[RR] maand round robin, december 2020

@annerie dank voor jouw 2 leuke kaarten
Wat een verwennerij. Bijzonder dat je meegedaan hebt aan online postcrossing meetings. De boom staat hier al sinds begin december. De gezelligheid en lichtjes vroegtijdig in huis gehaald.

1 Like

Ik #11, ontving van #13 @veke250 een mooie postbezorger, waar zouden we zijn zonder de postbezorgers inderdaad. :wink: Jammer dat ze nog minder gaan bezorgen, hier bezorgen ze al een tijd op bepaalde dagen. Best jammer, elke dag post is veel leuker. :slight_smile:

2 Likes

Ik (12) heb twee kaarten ontvangen van
@Annerie #5 een leuke kaart van Belle en Boo. Ik hou ook wel van chocolademelk maar dan liever met een scheut rum ipv slagroom.
Ik vier kerstavond met mijn broer en schoonzus neefje en ouders. Dat mag net. Eerste kerstdag ga ik naar mijn opa en daarna naar vrienden en daarna vega kerstdiner bij vrienden. Tweede kerstdag moet ik werken

@veke250 #13 een winterse Inkognito Ik vind sneeuw mooi als het net gevallen is. Als ik glibberend naar mijn werk moet vind ik het minder

image

2 Likes

Lieve iedereen,

Ik heb er een zooitje van gemaakt!!! :see_no_evil:

Ben vergeten kaarten te registreren en gelijk tussen de anderen opgehangen en kaarten die ik dacht gestuurd te hebben lagen nog niet thuis . . . .
Dus …
Ik ga vandaag alles uitzoeken en vandaag en morgen kaartjes registreren en kaartjes WEL in de brievenbus doen . . . .

Mijn excuses aan iedereen! Ik kan zelf nog niet bevatten hoe dit gebeurd is maar gaan we oplossen!!

Groetjes, Samantha a.k.a. dom blondje :scream_cat:

1 Like

Van @Marleen1979 (2) heb ik (12) een leuke Belle en Boo ontvangen.
Dank je wel!
image

2 Likes

#1 yoga
#5 Annerie, dank je wel voor je meeting kaarten en vooral degene met de sneeuwpop. Ik kreeg deze week de felicitatie van Postcrossing dat ik 10 jaar postcrosser ben. Eigenlijk al wat langer, want daarvoor was ik postcrosser op het account van mijn dochter, maar daar zat ik achter, dus we zijn net zo lang bezig.

Vandaag gaan mijn laatste kaarten op de brievenbus. Ik hoop dat ze allemaal nog deze week aankomen, maar daar heb ik een hard hoofd in. Van de week kreeg ik een berichtje dat een kaart van mij binnen Nederland er 10 dagen over had gedaan!

2 Likes

#15 SamanthaElena

Ontvangen

#2 Marleen1979
#3 Meidans
#4 mchay
#5 Annerie
#6 Mamiielariie
#8 Winkey
#9 Katkero2
#12 Jess18877
#13 Veke250
#14 Crosserke

@Marleen1979 Bedankt voor kaartje! Goede positieve kijk van je! Kerstdiner is inderdaad makkelijker te maken voor minder mensen!

@meidans Bedankt! Wens je succes met je woning zoektocht! Heel leuk en nog leuker als je geen haast hebt!

@mchay Bedankt voor kaartje! Wat voor werk heb je als ik vragen mag?? Je hebt gelijk! Veel mensen doen alsof er niks aan de hand is . . .

@Annerie Bedankt voor Quote ! Vind het super om terug te zijn ( jammer alleen hoe het nu gegaan is, gewone Kerstkaarten erbij heeft me niet geholpen!)

@Mamiielariie Bedankt! Vind het ook niks aan als het heel koud is!

@Winkey Bedankt voor Snoopy! Had het forum eigenlijk ook gemist! Blij om weer mee te doen!

@katkero2 Bedankt! Schattig beestjes,ja inderdaad! Je vraag je inderdaad af wat ze denken!

@Jess18877 Bedankt voor kaartje! Sinds 2010!!! Wow wat leuk, vind je het veel veranderd sinds je begonnen bent??!!

@veke250 Bedankt en wat kun jij veel schrijven op zo’n kaartje!!! Leuk!! Mijn handschrift kan dat niet aan!! Haha

@crosserke Bedankt voor kaartje! Zo kleurrijk! Jij ook Fijne Kerstdagen!

4 Likes

bijgewerkt!

ai… klinkt pijnlijk, hopelijk helpt de zalf?

fijn om te lezen dat ik goed gekozen heb :slight_smile:

Leuk om te lezen dat ik je heel erg blij heb gemaakt met het Belle & Boo kaartje :blush: Heb je al gesnuffeld op het internet naar het merk Cavalline Papers & Co?

ja, heb ik, ik zag dat je me ook een PM had gestuurd, daar zal ik zo op reageren :upside_down_face:

nope… is niet echt aan te raden nu… :see_no_evil:

ja, is wel leuk hoor, zo wordt de wereld een heel stuk kleiner ineens.

