World Postcard Day Meetup - 1 October 2023

Hoi Wilma, ik meld me af voor deze meeting.

Dankje @helmamartens voor het afmelden, tot ziens op een andere keer. En dan ga ik @DutchAngel blij maken met een plekje op de deelnemerslijst.

Does the presence of the waitlist mean the event is capped at 15 participants?

Yes at this moment, we keep it with 15 participants. But because it is still far away, it can change maybe, also by cancelation of participants.

1 Like

Als de wachtlijst (of gewone lijst) weer open is, kan ik me dan ook aanmelden? :blush:
Groetjes van Heleen

1 Like

Hoi Wilma, ik meld me helaas toch af voor de meeting. Ik heb er die zaterdag ook 1, en dan moeten we keuzes maken. Wordt me anders te gek. Wie weet volgende ronde weer. Groetjes Angela

Prima Angela, bedankt voor het doorgeven. Ik heb je er vanaf gehaald.

En voor @madeofthis , @Gerda-RD , @Jaynillo en @blijdatikschrijf geldt dat zij weer een stapje zijn opgeschoven.

1 Like

Message for: @sylsillie @postcrossingbo @SusanneMartijn @piavano @Melelo @ItsDunnies @Hermelina63 @Annerie @Mir1990 @Anneke192 @Leentjebuur @soundstorm @VictoriaIris @madeofthis @Gerda-RD @Jaynillo @blijdatikschrijf

This is the meetup card and is only available to the participants and those on the waiting list. The price for the card is € 0,50 each. You can order as many as you want, but at the meetup we have a maximum of 25 cards to sign.
Please let me know before August 20th how many you want. At the end of August I will send you a payment request.

I hope to see you all on October 1 :grinning:

7 Likes

Ik wil graag 25 kaarten graag, mooie kaart

1 Like

Voor mij ook graag 25!

1 Like

Voor mij graag 20 kaartjes

1 Like

Graag 25 kaarten

1 Like

25 kaarten voor mij!

1 Like

Hoi Wilma, mag ik 25 kaarten bestellen.

Groetjes,Gerda

1 Like

15 kaartjes voor mij, graag. Bedankt!

1 Like

En weer een UPDATE voor de deelnemers en de mensen op de wachtlijst :slight_smile::

Op verzoek van een aantal deelnemers is er een 2e kaart gekomen, namelijk het “kaartje” linksonder op de kaart van de Kaasmarkt, die is er nu ook in een groter formaat als 2e meetingkaart. Je kunt nu dus kiezen uit kaart A (de Kaasmarkt) en kaart B (de skyline illustratie). Voor diegene die al het aantal hebben doorgegeven: laat nog even weten hoeveel je er van A en hoeveel je er van B wilt hebben (beide kosten € 0,50 per kaart).


@SusanneMartijn @piavano @ItsDunnies @Hermelina63 @Annerie @Mir1990 @Anneke192 @Leentjebuur @soundstorm @VictoriaIris @madeofthis @Gerda-RD @Jaynillo @blijdatikschrijf

1 Like

15 kaartjes A en 2 kaartjes B alsjeblieft, bedankt!

1 Like

18 x kaarten A en graag en 7 kaarten B

1 Like

Voor mij graag 18x A en 7x B

1 Like

Mag ik 10x A en 15x B? :slight_smile:

1 Like