World Postcard Day meetup, 1 October 2022 in Alkmaar

Can I still be on the waitinglist??Who knows… :wink: Johanna

1 Like

Johanna :smirk:

1 Like

Reageren lukt niet goed…
Johanna.

1 Like

Would anybody like to swap? Love your meeting card! :smiling_face_with_three_hearts:

I will contact you next week @Magnolia29 :slight_smile:

1 Like

Bericht voor de deelnemers
Jullie volgende stap is om mij voor 3 september door te geven of je nog extra meetingkaarten nodig hebt (€0,40/kaart). Op de meeting krijg je een setje met 5 kaarten van mij kado. Maar misschien wil je er meer dan 5…
Geef dan alleen de extra kaarten door en of je die thuisgestuurd wilt hebben (op eigen kosten en risico) of op de meeting uitgedeeld wilt hebben.

Bericht voor de mensen die op de wachtlijst staan
Je mag meetingkaarten bestellen en die op laten sturen. Ze worden dan alleen niet ondertekend. De ervaring leert dat er meestal wel 1 of meerdere mensen afvallen en dan is de eerstvolgende op de wachtlijst natuurlijk van harte welkom en ontvang je op de meeting ook een setje met 5 gratis kaarten.

3 Likes

Ik wil graag 20 kaarten en deze mogen naar Cindy verstuurd worden. Ik pik deze dan bij haar op.

1 Like

Update: het is mogelijk om handmatig je post af te stempelen met de officiële PostNL stempel mét de datum van 1 oktober. 2 PostNL punten in de buurt (5 min lopen) hebben die bereidheid en na afloop kunnen we daar heen, voor wie dat wil.

7 Likes

Graag 25 extra kaarten en die mag je me wel op de meeting geven

1 Like

Graag wil ik 30 extra kaarten, en als we de kaarten na de 1 oktober stempel meteen daar in de brievenbus moeten doen is het handig om die op te sturen. Of kun je een gestempelde kaart ook later ergens anders op de post doen?

Voor 't geval we in 't Engels moeten schrijven:
In English:
I’d like 30 extra postcards, and in case cards have to be put into the mailbox immediately after postmarking, please send them to me (or otherwise you can take them to the meetup)

Je mag reageren in het Nederlands. Alleen de aankondiging moet in het Engels, maar bij de reacties hoeft dat dus niet. Ik heb begrepen dat je een gestempelde kaart ook elders in de bus mag doen en omdat het toch een zaterdag is en de brievenbussen niet geleegd worden, heb je ook nog een dag of wat de tijd. Ik het met Twosday (22-02-2022) ook alles zelf gestempeld, wel daarna bij PostNL gelijk in de bus, maar het belangrijkste is: alles kwam gewoon de volgende dag aan.

Maar goed, je weet 't met PostNL, helemaal betrouwbaar zijn ze niet :grimacing:

1 Like

Dank voor je antwoord! Goed om te weten :slight_smile:
Ik heb wel eens een kaart bij een postNLpunt laten stempelen en naar mezelf gestuurd, maar vervolgens had PostNL er ook een machine-poststempel aan toegevoegd (dus twee poststempels), plus de beroemruchte ‘Frankering gecontroleerd’ stempel erbij. Omdat er geen afzender op de kaart stond is er nooit zo’n ‘portinnen’ kaart gekomen, die ik anders wel had verwacht, maar blijkbaar kan het gewoon. Leuk!

Dan hoef je de kaarten niet naar me toe te sturen, dan schrijf ik de adressen op m’n gemak later in dat weekend. :smiley:

1 Like

Ik zou graag 20 extra kaarten willen dank je. En graag naar mij versturen als dat kan.

1 Like

Hoi Wilma,

Graag wil ik 20 kaarten bestellen.
Je hoeft ze niet op te sturen.
Groet,
Anneke

1 Like

Ik wil graag 15 extra kaarten bestellen Wilma.
Opsturen is niet nodig.

1 Like

Hoi Wilma,

De wachtlijst is al lang, dus de meetup zal ik niet meemaken, maar van die mooie kaarten zou ik er wel 10 willen

Groet,
Berry

Prima hoor @Berry_i , ik heb je voor mijn overzicht wel even aan de wachtlijst toegevoegd, maar ik vrees dat de kans klein is dat je kan deelnemen. Ik stuur je binnenkort betaalgegevens en zal dan ook je adres vragen waar de kaarten naar toe gestuurd kunnen worden.

Hallo Wilma, zou je mijn naam ook op de wachtlijst willen plaatsen? Ik zou graag willen deelnemen aan deze meetup. Alvast bedankt!

Peter

Hoi Peter, je staat er bij hoor. Mocht je nog meetingkaarten willen, dan hoor ik dat graag.
Wie weet tot ziens!

Hoi Wilma, ik wil graag 15 kaarten bij je bestellen, die mogen naar mij worden opgestuurd. En nu maar duimen of ik bij de meetup kan komen! :wink:

Groet, Peter

1 Like