Spel - The hangman ( Galgje )

de W?

“Wacht niet op het perfecte moment, maar pak het moment en maak het perfect”

Oh, ik hou van dit soort puzzeltjes, haha

@xAnnalies
prima, helemaal goed. Ik houd ook erg van deze puzzels. Speel zowel hier als op het duitse deel vh forum. Daar hebben we teksten uit een boek. Ben daar op dit moment ook weer de hangman.

Jij mag een nieuwe zin bedenken. Stuur je eventuele kaartenwensen?

Hurray!

Okee, daar komt hij:

_ _ _ _ _ _ _ * _ _ * _ _ _ _ _ _ _ _ * _ _ _ * _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _, * _ _ _ _ * _ _ _ * _ _ _ _ _ _ _.

Succes!

Dan begin ik met de D van dinsdag

1 d!

_ _ _ _ _ _ _ * _ _ * _ _ _ _ _ d _ _ * _ _ _ * _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _, * _ _ _ _ * _ _ _ * _ _ _ _ _ _ _.

:+1: d
:-1:

de S?

De N lijkt me aanwezig… :innocent:

Yes, beide aanwezig!

_ _ _ _ _ _ _ * _ _ * _ _ _ _ _ d _ n * _ _ s * s _ _ _ n _ _ _ _ n _, * n _ _ _ * _ _ s * _ _ n _ _ _ _.

:+1: d, s, n
:-1:

Mag ik een t? meer mag ook :wink:

De RRRRRRRRRRRRRR? :stuck_out_tongue_winking_eye:

Er zit een G in, ik voel het.

Daar gaan we, alle drie zitten er in!

G _ _ r _ _ _ * _ _ * _ _ r _ _ d _ n * _ _ s * s _ r _ n g _ _ _ n _, * n _ _ t * _ _ s * _ _ n g _ _ t.

:+1: d, s, n, t, r, g
:-1:

Gaat lekker, dames!

De v vvvvoor een heerlijke vvvrijdag misschien?

Ik ga voor de L! :+1:

Yess, weer beide!

G _ _ r _ _ _ * _ _ * v _ r l _ d _ n * _ l s * s _ r _ n g _ l _ n _, * n _ _ t * _ l s * _ _ n g _ _ t.

:+1: d, s, n, t, r, g, v, l
:-1:

Hoewel ik de zin weet wil ik op dit moment niet oplossen. Hier is de h voor het laatste woord :wink:

Haha, yes, de h voor het laatste woord!

G _ _ r _ _ _ * _ _ * v _ r l _ d _ n * _ l s * s _ r _ n g _ l _ n _, * n _ _ t * _ l s * h _ n g _ _ t.

:+1: d, s, n, t, r, g, v, l, h
:-1:

Omdat @meidans zei dat ze hem had, heb ik er ook een tijd op zitten pieren. :sweat_smile:

Gebruik je verleden als springplank, niet als hangmat. ?

Exact!! Stuur je me je adres? :slight_smile: En dan mag jij!

1 Like