[RR] maand round robin, december 2020

#8 @Winkey: dank je wel voor deze mooie Mila Marquis kaart. Wat een heerlijk tafereeltje zo met het schaatsen in de vijver. Vroeger -als klein meisje- vond ik het heerlijk om te schaatsen. Nu durf ik dat jammergenoeg niet meer… Leuk dat jullie de dag na Sinterklaas de kerstboom al hebben neergezet. Wij hebben gister pas een boom (een echte) gehaald. Die ga ik vanavond denk ik versieren. :smiley:

2 Likes

Ontvangen (ik #8) van Meidans # 3
Getekende kerstman met slee.

Ik hoop ook dat ze het goed maakt. Sommige mensen zitten in je hart, ook al zie je ze nooit meer.
Bedankt Maria voor het delen van je verhaal

2 Likes

#3meidans, heel erg bedankt voor je schattige vos. ik vind donkere chocolade helaas niet te eten. de ah had altijd lekkere vegan chocolade maar die is sinds een paar maanden uit het assortiment, echt jammer. ik zal toch eens zelf gaan bakken. aan tijdgebrek ligt het voorlopig niet.

3 Likes

dank je wel #4 @mchay voor deze mooie kerstkaart, mooie aanvulling op mijn verzameling :slight_smile: Ik reageer even op je kaartje per post, moet mijn kaart voor jou nl. nog schrijven :wink:

2 Likes

dank je wel #3 @meidans voor deze leuke winterse illustratie die ik van je heb morgen ontvangen! Ik reageer even via mijn kaartje naar jou die ik nog moet schrijven :slight_smile:

#1 yoga heeft ontvangen
#2 Marleen, een leuke inkognito, onder andere. Ik ga snel in de pen deze week om jullie allemaal terug te schrijven
#4 mchay, hele leuke Sneeuwpoppen :snowman:,
#6 Lara een medisch ziek poesje aaach,
#12, een royal kaart voor de verzameling.
En een extra buddha kaart van Marlie

Dank jullie wel allemaal voor de kaarten. Ik ben even uit de running geweest, want ik heb Corona gekregen. Ben nu weer aan het opknappen. Ik ga kaarten bijelkaar zoeken.

Add images

2 Likes

#8 winkey heeft mij een kesrstkaart van edition gollong gestuurd. Met de juiste hoeveelheid glitter. Ik vind de lichtjes buiten ook altijd mooi. Heel leuk als je in het donker van of naar je werk fietst.
Bedankt voor je kaartje.

1 Like

mijn laatste kaartjes zijn de deur uit. :slight_smile:

mijn kaarten voor @mchay en @meidans heb ik vanmiddag op de bus gedaan. De rest hoop ik morgen te kunnen posten.

@yoga, dat is minder leuk om te lezen. Heel veel beterschap gewenst!

beterschsp @ yoga. Dat is vervelend om tr horen.

1 Like

Vandaag heb ik #2 de rest van de kaarten verstuurd

1 Like

#2 ontvangen

#3 @meidans dank je wel voor jouw gevulde envelop met maar liefst 2 kaarten; een voor de kerst en een voor mijn verjaardag en een kerst sticker bel. Wat een verrassing dank je wel. Ik heb 3 dagen mijn verjaardag gevierd, gespreid visite. Dank voor jouw gelukswensen en in januari ga ik er weer hard tegenaan op werk!

#4 @mchay dank voor jouw leuke kerstkaart met vogeltjes.

1 Like

bijgewerkt :slight_smile:

#2marleen, dankjewel voor de molly brett kaart! ik hoop dat je ondanks de maatregelen toch een heel fijne kerst hebt met je gezin. ik moet vooral veel werken volgende week dus ik vind het allemaal niet zo heel erg.

#12jessica, wat grappig, dezelfde vogeltjes als ik naar marleen heb gestuurd. ik ben blij dat ik ze weer terug heb :grin: jij ook heel fijne feestdagen!

2 Likes

#10 heeft ontvangen van #2 @Marleen1979 een corona leesplankje. Wat een geweldige kaart! Ik vond dat een situatie als deze een kaarten collectie verdient, vandaar dat ik ben begonnen met corona-gerelateerde kaarten sparen :slight_smile:
Dat kaarten winkeltje ga ik zeker onthouden, al zal een tripje naar Amsterdam weer even moeten wachten :frowning:

2 Likes

en de rest van de kaarten zijn vandaag op de bus gegaan :slight_smile:

bijgewerkt :slight_smile:

#13 heeft al de kaarten gepost en ze zijn dadelijk meegegaan met de PostNL-man in NL. Ik denk dat jullie ze ook sowieso sneller gaan hebben dan hier binnen België want B-Post scoort hier nt echt te best… Hopelijk zijn jullie blij met mijn keuze :blush:

1 Like

Vandaag kwam de kaart aan van #2 @Marleen1979
Keep kalm and Merry X-Mas :smiley:.
Dank je wel Marleen. Ik weet nog niet wat ik met kerst doe. Ik zou inderdaad nasr Amsterdam gaan, maar heb eennontstoken teennagel. Als de antibioticazalf niet helpt wordt de 24e de nagel verwijderd en dan ben ik denk ik liever alleen thuis en hoef ik niet op te letten dat niemand mijn voet stoot. Dasrna ga ik wel tot de 19e naar Amsterdam.

2 Likes

Ik #8 heb van Marleen #2 2 super kaartjes ontvangen!
Ontzettend blij mee :heart_eyes::smiling_face_with_three_hearts: Bedankt!
Wat een verrassing.
Ik schrijf je terug via de kaarten (komt vast weer snel een moment)
Nog van harte gefeliciteerd :birthday:

3 Likes