liggen klaar voor 1 oktober, of voor als ik je ergens eerder zie. En als je ze thuis wilde hebben, dan worden ze vandaag verzonden.
Half september meld ik mij weer, met de vraag of jullie je lunch willen doorgeven (sommigen hebben dat al gedaan) en of je met de trein komt en hoe laat dan, zodat @sylsillie met de treingangers mee loopt. Maar dat komt allemaal volgende maand wel.

Groetjes, Wilma

2 Likes

Hoi Wilma voor mij graag meergranen landbrood Lauwwarme geitenkaas, veldsla, komkommer, tomaat, mango chutney, agave, walnoot 10,50

Fijn weekend!!

1 Like

Voor mij graag de ‘Kip & Avocado met pijnboompitjes, veldsla en een dressing van zongedroogde tomaten mayo 10,95’
Fijn weekend!

1 Like

Bruinbrood met tonijnsalade allergie van verse tomaten

1 Like

Hello everyone!
I would be very interested in swap both wonderful cards.
My offers:

Enjoy your meet up and thank you in advance.

Hoi Wilma, ikzou graag de Kip & Avocado met pijnboompitjes, veldsla en een dressing van zongedroogde tomaten mayo (€10,95) willen hebben


@sylsillie Ik kom met de trein en zag dat het +/- 11 minuten lopen vanaf het station is? Dus is 11:00 uur op het station goed?

1 Like

Ik denk het wel @Jaynillo maar dat spreken we later nog wel even af met elkaar.