"Dank je wel" - 😄 ONTVANGEN KAARTEN

Dankjewel @mar127 voor de bijzondere Van Gogh bij het spelletje Wat staat er op mijn kaart. Heel leuk, zoiets verwacht je niet bij Van Gogh.

en wat leuk dat je met @meidans zo’n gezellige museumdag hebt beleefd. Samen een museum bezoeken is altijd leuker. En helemaal als het goed gezelschap is.

1 Like

@anitaaa
Leuke Jetoy, die ik nog niet eerder gezien hebt. Dank je, je hebt me verwend met al deze kat en katachtige kaarten.

1 Like

Dank je wel lieve @helmamartens voor deze super leuke kaart. De achterzijde is ook zo gezellig versierd. Heel blij mee. :blush:
Ik mag morgen “gewoon” de hele dag werken. Dat vieren (F. is 3-6 jarig) doen we dus maar in het weekend. Maar door jouw kaartje voel ik mij al een heel klein beetje jarig, hoor. :kissing_heart:

1 Like

Dank je wel lieve @mar127 Ik ben heel blij met die feestelijke envelop en dit schattige en fleurige kaartje.
F. is een dag later jarig, we houden het feestje maar klein, past beter bij ons.
Het was al een klein feestje in mijn brievenbus vandaag met jouw kaartje :blush:

1 Like

Wat staat er op mijn kaart?
@Librije, dank je wel voor je kaart. Klinkt als een leuk museum, ik vrees dat mijn achternichtjes nog wat te jong zijn, met hun 6 of 7 jaar.

1 Like

2 posts were merged into an existing topic: Spel - The hangman ( Galgje )

@Jess18877 , dank je wel voor deze mooie hart onder de riem kaart :revolving_hearts:

1 Like

@Bellonia Wat lief dat je er aan dacht me een nieuwe maandkaart te sturen! Jouw kinderen genieten ook al vast van het zwemmen met dit lekkere weer.

2 Likes

@piavano Dankjewel Pia voor de extra kaart uit de Belgische Koloniën van Weldadigheid. Ik moet er ook eens heen. Misschien binnenkort, zover is het niet hier vandaan.

2 Likes

En dan ook nog verwend door @Winkey met een mooie Van Gogh, amandelbloesem. Ik vind hem zeker mooi. Sterker nog: de beschermhoes van mijn tablet heeft hetzelfde motief! Leuke envelop had je trouwens weer gemaakt, met Ot en Sien van Jetses.

2 Likes

Lieve @Winkey dank je wel voor deze leuke Aquarupella kaart en je felicitaties.
We hebben het afgelopen zaterdag gevierd, het kon gelukkig weer. Én we hadden die dag nog mazzel met het weer.

1 Like

@Winkey Altijd leuk een vuurtoren! En dan die postzegel: een vuurtoren in Luxemburg? Dat moest ik natuurlijk even opzoeken. Het is een monument in de vorm van een vuurtoren ter herinnering aan de slachtoffers van de executie door de Duitsers na een algemene staking in de Tweede Wereldoorlog. Heel bijzonder hoeveel aandacht jij aan de hele kaart hebt besteed! Bedankt, weer iets opgestoken, daar houd ik van.


2 Likes

@Winkey bedankt voor deze mooie kattenkaart. Ik kan me goed voorstellen dat je zin hebt in Frankrijk. Hopelijk vindt Max het net zo leuk :dog:

2 Likes

Dank je wel @Librije voor deze leuke verrassing :smiley:

Deze kaarten zijn inderdaad erg leuk.
In de keuken heb ik ook “veel kruiden”. ( Wel in de keukenkasten. )
Jaren geleden droogde ik vaak de kruiden maar mijn dochters lieten toen duidelijk merken dat zij het maar niets vonden :wink: .
Maar ik heb nu weer twee “bloemen- en kruidendrogers” gekocht.
Deze ga ik in “mijn kamer” hangen met gedroogde bloemen. :smile:

1 Like

@Marleen1979
Dank je wel voor de aanvulling voor mijn Eric Carle album, ik heb de kat gespot op het dak.
Herkenbaar, die kortere weken, waarin net zoveel werk verzet moet worden, als in een normale week.

@Winkey
Dank je wel voor je extra kaartjes, het duurde even voor ik doorhad wat je op het gele briefje hag geschreven, ik had ‘m op de verkeerde kaart geplakt.
Varkentje wel heel doddig.
Ik heb voor de zomer een paar gemêleerde bollen gekocht van katoen, dat is ook niet zo warm op schoot.


Dank je wel @Mamiielariie voor de meetingkaarten. Gezellig zo’n klein clubje. En volgens mij zijn er 3 kattenliefhebbers bij, kijkend naar de naamstickertjes en kattenstempel :smile_cat:


1 Like

Dankjewel @Winkey voor de extra paraplu kaart
Mooi in de sneeuw!

1 Like

@Mamiielariie, bedankt voor de extra kaarten, 2 nog wel!
Wat gezellig dat jullie regelmatig bijelkaar komen.


1 Like

@Bellonia En nog een TS voor mij in jouw envelop: een maandkaart! Een hele mooie die echt bij Juni past! Je schreef dat die glitters en kartelrandjes zo leuk zijn. Klopt, maar die kartelrandjes zorgen er soms helaas ook voor dat de envelop op die randjes gaat scheuren. Gelukkig zaten ze er alle drie nog in. De post is niet altijd zachtzinnig…


Op de rest van je lekker volgeschreven kaarten reageer op die voor jou. Dankjewel!

2 Likes

Dankjewel @Winkey voor de mooie RAS kaart :heart_eyes: ik heb deze Artis box ook en er zitten hele mooie kaarten in. Wat lief van jouw zoon!

1 Like

@helmamartens, dankjewel voor de extra meetingkaart. Ik had hier wel bij willen zijn. Misschien toch de meetings in de gaten houden.

@Librije, heel erg bedankt voor de super toevoeging aan de 2022 challenge. Erg blij mee!

3 Likes