World Postcard Day meetup, 1 October 2022 in Alkmaar

@WilmaT, ik zou ook nog graag 25 extra meeting kaarten erbij willen bestellen. Ze hoeven niet opgestuurd te worden. Als ik ze op de meeting ontvang is het vroeg genoeg :slight_smile:

1 Like

Ha Wilma,

Ik ben veel te laat, ook voor de wachtlijst vrees ik,
Maar ik wil wel graag 10 kaarten.
Is er iemand die postzegels ervan laat maken?
die zou ik ook graag willen.
Als t kan natuurlijk :slight_smile:

Ik zou ook graag wat meeting kaarten willen als dat kan en eventueel op de wachtlijst.

Hoi Dymphie, ja jammer dat je te laat bent, ik had wel min of meer verwacht dat je je aan zou melden :slightly_smiling_face:
Volgende keer beter! Ik heb je wel op de wachtlijst gezet en ga 10 kaarten voor je bestellen en half sept naar je opsturen.

1 Like

Ha Helma, jammer joh dat ook de wachtlijst best al lang is. Ik zet je er uiteraard wel op en je mag me laten weten hoeveel meetingkaarten je zou willen. Ik stuur ze dan half sept naar je op.

@DutchAngel @Truus @LIYUXUAN1201 en @FRIESEANTILLEN
Je hebt nog wel even de tijd hoor, maar voor hetzelfde geld weten jullie al óf en hoeveel meetingkaarten je zou willen. Want een aantal mensen willen al graag betalen en dan kan ik dat in 1 keer afronden. Weet je het al? Dan mag je het doorgeven. Ook als je niks wil, hoor ik het graag even. Dank jullie wel!

Ja Wilma 20 kaartjes voor mij en op de dag is goed :slight_smile:

Ik sta op de wachtlijst wil graag eigenlijk alleen gaan bestellen als ik naar de meeting kan dan komen er namen op mijn kaart te staan Als er afvallers zijn,dan 10 kaarten…Hoop dat dit ook mogelijk is…

Dan bestel ik nu geen kaarten, mocht je wel naar de meeting komen, dan kun je misschien wat kaarten overnemen van de afvaller. De kaarten moeten namelijk van te voren betaald worden en worden op maat gedrukt, daarom moet ik ook van te voren het exacte aantal weten.

Voor mij graag 15 kaarten.

1 Like

Bericht voor de deelnemers:
Iedereen die kaarten besteld heeft, heeft vandaag een betaalverzoek van mij ontvangen. Zodra alle betalingen binnen zijn, ga ik de kaarten laten drukken :slightly_smiling_face:
De meeste voorbereidingen heb ik afgerond, dus nu nog een maandje wachten.

3 Likes

hello there! i’d like to exchange :raised_hands:

hoi Wima , ik kan helaas 1 oktober niet komen, maar de kaarten vind ik erg mooi .
kan ik 15 kaarten bestellen ,
ze mogen naar mij opgestuurd worden .
is dat nog mogelijk , Susanne

Hallo Wilma,

Graag wil ik 10 kaarten bestellen en naar mij op laten sturen. Ik hoef niet op de wachtlijst ik kan namelijk niet op 1 oktober. Ik zie het betaalverzoek wel verschijnen.
D

Alvast bedankt
Groetjes Geertruida

CLOSED for orders of the cards and new participants.

Friendly reminder for @Annerie @evelienH29 and @island7 to pay your meetingcards, so I can order tem at the printshop next week.

If it we’t right, you have a personal message with payment request.

Thanks

Ik heb al betaald
Groet evelien herder

1 Like

Lovely card! I would like to swap)
My offers
or here https://photos.app.goo.gl/eDTqoenMdSyf7a4M9

Hi, I would like to exchange for your postcard

https://drive.google.com/drive/folders/1tyUowziQs7TmYIu0KZejhISGg34Yz743

Hi! I would like to exchange for postcard from 1 oct 2022 WPD Meetup in Yerevan (Armenia)