Jullie hebben gelijk!

hahaha, dat kan natuurlijk ook… voor mij geen rum :wink: Jouw kerst is al helemaal volgepland… jammer dat je moet werken, maar dat hoort er bij als je in de zorg zit. Fijne dagen en werkse ook!

oops…

kan gebeuren… dit gebeurd je vast niet nog een keer… :rofl:

wat grappig dat we net zo lang aan het postcrossen zijn, leuke hobby!

Ik ben blij dat je er happy mee bent Samantha! En ja bij deze (en vaak ook andere RR’s) is het de bedoeling om een leuk volgeschreven kaart te krijgen dus daar doe ik dan ook mijn best voor :relaxed: Aan je geschrift kan je niets doen, aan wat je neerpent wel en ik krijg ook graag leuk volgeschreven kaartjes wat niet altijd het geval is. Als er maar 3 zinnen opstaan speciaal in koeien van letters geschreven en dat de eerste is is ‘Wat een leuk merk hé!’ De tweede is : ‘Fijn dat je ook van dit leuke merk houdt.’ en de 3de is : ‘Ik vind ze zelf ook leuk.’ Ja sorry de kaart staat dan misschien wel redelijk vol maar voor mij is dit nietszeggend en dan heb ik eigenlijk liever de kaart blanco in mijn collectie… Je begrijpt me vast wel :wink: En niet iedereen heeft misschien altijd evenveel inspiratie maar een beetje moeite doen kan geen kwaad hé :postcard:
Fijne feestdagen :evergreen_tree: :snowman:
P.S. Hoe oud zijn de kids nu eigenlijk? #curieus :stuck_out_tongue_winking_eye: (en je weet nooit voor wat het nog goed is in de toekomst)

2 Likes

#5 Annerie heeft mij een keepcalm kerstkaart gestuurd. Ik heb wegens de katten geen boom maar wel 2 boompjes in houten latjes aan mijn plafond hangen. En kerstknuffels waar ze mee mogen doen wat ze willen, die gaan niet stuk.

#12 Jess18877: een mooie kerstkaart van Studio Draak.

#14 crosserke: de Pantonekleur nr 5405. In deze golf hebben we tot nu toe corona kunnen buiten houden op het woonzorgcentrum. De eerste golf was zwaar en zijn er veel residenten gestorven.

Bedankt voor jullie kaarten en prettige feesten.

1 Like

Je hebt gelijk!! maar ik moet wel toegeven , af en toe is de inspiratie zo ver weg dat het weer het enige onderwerp is dat in je hoofd komt!! Hahaha
Dylan is 8 en Laura 6 :slight_smile:

1 Like

#15 Kaarten zijn gestuurd

( Dit keer wel in een brievenbus ipv in mijn la! :sweat_smile:)

3 Likes

Ik (8) heb ontvangen van yoga (1)
Een heerlijke glitterende Aquarupella, dank je wel Nanda!
Fijn dat ik je heb blij gemaakt!
En de challenge voor 2021, ik ben er nog niet helemaal uit.

1 Like

En, sorry, ik had al op reply gedrukt.
Ik (8) heb van Veke250 (13) een aanvulling op mijn paraplu collectie gekregen door een edc kaart.
Top kaart! En wat kan jij mooi klein schrijven! Ik heb gewoon meer kaartjes nodig om mijn verhaal te schrijven, misschien moet ik gaan oefenen😉.
2021 challenge, ik heb nog een paar dagen om te beslissen :grin:

3 Likes

Wow die is echt leuk :smiling_face_with_three_hearts:

2 Likes

Gelukkig werkt de zalf zo goed dat we nog kunnen wachten en hopenlijk kan de nagel dan gespaard blijven

1 Like

tip in dit geval: vaak staat er in het postcrossing profiel van iemand een vraag die je zou kunnen beantwoorden. Of schrijf over wat je die dat hebt gedaan of gaat doen :wink: Of check het blog op Postcrossing Blog, daar komt ook elke maand een blog met een tip waarover je zou kunnen schrijven. #hetismaareenideetje

2 Likes

bijgewerkt :slight_smile:

#6 Mamiielariie

heeft ontvangen van @Annerie #5

Ik ben niet zo van een kerststol eigenlijk, ik lust liever andere taartjes!
Ik heb dit jaar omtrent de saaie kerst en feestdagen maar veel kaartjes verstuurd en ontvangen.

1 Like

Gisteren kwam dan eindelijk de laatste kaart aan van Kat. Ik had het bericht geschreven maar niet op antwoorden geklikt. Een zw.w kaart met een kussend jongetje en meisje in de pagode van Chanteloupe, Amboise.
Dank je wel Kat voor deze jonge liefde :heart:

1 Like