[RR] maand round robin, december 2020

bijgewerkt :slight_smile:

#13 heeft al de kaarten gepost en ze zijn dadelijk meegegaan met de PostNL-man in NL. Ik denk dat jullie ze ook sowieso sneller gaan hebben dan hier binnen België want B-Post scoort hier nt echt te best… Hopelijk zijn jullie blij met mijn keuze :blush:

1 Like

Vandaag kwam de kaart aan van #2 @Marleen1979
Keep kalm and Merry X-Mas :smiley:.
Dank je wel Marleen. Ik weet nog niet wat ik met kerst doe. Ik zou inderdaad nasr Amsterdam gaan, maar heb eennontstoken teennagel. Als de antibioticazalf niet helpt wordt de 24e de nagel verwijderd en dan ben ik denk ik liever alleen thuis en hoef ik niet op te letten dat niemand mijn voet stoot. Dasrna ga ik wel tot de 19e naar Amsterdam.

2 Likes

Ik #8 heb van Marleen #2 2 super kaartjes ontvangen!
Ontzettend blij mee :heart_eyes::smiling_face_with_three_hearts: Bedankt!
Wat een verrassing.
Ik schrijf je terug via de kaarten (komt vast weer snel een moment)
Nog van harte gefeliciteerd :birthday:

3 Likes

Vanaag zat er bij mij (nr14) het kaartje in de bus van (nr3) Meidans. Een leuk kerstkaartje met een beer en de kerstboom.
Ik vier kerst met mijn ouders, zoals alle jaren, normaal is mijn grootmoeder er ook bij maar nu door Corona kunnen we dit niet doen. Het blijft een speciale tijd, en hopelijk is volgend jaar het eindejaar terug wat normaler.

Hartelijk dank Maria voor je kaartje en fijne feestdagen.

1 Like

voor de liefhebbers: topic voor januari is geopend:

1 Like

Ik, nr. 13, ben de kaart nog vergeten melden die ik kreeg van nr. 14 @crosserke.
Deze kreeg ik van Stephanie :

1 Like

#7marlie, dankjewel voor de tangled kaart :heart: dat wordt nog een drukke kerst voor je. geniet ervan!

1 Like

Vandaag nog 2 x een blije brievenbus via hier :slight_smile:
Nr. 13 ontving van :

Nr. 3 @meidans - Bedankt Maria voor deze Anne Geddes kaart en je wensen voor mij en mama :evergreen_tree:

Nr. 9 @katkero2 - Bedankt Kat voor de Tausendschönkaart. Ze zijn idd mooi hé! Ik weet ze ook keer op keer te waarderen :slight_smile:

1 Like

Wat komen er toch leuke kaarten langs!
En ik #8 ben ook weer verblijdt met een prachtig van een kaart!
#12, Jessica, heel erg bedankt :star_struck:
Zentangle ken ik zeker, ik heb zelfs een paar boeken staan erover, maar op de een of andere manier komt het er niet echt van.
Je kaart heeft een flinke omzwerving gemaakt, er zit een herstel sticker om de envelop :thinking: geen idee waarom want het adres is prima te lezen. De stickers en tape gaan in mijn bulletjournal, ook altijd leuk.
Sorry voor de foto met lamplicht maar ik weet niet wanneer ik weer thuis ben met daglicht ( ik werk veel over op dit moment)

2 Likes

Ik, #11 ontving gisteren een mooie Tausendschön van @Marleen1979 #2
Thxs Marleen voor deze beauty. Het wordt een rustige kerst :wink:
Ik hoop ook heel hard mee dat we in 2021 het jaar wordt waarin we covid-19 de baas worden.

3 Likes

#6 mamiielariie heeft ontvangen van

#3 @meidans: Ik hoop dat we volgend jaar terug op meetings mogen.
bedankt voor deze mooie kerstkaart

2 Likes

#3 meidans heeft mij een rendier met een kersttrui gestuurd.
Ik vier met mijn zus en met mijn knuffelcontact met kerst en met mijn knuffelcontact met oudjaar. Ik werk met nieuwjaar.
Bedankt voor je kaart.

1 Like

Ik heb de afgelopen dagen weer wat prachtige kaarten gekregen!

