Spel - The hangman ( Galgje )

:partying_face::partying_face::partying_face: Joepie!!

Ik dacht om een korte zin te nemen, dat is misschien moeilijker. :stuck_out_tongue:

_ _ _ _ _ _ * _ _ * _ _ _ _ _ .

:grinning:

Dan begin ik maar met de D

Ehmmm de S

Een N

Ik had gehoopt dat het moeilijk zou zijn, maar het gaat precies al hard. :sweat_smile: Verdorie toch. :laughing:

_ _ _ _ D _ * _ S * _ _ _ N D.

:+1: D, N, S

De V?

Ik geef de L kado. Nee het was-is niet moeilijk voor een woordpuzzelfanaat :joy:

Helaas geen V @Mar_Jo
Verdorie @meidans :laughing: :laughing: :laughing:

L _ _ _ D _ * _ S * _ _ _ N D.

:+1: D,L,N,S
:-1: V

1 Like

Probeer ik de F

Mist er niet nog een l?

Oeps!!! :sweat_smile: :sweat_smile:

L _ _ F D _ * _ S * _ L _ N D.

Ziet er goed uit, jongens!! :blush:
De F van @Mar_Jo maakt het bijna compleet!

@meidans Als ik ooit nog eens een beurt heb, ga ik een saaie zin uit een technisch boek kiezen, zodat je misschien toch even moet nadenken. :stuck_out_tongue_closed_eyes: Wat is je zwakke plek? Biologie? Chemie? IT? :stuck_out_tongue_closed_eyes:

1 Like

Liefde is blind.

:partying_face: :partying_face: :partying_face: @veke250 for the win!

Stuur me zeker je adres! :smiley:

1 Like

Na winst in @-nala-'s galgje ben ik hier met de volgende opgave.
Toen zij het galgje neerzette, schoot er iets in mijn hoofd dat perfect op haar letters paste. Ik dacht ik ga de gok toch maar niet wagen en het bleek inderdaad niet het juiste te zijn maar omdat het nu om identiek hetzelfde aantal letters enzo ging, wil ik hem toch ook graag plaatsen. Succes! :four_leaf_clover:

------ * – * -----

Edit : 6 letters - 2 letters - 5 letters (hij maakt van die 2 streepjes 1 streepje; sorry! Ben een beginneling met dit! :wink: )

Wat grappig dat de lengte hetzelfde is!! :joy:

Ik ga voor de S dan!

Vond ik ook dus daarom dat ik hem nu maar genomen heb. En omdat misschien inderdaad die korte soms moeilijker zijn dan die lange :slight_smile:
Maar helaas pindakaas geen S :smirk:

------ * – * ----- (6 * 2 * 5)

:-1: : S

Ga ook een gokje wagen :slight_smile:
D

@veke250 een N voor mij alsjeblieft

2x bingo nu :slight_smile:

------ * -n * —d- (6 * 2 * 5)

:-1: : S

Edit : Weet iemand waarom hij er bij mij van die strepen van maakt i.p.v. streepjes? Erg lastig hoor! Het laatste woord telt dus 5 letters en heeft 3 letters die nog nt geraden zijn en waar hij dus 1 lange streep van maakt, dan de D en dan nog een letter.

Dat probleem had ik eerst ook. Selecteer de tekst en klik dan op </> . Dan komt de tekst zoals die in hangmanhelper staat.

1 Like