Spel - The hangman ( Galgje )

We gaan het alfabet maar af, de K graag.

En alle letters staan er nog steeds inā€¦ Wie vraagt de volgende letter of wie zet de oplossing hier neer?

-nd-rs-h-t*j-z-l-*n--t*d--r*j-z-l-*t-*v-rg-l-jk-n*m-t*-nd-r-n;*
h-t*z-jn*-nz-*v-rs-h-ll-n,*d--*-ns*-n--k*-n*m---*m-k-n!

:+1: RNLTDSMVHZGJK

1 Like

Geef mij maar een C

Alweer een letter, die (2x) in de zin voorkomtā€¦ Zou ik een zin hebben uitgekozen, waar alle letters van het alfabet in voorkomen? Wie het weet mag het zeggenā€¦ :stuck_out_tongue_winking_eye:

-nd-rsch-t*j-z-l-*n--t*d--r*j-z-l-*t-*v-rg-l-jk-n*m-t*-nd-r-n;*
h-t*z-jn*-nz-*v-rsch-ll-n,*d--*-ns*-n--k*-n*m---*m-k-n!

:+1: RNLTDSMVHZGJK

@Shalottslady , dankjewel voor dit leuke kaartje nog voor het oplossen van jouw Hangman-zin. Je had er weer een waar kunstwerk van gemaakt. :blush:
Jammer dat het spel nu stil ligt en dat niemand meer letters vraagt of de oplossing geeftā€¦

klopt, maar als ik het nu zeg, dan is het gewoon een heen-en-weer-geschrijf tussen jou en mij. Met tijd komt het wel terugā€¦ Touwtrekken lag superlang stil. Ik hoefde alleen maar 50 te zeggen gans in 't begin. Geen idee wie me een kaartje zou moeten gestuurd hebben, want 't was toen nog overgekomen van 't vorige forum :smiley:

:grinning:

De F?

En ook de F zit 2x in de zinā€¦

-nd-rsch-t*j-z-lf*n--t*d--r*j-z-lf*t-*v-rg-l-jk-n*m-t*-nd-r-n;*
h-t*z-jn*-nz-*v-rsch-ll-n,*d--*-ns*-n--k*-n*m---*m-k-n!

:+1: RNLTDSMVHZGJKF

De P?

Of een X?

Ehhh, @Bellonia volgens de regels mag je hier niet 2x achter elkaar een letter vragen, maar omdat @Shalottslady ook een letter gevraagd heeft, wissel ik jullie aanvragen om ā€¦ Dus eerst de X van @Shalottslady (die er helaas niet in zit!) en daarna de P van @Bellonia (die er ook niet in zit!)ā€¦
Wie durft en zet de oplossing hier neer?

-nd-rsch-t*j-z-lf*n--t*d--r*j-z-lf*t-*v-rg-l-jk-n*m-t*-nd-r-n;*
h-t*z-jn*-nz-*v-rsch-ll-n,*d--*-ns*-n--k*-n*m---*m-k-n!

:+1: RNLTDSMVHZGJKF
:-1: XP

1 Like

OkƩ, dus is het nu weer aan mij en ga ik voor een Q

Helaasā€¦ de Q doet ook niet meeā€¦ :stuck_out_tongue_winking_eye:

-nd-rsch-t*j-z-lf*n--t*d--r*j-z-lf*t-*v-rg-l-jk-n*m-t*-nd-r-n;*
h-t*z-jn*-nz-*v-rsch-ll-n,*d--*-ns*-n--k*-n*m---*m-k-n!

:+1: RNLTDSMVHZGJKF
:-1: XPQ

volgens mij zijn alle medeklinkers geraden. Mag ik dan om een klinker vragen of het antwoord proberen te geven?

@DutchAngel het antwoord geven mag altijd! Het is volgens mij niet zo moeilijk meer. :blush:

Volgens mij is de zin:

Onderschat jezelf niet door jezelf te vergelijken met anderen,
Het zijn onze verschillen die ons uniek en mooi maken.

2 Likes

@DutchAngel Gefeliciteerd! Hij is helemaal goed!
Als je mij je adres stuurt, kan ik jou een kaartje sturen.
En dat betekent gelijk dat het nu jouw beurt is om een zin neer te zetten. :blush:

Helemaal leuk. Adres is uitgewisseldā€¦nu mijn beurt voor een zin:

_ _ _ _ * _ _ _ _ _ _ * _ _ _ * _ _ _ * _ _ _ _ * _ _ _ _ *
_ _ _ _ * _ _ * _ _ _ * _ _ _ * _ _ _ _ * _ _ _ _ _ * _ _ * _ _ _ _ _ _ * _ _ _ *

Heel graag een N