Van nummers 2,6,12,13,14

@Marleen1979 dankjewel voor je suuuperschattige sneeuwpopkaart! Sneeuwvrij zou ik de situatie niet noemen, maar het komt in de buurt :joy:

@Mamiielariie inderdaad een hele toffe vintage kerstkaart, dankjewel!

@Jess18877 wat een superlieve kaart zeg! Heel schattig dat hondje, ik lees vaak op profielen dat postcrossers studio draak mooi vinden, maar had dr nog nooit een kaartje van ontvangen. Dankjewel!

@veke250 heel mooi kaartje voor bij mijn vintage dames! Zo’n jurk lijkt me inderdaad niet heel comfortabel, ik zit lekker in een joggingbroek en T-shirt van mijn vriend op de bank je kaartje te lezen, das dan wel weer het andere uiterste :joy:

@crosserke inderdaad een bijzonder jaar voor een geboorte, dankjewel voor de Alice in wonderland kaart!

5 Likes

Ik (12) wil @meidans ((3)bedanken voor de prachtige kaart! !
En @crosserke(14) bedankt voor de kaart met Dumbo
image

image

1 Like

#4annerie, oh ik houd van dit soort kerstkaarten, heel erg bedankt. ik loop heel het jaar al een paar maanden achter. in mijn hoofd is het oktober. het enige bewijs dat het al december is is dat het om 4 uur smiddags al donker is. ik ben blij dat je hebt besloten om te genieten van je vrije tijd, voor je het weet is het voorbij, let maar op.

#13veke250, dankjewel voor dit schattige kitten. ik zou willen dat ik zulke fotos van mijn kat kon maken (zonder dat mijn armen open gekrabt worden). ik doe nooit iets met kerst dus wat dat betreft is er voor mij niks anders. ik mis eigenlijk alleen de kerstmarkten. volgens mij ga je een heel gezellige kerst tegemoet, veel plezier!

#14crosserke, post van de kerstman, dat is nog eens een originele kerstkaart. wat fijn dat je weer kan werken, ik hoop voor je dat dat zo kan/mag blijven.

de kaarten van jullie blijven maar binnenkomen, zo leuk.

2 Likes

#1 yoga heeft ontvangen
#3 meidans, zingende pinguïns van het Lutherhaus, dank je wel. Wel een speciale bestemming. Jammer dat alles nu niet gaat.
#9 katkero, een sneeuw konijn dank je wel
#14 crosserke, dank je wel voor de postkaart van de Noordpool

Mijn kaarten gaan 1 voor 1 richting brievenbus

1 Like

#13 veke250 heeft mij een kerst studio draak gestuurd waar een olifantje een kerstboom voor mij heeft uitgezocht.
Ik ga de 25ste bij mijn zus en de 26ste doe ik fondu met mijn andere zus.

Bedankt voor dit kaartje.

3 Likes

#6 mamiielariie heeft ontvangen

#2 @Marleen1979 Wat een prachtige inkognito, zelf al gekocht en verzonden maar nog niet ontvangen, nu duw el. Die fluo auto vind ik super!

#12 @Jess18877 Ik ben ook al enkele jaren bezig met verzamelen van deze kaartjes, soms komt er iets bij (af zelden, soms wat minder actief) Bedankt voor deze dick bruna!

#14 @crosserke Deze covid Belgium had ik inderdaad nog niet, vind het niet zoleuk om ze naar mezelf te zenden.

#13 @veke250 dat is nog een voordeel he in NL dat je ook vierkanten aan een normaal tarief kan verzenden. Ik heb net ingeslaan, mijn pakje postzegel was er gisteren bij Bpost. Deze kaart had ik inderdaad nog niet zelf.

3 Likes

Ook bij mij zijn twee kaarten aangekomen,

Van #5 Annerie een kaart van Beatrix Potter, Hill Top by night. Die kende ik nog niet. Erg leuk om zo beetje bij beetje mijn Beatrx Potter uit tr breiden.

Van #12 Jess18877 een kaart van Eric Carle uit het boek the tiny seed. Dit boek ken ik ook nog niet, dus daar ga ik - als het weer kan - eens achteraan. Boeken bestel ik nirt online. Daarvoor ga ik nasr een echte boekenwinkel :wink:

In mijn postNl app zie ik nu al dagen dat de kaart van Katkero onderweg is, maar die zwerft blijkbaar nog even rond.

Bedankt voor beide kaarten, ik ben er heel blij mee.

1 Like