[RR] Kettingkaarten Round Robin

Ik zou graag weer meedoen aan #731.

1 Like

Mag ik ook proberen?

1 Like

#729

Ik heb mijn kaart nu ook ontvangen :smiley: bedankt @Mar_Jo @Coriena en @nekelin voor de mooie decoraties en postzegels!

3 Likes

Leuk dat je mee wilt doen. :wink: Ik heb je erbij gezet.

Tot hier bijgewerkt

Wie heeft er zin om mee te doen?

Ja ik :wave: zet mij maar in groep 731 :smile:

1 Like

Mijn kaart voor #731 is vertrokken!

1 Like

Mijn kaart #731 gaat ook vandaag zijn reis beginnen.

1 Like

Kaart #731 van @Coriena is hier aangekomen, als het lukt gaat ie morgen verder, anders wordt het donderdag.

1 Like

Mijn kaart voor groep #731 is vanavond op de post gegaan

1 Like

Mijne vandaag! :wink:

Ben benieuwd naar andere kaarten… :wink: vraagje; moet ik gelijk sturen als ik eentje heb binnengekregen. Of kan het paar dagen wachten? Maar hoe zit het als ik 2 kaarten heb gekregen? Moet ik beide kaarten ook tegelijkertijd sturen?

1 Like

Het liefst zo snel mogelijk, maar we hebben allemaal wel is dat het niet gelijk kan. Zodra je jou vakje versierd hebt kan hij weer verder op reis. Iedere kaart op zich zelf versturen.

1 Like

Duidelijk en dank je wel, vandaag heb ik van jouwe gekregen. Gaat zo straks knutselen en gaat morgen op post!

#731
Ik heb de kaart van @J9D ontvangen

2 Likes

Ik heb vanochtend weer een kaart #731 op post gedaan. Kaartje was van @Mar_Jo

1 Like

Gisteren een nieuwe kettingkaart binnengekomen. Vandaag ff geknutseld. Begin er aan wennen! :wink:
Gaat morgen op post naar @Franciska (3e keer :wink: )

1 Like

#731
De kaart van @J9D is nu op weg naar @Coriena

2 Likes

#731
Vandaag de kaart van @Mar_Jo ontvangen, wel wat beschadigd helaas (kwam in plastic en met excuusbriefje van postnl erbij), maar met wat plakwerk denk ik wel weer in staat om verder te versturen.

1 Like

Bedankt voor de updates, tot hier is het bijgewerkt!!

@Franciska, Wat zonde zeg, heeft vast klem gezeten in de machine. Maak er maar wat van, komt vast goed. :wink: